Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Krølle » 15. feb 2019, 13:00

Freeeedååååååååm!

...og solskin. Livet er på vej tilbage - kan I mærke det? :lun:
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6977

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ladysparrow » 15. feb 2019, 13:29

JAAA - jeg har lige fået et billede hjemme fra, vores dør står åben ud til haven og en af kattene ligger i døråbningen. Nu vil jeg sgu hjem.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 15. feb 2019, 13:59

Solskin og friske tulipaner - forårsfornemmelser :lun:

Og at jeg har skrevet 11 sider på mit speciale. I mandags havde jeg 1 linje og et dumt håndled. Det er fandeme godkendt :banan:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf klumphen » 15. feb 2019, 15:36

Solen!
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 15. feb 2019, 16:29

Jeg havde brug for solbriller, da jeg kørte hjem i dag. Det er flere måneder siden sidst.

Og ved et rent mirakel havde SuperBrugsen flere gammeldags fastelavnsboller med creme tilbage - og så endda på tilbud til kun 5 kr.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. feb 2019, 18:12

At jeg slap for at skulle bruge fredag eftermiddag og aften på at slagte vores hane. Efter den overfaldt en høne og hakkede hende til plukfisk skulle han væk - på den ene eller den anden måde. Jeg havde forberedt mig på min første halshugning, men slap i denne omgang. Eller, måske tænker hanen at det var ham der slap :D
Men der var et par der gerne ville overtage ham og de hentede ham i dag.
At han slap løs og stak af da de kom hjem bliver så måske hans død alligevel.
1
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Muspel » 15. feb 2019, 21:12

Tre dages vandring i vinter-Danmark. I dag i høj sol :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf klumphen » 16. feb 2019, 15:43

Jeg har fået lagkage i dag! :D
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11232
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23209

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mani » 16. feb 2019, 19:08

Solskin og en gåtur ved stranden hånd i hånd med min mand.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 16. feb 2019, 22:40

Aftalt om at få en ny hane og en ny høne leveret i morgen.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LaMariposa » 16. feb 2019, 22:45

En mega hyggelig aften med min veninde. Vi lavede lækker mad og snakkede i timevis. Hun får mig altid gjort i så godt humør :lun:
1
:lun: Be brave
Sorenspige
Indlæg: 7068
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sorenspige » 17. feb 2019, 18:54

En dejlig snak med en veninde kombineret med en times gåtur i det gode vejr.

Senere var min mand, jeg og vores to børn en hyggelig tur på den lokale legeplads :lun:.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 17. feb 2019, 19:03

At jeg fik løbet 10 km på en supergod tid, selvom det var lidt impulsivt at jeg besluttede at øge distancen.

At det gik så godt med at få vores to nye høns sat til flokken og at hanen virker så god mod hønerne. Jeg tror der var nogle damer, der blev forelskede i dag og hvis vi havde nogle jomfruer i flokken, så har vi det helt sikkert ikke længere, ahem.

At vi fik ordnet lidt småprojekter, pillet lyskæder ned, ryddet op i det rum vi renoverer p.t., ordnet vores nye vitrineskab.

En skøn lur.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 17. feb 2019, 19:48

Eftermiddagsbesøg af min yngste nevø og hans søde kæreste. De skulle begge have hjælp til nogle ansøgninger og havde medbragt kage som betaling :-D
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 18. feb 2019, 22:45

Vi har været på museum og på volden med min drengs to bedste venner, den bedste ven er lidt en kylling, han vurderer næsten alt ud fra hvor bange det gør ham også selvom det er noget aldeles ufarligt, som nissen der optrådte til julefesten, men hans mor er også en kylling og han er sådan set sej nok når han vil og det vil han gerne når det er noget med at være sammen med de andre små banditter.
Idag skulle vi så cykle, han har ikke prøvet det længe og startede med at være bange, selvom det gik fint, og det forsvandt også hurtigt,, vi startede med at køre det meste af tre km ned til museet og der var ingen problemer overhovedet.
Men så skulle vi på cykelbanen, det er sådan en bane nede på volden med et spor i en stor firkant og en hel masse små bakker, det er op og ned hele tiden men det er også sjovt, det er lidt som at køre i rutsjebane hvis man har lidt fart på og de havde talt om at de glædede sig og der var heller ikke noget med at han var bange inden men da vi så skulle ind på banen fra stien var der et lille bitte bump, som en almindelig vandpyt og så var han allerede ved at stige af men de andre drenge lå forrest og så var jeg lige bag ham og jeg syntes at det var sq for meget, så jeg begyndte at jage med ham, kom så, kør så, det der kan du sagtens, og det virkede, han var ovre de første to pukler på ingen tid og så havde han ligesom fanget at det gik fint og så kørte han bare, det var simpelthen så godt at se, han var pavestolt og da vi andre holdt pause kørte han bare videre, han faldt en gang så var jeg ude og få ham afsted igen og så var der ikke mere.
Da vi kom hjem sagde han at han var vildt stolt men han var bekymret for at være selvglad, men jeg sagde at man gerne må være stolt når man lige har været så sej og de andre drenge har også været søde til at sige til ham at det var vildt sejt gået.

Han er virkelig en sød og skøn unge og jeg vil hjertens gerne have ham med, men det er ikke nemt for hverken ham eller os at han jævnligt bliver så bange for en eller anden ting man ikke kan forudse kan være skræmmende at vi har måttet gå den anden vej ud af museer og butikker og det er synd for ham selv at han går glip af en masse ting.

Forhåbentlig kan han få lidt mere tro på sig selv for der er bestemt ikke noget i vejen med ham og han er altid velopdragen og glad, men det bliver sq noget bøvl når han ikke engang kan gå på toilettet hos os uden en af os står i den åbne dør fordi han er bange for at den smækker og han ikke kan komme ud.

Men det har været en dejlig dag, min ryg er helt elendig så jeg sidder ret op og ned og prøver at tage mig sammen til at lægge mig, det kommer bare til at gøre så ondt og det kan jeg ikke rigtig overskue lige nu men det har været det værd.
1

Tilbage til "Generelt"