Hvad er du sidst blevet skuffet over?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Hvad er du sidst blevet skuffet over?

Indlægaf Spjaerten » 2. jul 2018, 17:01

Kom lige til at tænke på en skuffelse fra idag.

Og sådan en tråd har vi vist ikke.

Så sæt igang ;)

(Ps og ja :genert: dårlig stil, har ikke lyst til at ytre hvad min skuffelse er).
0
Tryk på * :slem:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Hvad er du sidst blevet skuffet over?

Indlægaf Allmost_Famous » 2. jul 2018, 17:06

At få at vide, at jeg skal betale for en skade på min bil, som en anden har lavet. Nøj, jeg er skuffet! Hun erkendte sin skyld overfor mig, men har så løjet for sin forsikring, og så er regningen altså blevet sendt videre til mig :evil:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad er du sidst blevet skuffet over?

Indlægaf Spjaerten » 2. jul 2018, 17:08

Allmost_Famous skrev:At få at vide, at jeg skal betale for en skade på min bil, som en anden har lavet. Nøj, jeg er skuffet! Hun erkendte sin skyld overfor mig, men har så løjet for sin forsikring, og så er regningen altså blevet sendt videre til mig :evil:


Det er så lortet sådan noget!

Jeg hang også på en selvrisiko for nogle år siden.
Gutten grinede mig lige op i ansigtet of indrømmede at ja han havde ikke været opmærksom (at han tjekkede sin gps i stedet for at se hvor han kørte) men jeg var jo den der bakkede ud. Han kom susende for stærkt om et hjørne, men det var jo ligemeget :rulle:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad er du sidst blevet skuffet over?

Indlægaf Spjaerten » 2. jul 2018, 17:12

Tak - havde ellers søgt :genert:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad er du sidst blevet skuffet over?

Indlægaf HappyPaww » 3. jul 2018, 05:19

Min tætteste veninde har fået en ny veninde som jeg totalt føler har taget min plads. De ses tydeligvis flere gange ugentligt (veninden poster hyppigt på sociale medier) og har rejst gange sammen på et par måneder. Veninden indlemmes mere og mere i deres familie og jeg føler mig jaloux, smålig, misundelig og som en 14-årig :trist:

Og veninden ER faktisk rigtig sød, og har vist ikke særlig meget familie - så jeg under hende da det hele. Ville bare ønske jeg ikke følte mig så tilsidesat, men med en lille baby derhjemme har jeg jo desværre ikke de samme muligheder som før...
0

Tilbage til "Generelt"