Er det ikke ham/hende ...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. jun 2018, 22:23

paint skrev:Der må have hersket en helt særlig tone i partiet Venstres presse og rådgiverkorps, på et tidspunkt. Både Rulle Grabow og Ditte Okman, har været der. Og de er begge kendt for at være helt ufatteligt grove i kæften. Okman var hende med stausopdateringen:
"Der står en fucked up medicineret psykisk syg dame, der helt hæmningsløst hælder ud af sit triste lorteliv." (det var en psykisk syg kvinde, der var ansat på særlige vilkår i Christiansborgs kiosk)


Var der ikke også noget med Søs Marie Serup dengang?
Hun er jo også med i Det vi taler om nu.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf paint » 20. jun 2018, 22:25

DetSorteCirkus skrev:
paint skrev:Ditte Okman, fundet nogen for grov? :shock:


Jeg synes, Ditte Okman er blevet en smule rundere med årene. Hun kan stadig fyre nogle bredsider af, men der er kommet mere timing og refleksion bag. Jim Lyngvild har til gengæld især på det seneste haft nogle udbrud i programmet, der er på linje med det Okman-citat, du postede før, og man har tydeligt kunne høre, at de andre paneldeltagere er blevet beklemte og har prøvet at dæmpe ham ned.


Måske er det pga konsekvenserne af hendes 'kække' statusopdatering. Hun blev fyret på gråt papir, og sad, efter eget udsagn, derhjemme kun iført underbukser og græd snot i en måned.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. jun 2018, 22:32

paint skrev:
Måske er det pga konsekvenserne af hendes 'kække' statusopdatering. Hun blev fyret på gråt papir, og sad, efter eget udsagn, derhjemme kun iført underbukser og græd snot i en måned.


Hun har nu altid være bundærlig :P
Jeg undgik længe DVTO pga. værten, men har været solgt fra første sekund, efter jeg gav det en chance. Det er lidt en skyldig nydelse (som de jo nok ville kalde det hos Børsen og BT), fordi deltagerne kan være grove og firkantede, men jeg er både underholdt og får en del at tænke over mediemæssigt.

24-syv har i det hele taget givet mig mange gode oplevelser med personer, som jeg ellers har haft en tendens til at vige udenom. Et af de fineste programmer, jeg har hørt hos dem, var således en psykoterapeutisk samtale mellem Finn Nørbygaard og Sørine Godtfredsen. Det havde jeg på ingen måde forventet.
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf Aima » 20. jun 2018, 22:54

DetSorteCirkus skrev:
paint skrev:
Måske er det pga konsekvenserne af hendes 'kække' statusopdatering. Hun blev fyret på gråt papir, og sad, efter eget udsagn, derhjemme kun iført underbukser og græd snot i en måned.


Hun har nu altid være bundærlig :P
Jeg undgik længe DVTO pga. værten, men har været solgt fra første sekund, efter jeg gav det en chance. Det er lidt en skyldig nydelse (som de jo nok ville kalde det hos Børsen og BT), fordi deltagerne kan være grove og firkantede, men jeg er både underholdt og får en del at tænke over mediemæssigt.

24-syv har i det hele taget givet mig mange gode oplevelser med personer, som jeg ellers har haft en tendens til at vige udenom. Et af de fineste programmer, jeg har hørt hos dem, var således en psykoterapeutisk samtale mellem Finn Nørbygaard og Sørine Godtfredsen. Det havde jeg på ingen måde forventet.


Jeg har præcis samme oplevelse. Jeg var også ret biased og begyndte først at lytte med sidste år, men jeg synes Ditte Okman og faktisk også alle de andre deltagere er sjove og skønne. Jim Lyngvild var jeg også godt underholdt af, selvom jeg synes, han flere gange var for grov.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jun 2018, 00:29

Sidst jeg så (Ja jeg ser det nemlig på deres live stream) DVTO med Jim Lyngvild, der havde de Princess Natascha øøh Linnea (?) inde i studiet, og jeg lagde mærke til at Anna Thygesen stak en del til Jim Lyngvild ang. at han i et tidligere program havde sagt ret grimme ting om Princess N.L. men nu hvor hun var med var han iih og ååh så vild med hende... Jeg gad vide om det faktisk fik ham til at tænke over sin egen opførsel eller måske bare fornærmede ham så meget at han gik og smækkede med døren.

Ang. Rene Fredensborg så har jeg virkelig aldrig brudt mig om ham. Han virker så umoden og ucharmerende.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf Petrix » 21. jun 2018, 03:32

Hold nu op en idiot
0
27102021
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf Akehurst2 » 21. jun 2018, 08:48

Dirtylittledevil skrev:Sidst jeg så (Ja jeg ser det nemlig på deres live stream) DVTO med Jim Lyngvild, der havde de Princess Natascha øøh Linnea (?) inde i studiet, og jeg lagde mærke til at Anna Thygesen stak en del til Jim Lyngvild ang. at han i et tidligere program havde sagt ret grimme ting om Princess N.L. men nu hvor hun var med var han iih og ååh så vild med hende... Jeg gad vide om det faktisk fik ham til at tænke over sin egen opførsel eller måske bare fornærmede ham så meget at han gik og smækkede med døren.



Jim Lyngvild har efter min mening hele vejen igennem været ekstremt grov og samtidig haft et virkelig vulgært sprog. Samtidig råber og skriger han og fylder alt, alt for meget - uden at bidrage med særlig meget andet end at tale om sig selv.

Jeg elsker ellers DVTO, men var faktisk begyndt at undgå det når Jim Lyngvild var med, så for mig var det verdens bedste nyhed at han er fyret.
3
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf Akehurst2 » 21. jun 2018, 08:51

Aima skrev:
Sophies-mor skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Aima skrev:Men 24Syv sørger da for at gøre sig bemærket for tiden. Jim Lyngvild er også lige skredet fra ‘Det, vi taler om’ og i sidste uge udvandrede Anna Thygesen fra Q&A pga. attitudeproblemer fra en anden deltager i programmet. Jeg håber, Jørgen Ramskov bliver anstændigt honoreret for at være sherif i det galehus.


Detaljer, please...

Jim Lyngvild skrev på sin FB, at han gik fra programmet, fordi han ikke brød sig om den mand, han blev, når han deltog.
https://www.facebook.com/214848801894802/videos/1796687490377584/



Og dramaet eskalerede, da Anna Thygesen så skrev en opdatering ala “jaja, så ‘leger’ vi du ‘sagde op’, Jim” og taggede ham.


Jeg kan virkelig godt forstå Anna Thygesen. Efter at have stået model til Jim Lyngvilds grænseløse opførsel så længe (og man har jo jævnligt kunne høre, at de andre i programmet var trætte af ham) så ville jeg heller ikke gide, at han fremstillede det som om, han var gået frivilligt fordi de andre var nogen idioter, der gjorde mig til et dårligt menneske.

En ting er, at han gerne vil fremstille det som om, han selv er gået - det kunne han nok være sluppet af sted med. Men hvis man er så uforskammet over for de andre deltagere, så kan man jo ikke forvente, at de ikke siger noget.
4
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf FormerlyKnownAs » 21. jun 2018, 08:57

Akehurst2 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Sidst jeg så (Ja jeg ser det nemlig på deres live stream) DVTO med Jim Lyngvild, der havde de Princess Natascha øøh Linnea (?) inde i studiet, og jeg lagde mærke til at Anna Thygesen stak en del til Jim Lyngvild ang. at han i et tidligere program havde sagt ret grimme ting om Princess N.L. men nu hvor hun var med var han iih og ååh så vild med hende... Jeg gad vide om det faktisk fik ham til at tænke over sin egen opførsel eller måske bare fornærmede ham så meget at han gik og smækkede med døren.



Jim Lyngvild har efter min mening hele vejen igennem været ekstremt grov og samtidig haft et virkelig vulgært sprog. Samtidig råber og skriger han og fylder alt, alt for meget - uden at bidrage med særlig meget andet end at tale om sig selv.

Jeg elsker ellers DVTO, men var faktisk begyndt at undgå det når Jim Lyngvild var med, så for mig var det verdens bedste nyhed at han er fyret.


100% enig. Det var skrækkeligt når han var med. Hans opførsel var helt ude af en tangent og det var tydeligt at mærke på de andre deltagere.
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf Sophies-mor » 21. jun 2018, 09:48

Det kunne han jo så godt selv se og gik./ blev fyret.
Jeg er sådan set ligeglad, hvem der var værst :D
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf Akehurst2 » 21. jun 2018, 14:12

DetSorteCirkus skrev:
paint skrev:
Måske er det pga konsekvenserne af hendes 'kække' statusopdatering. Hun blev fyret på gråt papir, og sad, efter eget udsagn, derhjemme kun iført underbukser og græd snot i en måned.


Hun har nu altid være bundærlig :P
Jeg undgik længe DVTO pga. værten, men har været solgt fra første sekund, efter jeg gav det en chance. Det er lidt en skyldig nydelse (som de jo nok ville kalde det hos Børsen og BT), fordi deltagerne kan være grove og firkantede, men jeg er både underholdt og får en del at tænke over mediemæssigt.

24-syv har i det hele taget givet mig mange gode oplevelser med personer, som jeg ellers har haft en tendens til at vige udenom. Et af de fineste programmer, jeg har hørt hos dem, var således en psykoterapeutisk samtale mellem Finn Nørbygaard og Sørine Godtfredsen. Det havde jeg på ingen måde forventet.


Da jeg faldt over DVTO var det Nikolaj Vraa, der var vært - og så var jeg jo hooked og kunne ikke stoppe igen, selvom Ditte Okman kom tilbage :-D
Jeg kan nu meget godt lide hende også, men synes Nikolaj er bedre.

Og enig med det sidste - 24-7 rykker lidt ved de vante radiooplevelser. Havde heller aldrig gættet at Huxi Bach kunne være så glimrende en vært på et politisk program, fx.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Er det ikke ham/hende ...

Indlægaf Sophies-mor » 22. jun 2018, 16:17

Denne så jeg lige - tråden taget i betragtning.
Jim Wegener Lyngvild
2 timer ·

Kære Ditte Okman​​.
Tusind tak for at benævne i introen til “Det Vi Taler Om” at jeg SELV trak mig som deltager i programmet!
Det tjener dig til ære!
Jim
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Generelt"