Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. okt 2020, 09:07

Jeg har det godt, og jeg oplever fremgang ift. mine kognitive vanskeligheder. At holde orlov gør underværker.

Min computer gik i smadder kl. 10, men jeg var heldig hurtigt at finde en ny, som jeg kan hente om en times tid. Før i tiden kunne sådan en spontan tur godt være noget, jeg måtte tage mig sammen til over flere timer, fordi jeg simpelthen ikke kunne overskue, hvordan jeg skulle komme fra nattøj til ud af døren. Sådan er det heldigvis ikke i dag, og det er meget opløftende med de her små (og i virkeligheden kæmpestore) tegn på, at det går i den rigtige retning i et meget hurtigere tempo, end jeg havde troet muligt, mens jeg stadig arbejdede.
9
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LaMariposa » 1. okt 2020, 09:42

Jeg fryser - det gør jeg hele tiden her om efteråret. Øv, hvor er der længe til foråret.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Stitch » 1. okt 2020, 10:05

Jeg er træt og fryser!
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 1. okt 2020, 10:32

Jeg sveder :lol: Powerwalk på apotek og i Føtex i frokostpausen
0
Tryk på * :slem:
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Muddi » 2. okt 2020, 08:38

Er træt og har hovedpine og kvalme (abstinens symptomer, fordi jeg er ved at trappe ned i noget medicin). Min sagsbehandler og jobkonsulent kommer om en time, fordi jeg fortalte førstnævnte forleden, at jeg har svært ved at overskue det huslige, efter jeg er begyndt på uddannelse, så det kommer de og hjælper med. Orker det bare ikke, ville helst være i fred idag.
1
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf HappyQ » 2. okt 2020, 09:31

Ret godt jeg er blevet vaccineret i dag, men fik at vide st der ville være bivirkninger.
Dem mærker jeg dog ikke endnu.
0
23-06-16 :love2:
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Aviva » 2. okt 2020, 11:36

Er træt, mangler noget sollys.

-har mest lyst til at gå i hi til foråret.
Hverken jul eller min fødselsdag i november er noget jeg ser frem til (blir 40 år denne gang).
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 22. okt 2020, 08:27

Er totalt demotiveret i dag. Og en smule irriteret over at jeg ikke har hørt noget fra det job jeg har søgt. Annoncen udløb i tirsdags.
Selvom jeg som udgangspunkt er glad for mit job, så er det bare dage som i dag, hvor jeg bliver mindet om at jobbet mest består i at løse problemer og konflikter. Og nu hvor vi har så travlt som vi har, så suger det bare energien ud af mig, når jeg skal bruge meget af min tid på opgaver der overhovedet ikke interesserer mig.
Senest rettet af NejJegErIkkeAsiat 22. okt 2020, 08:35, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 22. okt 2020, 08:33

Jeg er på holdet med totalt demotiverede. Fuck hvor jeg ikke gider arbejde i dag. Jeg har lyst til at smide mig på sofaen med cola, chips og en god film i stedet

Strengt taget ville ingen vide om det var det jeg gjorde, nu jeg sidder hjemme og dokumenterer i dag men jeg har en del der skal laves og så ville jeg have dårlig samvittighed
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Pityt » 22. okt 2020, 19:38

Er én stor pærevælling af blandede følelser. Selv om en beslutning er den rigtige, er det ikke nødvendigvis let eller smertefrit at tage den :trist:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Ado » 27. okt 2020, 14:33

Jeg vidste ikke, om jeg skulle placere dette indlæg i "Hvad har påvirket din dag negativt?" eller "Hvad har påvirket din dag positivt?" tråden. Men jeg har det fint - dog med en wtf-følelse on the side.
Udlejer har fået huset vurderet af to forskellige mæglere. De har vurderet det til hhv. 800.000 og 1.2 millioner højere end det bud vi var enige om. :lol: Så udlejer lugter penge, og vil sælge NU. Forståeligt. Det ville jeg også gøre. Men held og lykke. Naboens hus blev solgt til samme pris som den højeste vurdering på vores hus. Forskellen er bare, at naboens er arkitekttegnet, total moderniseret og fremstår uden fejl eller mangler. Ikke min stil, men det er trods alt indflytningsklart. Vores er slidt - bærer præg af at have været udlejningshus i mange år, gammelt skævt køkken, der ikke er sat op ordentligt (vi taler skabe foran stikkontakter, hvor stikkontakten stikker halvt op ved bordpladen), gyngende gulve og meget 80'er agtig med lofte og badeværelser og ja...alt.
Det er træls at vi skal til at pakke alt ned. Der er fandeme mange ting. :D Men jeg er på samme tid glad, fordi min mand og jeg nu skal bo i noget, som er vores begge fra starten. Han har boet her en del år, før jeg flyttede ind.

Der er bare lige det der lille men, som udlejer skal have præsenteret. Vi har på skrift, at de spurgte om, om vi ikke ville fortsætte lejekontrakten, hvis vi ikke kunne blive enige om en pris. Så de kan ikke smide os ud med tre måneders varsel og sætte huset til salg nu. Det ved de vist bare ikke selv.

Nå, men nu skal vi ud at kigge på et hus på torsdag, som jeg har været plask forelsket i i flere måneder. Dét er fedt. Jeg er virkelig glad for, at vi skal bo i noget sammen, som er vores fra starten.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf paint » 27. okt 2020, 14:48

Ado skrev:Jeg vidste ikke, om jeg skulle placere dette indlæg i "Hvad har påvirket din dag negativt?" eller "Hvad har påvirket din dag positivt?" tråden. Men jeg har det fint - dog med en wtf-følelse on the side.
Udlejer har fået huset vurderet af to forskellige mæglere. De har vurderet det til hhv. 800.000 og 1.2 millioner højere end det bud vi var enige om. :lol: Så udlejer lugter penge, og vil sælge NU. Forståeligt. Det ville jeg også gøre. Men held og lykke. Naboens hus blev solgt til samme pris som den højeste vurdering på vores hus. Forskellen er bare, at naboens er arkitekttegnet, total moderniseret og fremstår uden fejl eller mangler. Ikke min stil, men det er trods alt indflytningsklart. Vores er slidt - bærer præg af at have været udlejningshus i mange år, gammelt skævt køkken, der ikke er sat op ordentligt (vi taler skabe foran stikkontakter, hvor stikkontakten stikker halvt op ved bordpladen), gyngende gulve og meget 80'er agtig med lofte og badeværelser og ja...alt.
Det er træls at vi skal til at pakke alt ned. Der er fandeme mange ting. :D Men jeg er på samme tid glad, fordi min mand og jeg nu skal bo i noget, som er vores begge fra starten. Han har boet her en del år, før jeg flyttede ind.

Der er bare lige det der lille men, som udlejer skal have præsenteret. Vi har på skrift, at de spurgte om, om vi ikke ville fortsætte lejekontrakten, hvis vi ikke kunne blive enige om en pris. Så de kan ikke smide os ud med tre måneders varsel og sætte huset til salg nu. Det ved de vist bare ikke selv.

Nå, men nu skal vi ud at kigge på et hus på torsdag, som jeg har været plask forelsket i i flere måneder. Dét er fedt. Jeg er virkelig glad for, at vi skal bo i noget sammen, som er vores fra starten.


Så kan de læse det i lejeloven ;)

https://ejura.dk/lejebolig/opsigelse-af-lejer-ved-salg/
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Ado » 27. okt 2020, 15:07

paint skrev:
Ado skrev:Jeg vidste ikke, om jeg skulle placere dette indlæg i "Hvad har påvirket din dag negativt?" eller "Hvad har påvirket din dag positivt?" tråden. Men jeg har det fint - dog med en wtf-følelse on the side.
Udlejer har fået huset vurderet af to forskellige mæglere. De har vurderet det til hhv. 800.000 og 1.2 millioner højere end det bud vi var enige om. :lol: Så udlejer lugter penge, og vil sælge NU. Forståeligt. Det ville jeg også gøre. Men held og lykke. Naboens hus blev solgt til samme pris som den højeste vurdering på vores hus. Forskellen er bare, at naboens er arkitekttegnet, total moderniseret og fremstår uden fejl eller mangler. Ikke min stil, men det er trods alt indflytningsklart. Vores er slidt - bærer præg af at have været udlejningshus i mange år, gammelt skævt køkken, der ikke er sat op ordentligt (vi taler skabe foran stikkontakter, hvor stikkontakten stikker halvt op ved bordpladen), gyngende gulve og meget 80'er agtig med lofte og badeværelser og ja...alt.
Det er træls at vi skal til at pakke alt ned. Der er fandeme mange ting. :D Men jeg er på samme tid glad, fordi min mand og jeg nu skal bo i noget, som er vores begge fra starten. Han har boet her en del år, før jeg flyttede ind.

Der er bare lige det der lille men, som udlejer skal have præsenteret. Vi har på skrift, at de spurgte om, om vi ikke ville fortsætte lejekontrakten, hvis vi ikke kunne blive enige om en pris. Så de kan ikke smide os ud med tre måneders varsel og sætte huset til salg nu. Det ved de vist bare ikke selv.

Nå, men nu skal vi ud at kigge på et hus på torsdag, som jeg har været plask forelsket i i flere måneder. Dét er fedt. Jeg er virkelig glad for, at vi skal bo i noget sammen, som er vores fra starten.


Så kan de læse det i lejeloven ;)

https://ejura.dk/lejebolig/opsigelse-af-lejer-ved-salg/

Netop. :D De har så kørt med lejekontrakter af 2 års varighed, hvor vi bare har forlænget den hvert andet år. Men den holder ikke engang. Vi står temmelig godt i denne situation. At vi så selvfølgelig gerne vil have vores eget, er noget helt andet. Men hvis de tror, at de kan opsige os med begrundelsen om lejekontraktens ophør d. 1/2 21, bliver de skuffede. Og så ved vi faktisk ikke om de selv har glemt, at de har sendt os en mail med forespørgslen: "Hvis vi ikke kan blive enige om en salgspris, vil I så ikke fortsætte lejekontrakten?". Såeh...:D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Mani » 27. okt 2020, 17:52

Jeg er træt, stressramt og ked. Lorte corona - lorte kræft, der rammer mine nære og kære.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf sigge » 4. nov 2020, 12:52

Jeg har mega hovedpine, som ikke rigtigt lader sig slå ned af Kodimagnyl. Og jeg har noget arbejde, der bare skal være færdigt, og vi er i den hektiske fase, hvor der hele liiige kommer "en sidste ting", der skal indarbejdes. Samtidig er mine andre kolleger med samme erfaringsniveau som mig ikke på kontoret i dag, så "de unge" kommer også og spørger om input til deres sager.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"