Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15366
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25721

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Delfin » 7. nov 2018, 12:27

Daine skrev:
Delfin skrev:Jeg kan ikke være i mig selv over at min dato for operation lige er blevet udskudt til marts, hvis det ikke lykkes at finde et hul til mig tidligere. Det vender de tilbage om. :ad!:
Alt er på plads og forberedt herhjemme, og midlertidig vikar er ansat min stilling. :whine:
Og min jule"fri" røg så også i svinget der :nej:
Der ligger også færdiglavet mad til flere uger i fryseren, som vel ikke bør ligge helt til marts :nerve:

Sjældent har jeg brugt så mange smileys i et indlæg :genert: :wacko: :cuss: :trist: :deer: :sur: :evil: :whine:

Det var da også træls, hvornår skulle du opereres? Er der ikke noget ... behandlingsgaranti? Det er vist ikke det rigtige ord :gruble: Det med, at hvis der går for lang tid et sted, så kan du vælge operationen et andet sted?


På tirsdag.
Jeg ved ikke, om den dækker der, men jeg har specifikt bedt om at blive henvist til det hospital, fordi de laver nogle mere avancerede operationer med nogle nyere proteser, end de gør der hvor jeg hører til, så det vil jeg ikke lave om på.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Johanne1980
Indlæg: 14
Tilmeldt: 7. nov 2018, 12:25
Kort karma: -3
Likede indlæg: 2

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Johanne1980 » 7. nov 2018, 12:32

Har det fantastisk - husk at leve livet - måske få vi kun det ene!!!
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12718
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12451

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 7. nov 2018, 12:32

^ Sikke da noget gøjemøg, Delfin! Jeg krydser for, de hurtigt finder en ledig tid. Det er da længe at vente ellers :kram:
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24626
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36775

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 7. nov 2018, 12:34

Delfin skrev:
Daine skrev:
Delfin skrev:Jeg kan ikke være i mig selv over at min dato for operation lige er blevet udskudt til marts, hvis det ikke lykkes at finde et hul til mig tidligere. Det vender de tilbage om. :ad!:
Alt er på plads og forberedt herhjemme, og midlertidig vikar er ansat min stilling. :whine:
Og min jule"fri" røg så også i svinget der :nej:
Der ligger også færdiglavet mad til flere uger i fryseren, som vel ikke bør ligge helt til marts :nerve:

Sjældent har jeg brugt så mange smileys i et indlæg :genert: :wacko: :cuss: :trist: :deer: :sur: :evil: :whine:

Det var da også træls, hvornår skulle du opereres? Er der ikke noget ... behandlingsgaranti? Det er vist ikke det rigtige ord :gruble: Det med, at hvis der går for lang tid et sted, så kan du vælge operationen et andet sted?


På tirsdag.
Jeg ved ikke, om den dækker der, men jeg har specifikt bedt om at blive henvist til det hospital, fordi de laver nogle mere avancerede operationer med nogle nyere proteser, end de gør der hvor jeg hører til, så det vil jeg ikke lave om på.

Ja okay, det kan jeg godt forstå. Har du fået en forklaring på, hvorfor de udsætter din operation i flere måneder? Et er at den bliver skubbet, men flere måneder lyder ...ja rent ud sagt pissetræls! Også mht dit arbejde.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12718
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12451

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 7. nov 2018, 12:35

Ikke særligt godt.

Mandag aften fik jeg ondt i halsen og begyndte at hoste. I går tog jeg på arbejde med en knækket stemme. Meldte mig syg i dag og købte Panodil Extra og Strefen på hjemvejen.

Nu er halsen i bedring, men jeg har lidt ondt i maven og er småsvimmel/tung i hovedet, selvom jeg har sovet hele formiddagen. Jeg skal på uddannelse i morgen, så jeg kan ikke være syg i morgen også. Basta.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Charly » 7. nov 2018, 12:45

Sur, gnaven og klar til klappe min chef en. Jeg gør det selvføgelig ikke, men hold nu kæft hvor er hun dog en uempatisk kælling.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15366
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25721

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Delfin » 7. nov 2018, 12:47

Daine skrev:
Delfin skrev:
Daine skrev:
Delfin skrev:Jeg kan ikke være i mig selv over at min dato for operation lige er blevet udskudt til marts, hvis det ikke lykkes at finde et hul til mig tidligere. Det vender de tilbage om. :ad!:
Alt er på plads og forberedt herhjemme, og midlertidig vikar er ansat min stilling. :whine:
Og min jule"fri" røg så også i svinget der :nej:
Der ligger også færdiglavet mad til flere uger i fryseren, som vel ikke bør ligge helt til marts :nerve:

Sjældent har jeg brugt så mange smileys i et indlæg :genert: :wacko: :cuss: :trist: :deer: :sur: :evil: :whine:

Det var da også træls, hvornår skulle du opereres? Er der ikke noget ... behandlingsgaranti? Det er vist ikke det rigtige ord :gruble: Det med, at hvis der går for lang tid et sted, så kan du vælge operationen et andet sted?


På tirsdag.
Jeg ved ikke, om den dækker der, men jeg har specifikt bedt om at blive henvist til det hospital, fordi de laver nogle mere avancerede operationer med nogle nyere proteser, end de gør der hvor jeg hører til, så det vil jeg ikke lave om på.

Ja okay, det kan jeg godt forstå. Har du fået en forklaring på, hvorfor de udsætter din operation i flere måneder? Et er at den bliver skubbet, men flere måneder lyder ...ja rent ud sagt pissetræls! Også mht dit arbejde.


De har ikke fået leveret de 'reservedele' de skal bruge, og det næste hul de har ligger i marts. Problemet er lidt at der ikke bare kan sættes en anden læge på, så den hænger jo på, at operationskalenderen er fyldt op, og de kan jo ikke bare udskyde en anden for at få plads til mig.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10682

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Little_Woman » 7. nov 2018, 12:49

Fint; lidt træt, men ellers er jeg mest klar til frokost - så det vil jeg lave mig :)
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Tata » 7. nov 2018, 13:15

Modløs, stresset og føler mig vældig skrøbelig. Min kæreste har fået 'go' til at starte op behandling for hans colitis ulcerosa, kan ikke huske hvad det hedder præparatet, er der pt. hvor jeg glemmer ting. Lægen har sagt uge 0 til ham, men der er så ikke nogen uge 0 i 2019, det må så være mellem jul og nytår. Er virkelig frustreret over, at de ikke kan sætte ham i gang asap når han er så 'ramt', det er som om han skal helt ned og ligge,(altså det ved jeg godt med min fornuft, at det ikke er sådan, at der er ventetider, og sådan er det) , men det føles sådan, pisse uretfærdigt. Han kan pt. stadig gå på arbejde. Bare lige. Men lægen kaldte ham "et mildt tilfælde"...og han har så alligevel fået tilbud om at være med i et forsøg for svære tilfælde. Så which one is it ? :forvirret2:

Ang mig selv...har måtte håndtere noget rigtigt ubehageligt, efter mange år, hvor jeg har brugt lang tid på at "pakke det ned hvor det skal ligge" sammen med psykologen, men jeg har desværre en læge, der ikke skriver ting ned i journalerne og henvisningerne, så det igen og igen ikke bliver taget hensyn til, og det ikke kan få lov til at hvile i fred, så jeg måtte starte dagen med et rigtig svært, men nødvendigt opkald til lægen. Det gør bare så ondt. Er heldigvis blevet bedre til at håndtere det, uden at blive labil. Men hvor ville jeg ønske at jeg kunne slippe for de her 'tilbagebump'. Det gør intet godt :mellow: .

Kage derimod gør godt. Tjek!
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12718
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12451

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 11. nov 2018, 09:37

Fullblown PMSramt! Efter jeg er startet på noget medicin i forsommeren, har anfaldene ellers været meget milde. Men du godeste, hvor er jeg gnaven og nærtagende i dag!
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Tilly » 12. nov 2018, 14:50

Jeg er så sindsygt træt at jeg kunne tude. Har ikke sovet godt i over en uge nu. Jeg ligger og kæmper 3-4 timer fra jeg går i seng til jeg falder i søvn. Og når jeg endelig sover, så er min søvn stadig meget afbrudt med mange opvågninger. Jeg har lyst til at ligge mig til at sove nu, men jeg vil prøve at holde mig vågen indtil i aften, så jeg ikke fucker mit søvnmønster endnu mere op...
0
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf sansera » 12. nov 2018, 15:03

Jeg er bekymret. Og frustreret.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. nov 2018, 15:24

Er positivt overrasket over min arbejdsplads måde at tackle min (nu delvise) sygemelding på.
Jeg får en god og rimelig opstart, der tager højde for lægens anvisninger, og visse arbejdsgange bliver også generelt ændret fremover.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Prosperity74 » 12. nov 2018, 15:31

Jeg har en rigtig træls hovedpine ( det har jeg haft hele dagen ), der ikke gider at gå væk :mellow:
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Aviva » 5. dec 2018, 08:35

Lidt trist over nyheden om at Jael Strauss (fra Americas next topmodel) er død af brystkræft.. :trist:

https://www.seoghoer.dk/hollywood/ameri ... model-doed

(-ved ikke om linket kan klikkes, ellers kan det kopieres)
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini

Tilbage til "Generelt"