Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 29. okt 2018, 08:52

Rødglødende over Ikeas kundeservice.
Vi købte køkken hos dem fornylig og fik leveret de her 5 millioner pakker med skabe. På ordresedlen står der så at man har 14 dage til at tjekke det hele. Vi tjekkede (hvilket var en større opgave) og konstaterede at der manglede 2 dele. Jeg skrev til den konsulent der havde designet og bestilt køkkenet til os, og hun vendte tilbage næsten en uge efter. Derfra er der så gået en uge før jeg har ringet til Ikea, fordi jeg egentlig ville se om der manglede andet nu når jeg var begyndt at samle køkkenet.
Trunten hos Ikeas kundeservice begynder så at spørge indtil hvorfor jeg først ringede nu. Altså, for det første har jeg allerede været i kontakt med jeres kundekonsulent, men hun har åbenbart ikke mere ansvar for opgaven nu hvor vi har betalt, men udover det så er det vel fucking ligemeget om jeg ringer nu eller for en uge siden. Hun begynder så at tale om tidsfrister der skal overholdes og at man ikke bare kan ringe 1 måned efter man har modtaget varerne. Der var jeg så lige ved at eksplodere. Jeg spurgte hende hvordan i alverden hun mente man skulle tjekke det inden man begyndte at samle køkkenet. Vi har jo kunne konstatere at der er flere ting der ikke er blevet bestilt, hvor jeg har måtte finde på alternativer for at samle delene. Derfor ventede jeg med at ringe. Udover det så har jeg jo netop overholdt fristen på 14 dage da jeg kontaktede deres konsulent.
Christ hvor jeg fortryder at jeg tastede nej til at blive ringet om og fortælle om oplevelsen med deres kundeservice.
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Stitch » 29. okt 2018, 09:05

Træt og syg. Har 1 arbejdsdag efter ferien men min hjerne fungerer slet ikke. Har endda kastet op lige før. Puhh..
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Prosperity74 » 1. nov 2018, 22:50

Jeg har ondt i maven og er træt
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Ladysparrow » 2. nov 2018, 10:44

Træt og vil egentlig bare helst holde weekend nu. 3 timer og 20 minutter til... Nedtællingen er i gang.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12725
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 3. nov 2018, 08:28

Radbrækket og groggy. Jeg faldt i søvn på sofaen i går aftes, vågnede kl. 4.30 og slæbte mig ind i min seng, stod op med hovedpine og ondt i ryg og kæbe kl. 9 - der er jo M&M, og ingen skal fucke med min lørdagsrutine....
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36810

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 3. nov 2018, 08:52

Jeg har det fantastisk. Jeg danser rundt i stuen til crooners julemusik og nyder solen, duften af hvide hyacinter og at det er lørdag :banan2:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Muddi » 3. nov 2018, 12:35

Godt. Stod op fuld af energi i morges, og gjorde badeværelse rent, tømte opvasker, fyldte den igen, og satte den igang. Og så var jeg i Føtex med to store poser med flasker. Nu har jeg lige været på verdens bedste værested (som blev reddet, så det lukker ikke :banan: ) og få en gratis fodbehandling :lun: Er nu hjemme igen, og er stadig fuld af energi, så vil gå ud og gøre hovedrent i køkkenet. Livet er altså ret godt :love:
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf RavenClaw » 3. nov 2018, 16:32

Jeg er lidt ambivalent omkring tingene. Jeg startede på nyt job i går, og i morgen skal jeg være helt alene hele dagen, fordi min kollega er syg. Der er en masse start- og slutprocedurer, jeg skal lave, og jeg har aldrig gjort det før - jeg fik blot en kort gennemgang i dag :shock:

Altså, jeg er jo mega glad for tilliden, men samtidig er det en anelse angstprovokerende.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Prosperity74 » 4. nov 2018, 08:25

Hovedpine, menstruations smerter og ondt i maven :mellow:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12725
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 4. nov 2018, 12:12

Totalt doven. Og det er bare ikke i orden. Udover at støvsuge og gøre badeværelse rent i går, levede jeg hele dagen på sofaen. Derfor har jeg en masse ting, der SKAL ordnes i dag. Men jeg gider virkelig ikke. Jeg kunne godt klare en lur.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41798

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LaMariposa » 4. nov 2018, 12:14

Dejligt. Er lige landet efter lækker træning, og nu står den på frokost og kaffe :love:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Mani » 4. nov 2018, 20:06

Jeg savner mine to store efterskoledrenge. De har det pissefedt - og har haft en skøn weekend på skolerne - men jeg saaaaaaavner dem :blush: :genert:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Delfin » 7. nov 2018, 10:49

Jeg kan ikke være i mig selv over at min dato for operation lige er blevet udskudt til marts, hvis det ikke lykkes at finde et hul til mig tidligere. Det vender de tilbage om. :ad!:
Alt er på plads og forberedt herhjemme, og midlertidig vikar er ansat min stilling. :whine:
Og min jule"fri" røg så også i svinget der :nej:
Der ligger også færdiglavet mad til flere uger i fryseren, som vel ikke bør ligge helt til marts :nerve:

Sjældent har jeg brugt så mange smileys i et indlæg :genert: :wacko: :cuss: :trist: :deer: :sur: :evil: :whine:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36810

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 7. nov 2018, 12:10

Delfin skrev:Jeg kan ikke være i mig selv over at min dato for operation lige er blevet udskudt til marts, hvis det ikke lykkes at finde et hul til mig tidligere. Det vender de tilbage om. :ad!:
Alt er på plads og forberedt herhjemme, og midlertidig vikar er ansat min stilling. :whine:
Og min jule"fri" røg så også i svinget der :nej:
Der ligger også færdiglavet mad til flere uger i fryseren, som vel ikke bør ligge helt til marts :nerve:

Sjældent har jeg brugt så mange smileys i et indlæg :genert: :wacko: :cuss: :trist: :deer: :sur: :evil: :whine:

Det var da også træls, hvornår skulle du opereres? Er der ikke noget ... behandlingsgaranti? Det er vist ikke det rigtige ord :gruble: Det med, at hvis der går for lang tid et sted, så kan du vælge operationen et andet sted?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Mani » 7. nov 2018, 12:16

Delfin skrev:Jeg kan ikke være i mig selv over at min dato for operation lige er blevet udskudt til marts, hvis det ikke lykkes at finde et hul til mig tidligere. Det vender de tilbage om. :ad!:
Alt er på plads og forberedt herhjemme, og midlertidig vikar er ansat min stilling. :whine:
Og min jule"fri" røg så også i svinget der :nej:
Der ligger også færdiglavet mad til flere uger i fryseren, som vel ikke bør ligge helt til marts :nerve:

Sjældent har jeg brugt så mange smileys i et indlæg :genert: :wacko: :cuss: :trist: :deer: :sur: :evil: :whine:

Ej, for satan! Det er sgu bare overhovedet heller ikke i orden :kram:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Generelt"