Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. feb 2018, 13:49

Selma156 skrev:^ Jeg elsker Amager. Min absolutte favoritbydel i København. Hvis jeg en dag skal købe en lejlighed, skal det helt sikkert være på Amager :D


Amager er fantastisk :D Jeg kan ikke helt beskrive hvorfor, men selvfølgelig handler det nok lidt om at jeg er jyde og lærte Amager at kende først. Så det har jeg kendt i længst tid og føler mig hjemme på Amager. Har boet 2 forskellige steder på Amager og kender efterhånden det meste af øen ret godt. Hvis vi nogensinde skulle flytte til Kbh. igen, så tror jeg da helt sikkert også Amager var det første sted vi ville kigge.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LaMariposa » 22. feb 2018, 11:35

Jeg fryser og har hovedpine og ondt i halsen.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LaMariposa » 5. mar 2018, 21:24

:genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. mar 2018, 09:16

Jeg er fuldstændig demotiveret. Kan mærke at jeg bare ikke gider arbejde i dag...eller i morgen. Jeg vil ha' påskeferie.
Det eneste jeg ser frem til er at min kone kommer hjem fra USA i morgen, så vi kan holde fri sammen.
Men udover det så kan jeg bare mærke, at jeg har svært ved at motivere mig på jobbet efter vores store projekt er blevet afsluttet. Nu er det bare de gamle sædvanlige og småkedelige opgaver der fylder dagen. Har virkelig brug for at prøve noget nyt.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 2. apr 2018, 16:34

Ikke særlig godt. Jeg er tung i hovedet, er småsvimmel, har kvalme og en gnavende fornemmelse i maven. Jeg kan ikke overskue tanken om aftensmad. Jeg kan ikke finde ud af, om det er pga. sygdom eller tanken om, at jeg skal på arbejde i morgen.
0
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Muddi » 2. apr 2018, 17:28

Underligt. Har haft ondt i maven det meste af dagen. Jeg skal starte på arbejde igen, i morgen, efter næsten tre måneders sygemelding. Godt nok kun en time om dagen, det første to uger. Men jeg kommer ud til en næsten gennem renoveret arbejdsplads, hvor jeg ikke aner hvor noget er. Føler lidt jeg skal starte fra nul, og det er en lidt uoverskuelig tanke.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 2. apr 2018, 17:40

Muddi skrev:Underligt. Har haft ondt i maven det meste af dagen. Jeg skal starte på arbejde igen, i morgen, efter næsten tre måneders sygemelding. Godt nok kun en time om dagen, det første to uger. Men jeg kommer ud til en næsten gennem renoveret arbejdsplads, hvor jeg ikke aner hvor noget er. Føler lidt jeg skal starte fra nul, og det er en lidt uoverskuelig tanke.

Jeg ved hvordan du har det. Jeg skal ganske vist først starte op om 14 dage, og jeg glæder mig til at komme tilbage, til at komme i gang igen og se mine kollegaer. Men vi får nye kasse- og computersystemer lige inden jeg starter op, og det betyder at alle rutiner skal ændres, alle bestillingssystemer er helt nye og at der skal læres en masse på kort tid. Det giver mig allerede nu en knude i maven af bekymring, om mit hoved kan rumme det når det bliver så koncentreret. Jeg har på ingen måde lyst til at blive syg igen.

Jeg krydser fingre for dig i morgen :kram:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Studsgaard » 2. apr 2018, 18:52

Daine skrev:
Muddi skrev:Underligt. Har haft ondt i maven det meste af dagen. Jeg skal starte på arbejde igen, i morgen, efter næsten tre måneders sygemelding. Godt nok kun en time om dagen, det første to uger. Men jeg kommer ud til en næsten gennem renoveret arbejdsplads, hvor jeg ikke aner hvor noget er. Føler lidt jeg skal starte fra nul, og det er en lidt uoverskuelig tanke.

Jeg ved hvordan du har det. Jeg skal ganske vist først starte op om 14 dage, og jeg glæder mig til at komme tilbage, til at komme i gang igen og se mine kollegaer. Men vi får nye kasse- og computersystemer lige inden jeg starter op, og det betyder at alle rutiner skal ændres, alle bestillingssystemer er helt nye og at der skal læres en masse på kort tid. Det giver mig allerede nu en knude i maven af bekymring, om mit hoved kan rumme det når det bliver så koncentreret. Jeg har på ingen måde lyst til at blive syg igen.

Jeg krydser fingre for dig i morgen :kram:

Skal du starte på fuld tid? Eller kan du starte langsomt op så du netop ikke går ned igen?
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 2. apr 2018, 19:03

Studsgaard skrev:
Daine skrev:
Muddi skrev:Underligt. Har haft ondt i maven det meste af dagen. Jeg skal starte på arbejde igen, i morgen, efter næsten tre måneders sygemelding. Godt nok kun en time om dagen, det første to uger. Men jeg kommer ud til en næsten gennem renoveret arbejdsplads, hvor jeg ikke aner hvor noget er. Føler lidt jeg skal starte fra nul, og det er en lidt uoverskuelig tanke.

Jeg ved hvordan du har det. Jeg skal ganske vist først starte op om 14 dage, og jeg glæder mig til at komme tilbage, til at komme i gang igen og se mine kollegaer. Men vi får nye kasse- og computersystemer lige inden jeg starter op, og det betyder at alle rutiner skal ændres, alle bestillingssystemer er helt nye og at der skal læres en masse på kort tid. Det giver mig allerede nu en knude i maven af bekymring, om mit hoved kan rumme det når det bliver så koncentreret. Jeg har på ingen måde lyst til at blive syg igen.

Jeg krydser fingre for dig i morgen :kram:

Skal du starte på fuld tid? Eller kan du starte langsomt op så du netop ikke går ned igen?

Jeg skal starte langsomt op, heldigvis. Jeg ved endnu ikke hvor meget, det skal jeg aftale med lægen om en uges tid.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Muddi » 2. apr 2018, 20:47

Daine skrev:
Muddi skrev:Underligt. Har haft ondt i maven det meste af dagen. Jeg skal starte på arbejde igen, i morgen, efter næsten tre måneders sygemelding. Godt nok kun en time om dagen, det første to uger. Men jeg kommer ud til en næsten gennem renoveret arbejdsplads, hvor jeg ikke aner hvor noget er. Føler lidt jeg skal starte fra nul, og det er en lidt uoverskuelig tanke.

Jeg ved hvordan du har det. Jeg skal ganske vist først starte op om 14 dage, og jeg glæder mig til at komme tilbage, til at komme i gang igen og se mine kollegaer. Men vi får nye kasse- og computersystemer lige inden jeg starter op, og det betyder at alle rutiner skal ændres, alle bestillingssystemer er helt nye og at der skal læres en masse på kort tid. Det giver mig allerede nu en knude i maven af bekymring, om mit hoved kan rumme det når det bliver så koncentreret. Jeg har på ingen måde lyst til at blive syg igen.

Jeg krydser fingre for dig i morgen :kram:


Tak :kys:

Jeg har det møgelendigt, stadig ondt i maven, og nu også hovedpine og kvalme. Jeg forstår det ikke, jeg glæder mig til at komme igang igen.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. apr 2018, 10:22

:gisp:

(kom hjem fra fem dages studietur kl. 00:00)
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Wizzze » 21. apr 2018, 10:50

Ikke så godt, har lige hørt et polka band spille despacito, mine ører bløder :whine:
Man skal som bekendt høre meget før ørerne falder af, men jeg tror det sker i dag, piv piv
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Studsgaard » 22. apr 2018, 18:46

Jeg er nervøs.
Jeg har det ikke skide godt med datteren skal opereres en af de næste dage.
Hun er faktisk pisse sej. Selvfølgelig er hun nervøs, men tager det meget roligt og vi snakker om hvad der skal ske. Jeg skjuler min nervøsitet og støtter hende alt hvad jeg kan.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 22. apr 2018, 19:43

Begynder at få ondt i maven over i morgen. Min årgang får at vide, hvilke fag de skal til afgangsprøve i - og jeg finder ud af, om jeg skal have 0, 1 eller 2 hold op i historie...
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 23. apr 2018, 06:14

Træt. Vågnede kl. 3:45 ved at den store hankat stod og brækkede sig. :s Så op og tørre op og vaske tæppet af og så kunne jeg selvfølgelig ikke sove efterfølgende. Fik blundet lidt den sidste halve time inden min mands ur ringede, og nu sidder jeg på job og gaber. Desværre er det en af de dage, hvor jeg har en del gøremål efter job og vi skal ud og hente nogle byggematerialer i aften. Og efter det skal jeg lige hjem og give nyfiltede vægge i soveværelset noget vævfylder...

:træt:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"