At finde en person

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

At finde en person

Indlægaf Stars » 22. nov 2015, 16:09

Hvis nu jeg gerne vil finde adressen/tlf nr. på en person - eller rettere hans forældre, for det er en knægt på 15 år - hvordan gør jeg så det?
Jeg kender kun med sikkerhed hans fornavn - og fra hans FB profil kender jeg sandsynligvis hans efternavn, fødselsdato og bopælskommune.

Jeg kunne nok slå det op på arbejdet, men det må jeg jo ikke, da det er privat.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: At finde en person

Indlægaf kidkomb » 22. nov 2015, 17:57

Kan du se på hans facebookprofil om han er venner med sin mor eller far?
Hvis ikke, er han så ven med en søskende, og gennem denne søskendes profil kan du måske gennemskue, hvem der er forældre?
Eller fætter, eller moster eller noget som helst i den boldgade, hvor man kan gå på familiemedlemmets fb-side og så kigge deres vennelister, billeder og væg igennem for at se, om man kan se forældrene og derved få deres navn.
-kid; professionel stalker.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: At finde en person

Indlægaf Stars » 22. nov 2015, 18:20

Han har ikke familie på sin FB.

Ifølge 118/krak, er der kun 5 personer med det efternavn det pågældende sted.
Af disse 5 har 1 ikke FB, 1 lyder forkert, de sidste 3 har ret lukkede profiler, men 3 personer er til gengæld overkommeligt at ringe til og spørge, om de er i familie med vedkommende.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: At finde en person

Indlægaf kidkomb » 22. nov 2015, 18:23

Så forstår jeg ikke helt spørgsmålet tror jeg?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: At finde en person

Indlægaf Stars » 22. nov 2015, 18:27

Jeg var ikke nået til at der var så få med det efternavn, da jeg lavede tråden :genert:
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: At finde en person

Indlægaf kidkomb » 22. nov 2015, 18:30

Stars skrev:Jeg var ikke nået til at der var så få med det efternavn, da jeg lavede tråden :genert:

Ah :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"