Hvem har rekorden - om GDPR

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23098

Re: Hvem har rekorden - om GDPR

Indlægaf Mani » 26. maj 2018, 06:42

Juki skrev:Det har jeg ikke tal på da de er kommet løbende. Nogle sletter jeg med det samme, andre er røget direkte i spamfiltret.

Men hvor er det dog irriterende når man logger ind på en side for at slette sig som bruger, men det så ikke lader sig gøre umiddelbart eller ens indtastede oplysninger ikke stemmer overens med de gamle :rulle:

Jeg er blevet kontaktet af flere forskellige sider hvis services jeg aldrig har fået brugt og derfor troede jeg havde fået mig slettet ved, så det er fint med den reminder. Hvis man da kunne slette sig :cuss: Det er da irriterende at hænge på hvis nu det er andre der har lavet spas med en..

Det kan du da også bede dem om. Men det er altså ikke super simpelt at lave en løsning hvor brugeren bare kan slette al data om sig selv. Der ligger jo som regel adskillige systemer bag.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26526

Re: Hvem har rekorden - om GDPR

Indlægaf Santa » 26. maj 2018, 06:47

Jeg har ikke talt, men det er meget rart at læse hvor mange I andre får, for jeg har vist højst fået en 10-15 stykker. Kan konkludere at på trods af en ældgammel mailadresse, så er jeg ganske god til at begrænse mig på nettet.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvem har rekorden - om GDPR

Indlægaf DenBruneMunk » 26. maj 2018, 07:04

Jeg har ikke tal på dem, kun glad for at google som en, smider dem i spam filter, når man får for mange af dem.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvem har rekorden - om GDPR

Indlægaf Juki » 27. maj 2018, 03:02

Mani skrev:
Juki skrev:Det har jeg ikke tal på da de er kommet løbende. Nogle sletter jeg med det samme, andre er røget direkte i spamfiltret.

Men hvor er det dog irriterende når man logger ind på en side for at slette sig som bruger, men det så ikke lader sig gøre umiddelbart eller ens indtastede oplysninger ikke stemmer overens med de gamle :rulle:

Jeg er blevet kontaktet af flere forskellige sider hvis services jeg aldrig har fået brugt og derfor troede jeg havde fået mig slettet ved, så det er fint med den reminder. Hvis man da kunne slette sig :cuss: Det er da irriterende at hænge på hvis nu det er andre der har lavet spas med en..

Det kan du da også bede dem om. Men det er altså ikke super simpelt at lave en løsning hvor brugeren bare kan slette al data om sig selv. Der ligger jo som regel adskillige systemer bag.

Ja, i teorien, hvis de da gad at reagere på henvendelser! :cuss:

Jeg er ligeglad med om de har nogle gemte oplysninger på mig om mit navn, en gammel adresse og en e-mailadresse. Jeg har som sagt ikke benyttet mig af deres services med at købe en vare fx, så der er ikke umiddelbart oplysninger af hemmelig/privat karakter(kortoplysninger fx) Eller oceaner af data. Jeg gider bare ikke være tilknyttet deres firma, og slet ikke hvis det er pga. en fejl eller andre der har oprettet mig. Det er dog ikke steder hvor man bliver valideret, så jeg kan vel i princippet bare ændre oplysningerne..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Hvem har rekorden - om GDPR

Indlægaf Artem » 27. maj 2018, 06:50

Tæller ikke, sletter bare løbende... Men fik da en del.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Hvem har rekorden - om GDPR

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. maj 2018, 15:49

Screenshot 2018-05-27 at 17.46.28.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvem har rekorden - om GDPR

Indlægaf Planten » 27. maj 2018, 16:15

Jeg har lige talt sammen i min skraldespand - 25-30 er det blevet til.
0

Tilbage til "Generelt"