Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Rapfisk » 12. apr 2018, 06:58

Jeg har købt ny telefon (weeeee!) Og skal nu finde noget beskyttelse til skærmen.

Forhandlerne pusher alle sammen Panzerglas, men er det de bedste? Hvor har I covers og glasbeskyttelse fra?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Hunkat » 12. apr 2018, 07:01

Covers køber jeg primært på Wish eller i Tiger e.l. det gør ikke nogen forskel om de er billige eller dyre er min erfaring. Det er klart, tykt læder med kortholder kan tage lidt mere end tynd plastik men nu kaster jeg heller ikke rundt med min telefon :lol:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf TinaW » 12. apr 2018, 07:08

Jeg køber oftest covers på My Trendy Phone. De har tit tilbud.
Jeg har bare sådan et gennemsigtigt, tyndt, blødt silicone cover på pt. Tror det kostede en 50'er.
Jeg har faktisk ikke glasbeskyttelse på min, synes ikke det har været nødvendigt. Men den har så selvfølgelig fået en knap så pæn ridse her for nyligt :fløjt:
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. apr 2018, 08:02

vi har oftest købt panzerglas via wish eller aliexpres, hvor det er meget billigere, jeg tror jeg gav lidt over 1 usd pr. stk sidst jeg bestilte.
Men jeg er personligt virkelig dårlig til at få skærmen total ren, og få lagt panzerglas på uden støv, luftbobler o.a.
Det kan eks-manden dog, så jeg beder pænt om hjælp hver gang ;)

De panzerglas man køber billigt er efter min oplevelse lige så gode som de dyre man køber i danske butikker, - fordelen ved at købe i en af de der "reperations butikker" er at de sætter på, og at der er garanti på at panzerglasset sidder på, så hvis det f.x. har løsnet sig inden for 14- dage til en måned, så sætter de kvit og frit et nyt på. Men de får helt sikkert også deres glas hjem fra kina, så potato potato hvis man kan selv.


Jeg kan selv godt li det der wallet-cases, hvor der er plads til et par kort også. De beskytter telefonen godt. Men det er også super på en gåtur, bytur eller andet at man kan nøjes med mobilen.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. apr 2018, 08:24

Jeg har sådan et sort plastik/gummi cover der fulgte med da jeg fik min iPhone. Jeg satte ikke det panzerglas på der fulgte med, fordi jeg synes det er pisse grimt. Min telefon er 2½ år gammel og der er ikke så meget som en lille bitte rids i skærmen. De gange jeg har tabt den har coveret taget stødet.
Jeg købte for resten også en af de der wallets. Synes det virkede smart, men der kunne ikke rigtig været noget deri, før det var umuligt at lukke den. Og så var det vildt besværligt at skifte telefonen fra cover til wallet og tilbage igen. Så det blev aldrig et hit her.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf sigge » 12. apr 2018, 08:29

Min søster har sådan et wallet cover med et ekstra lille cover indeni, som sidder fast i omslaget magnetisk. Det er ret smart, fordi man så nemt kan skifte mellem lille cover og hele "omslaget" med plads til cort.

Noget i denne stil: https://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-5-5s-185479p.html?gclid=EAIaIQobChMI37Hkm6i02gIVgRXTCh0jNQo3EAQYASABEgKfPfD_BwE&tagcl=1&refHost=https%3A%2F%2Fwww.google.dk%2F

Jeg har i øvrigt shoppet en del covers på Amazon, fordi jeg ikke har fundet ud af eBay/Wish endnu. Der er priserne lidt lavere end danske webshops, og leveringen en del hurtigere end, hvis det skal sendes fra Kina.
1
You can't spell awesome without me.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Ficus » 12. apr 2018, 08:33

Jeg har panzerglas på, nej det er ikke skide pænt og det er lidt generende i starten, men man vender sig til det.

Telefonen inden jeg fik den her med panzer, holdt i 10 dage, så var den totalsplintret, af 2 uheldige, men ikke særlig lange eller voldsomme, fald. Det var en Galaxy med edge skærm

Som cover nu har jeg et af Apples egne i læder. Det synes jeg er rart at holde på.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. apr 2018, 09:15

Jeg har et cover fra Tech21 som er lavet til personer der taber deres telefoner meget :fløjt: den har sådan nogle riller i siden indvendig, som vidst nok absobere stødet eller noget i den stil.

Før havde jeg et virkelig fint cover med Tinkerbell og glimmer, men så endte jeg med at have betalt £126 for at få skiftet skærmen og så synes jeg ikke det var så god en løsning mere.
Jeg har også sådan en glas protector på, som vidst også er Tech21 og det virker til direkte slag. Taber du den på hjørnet gør det ingen forskel whatsoever hvad der sidder på skærmen. I hvert fald ikke af hvad man kan købe herovre.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Ladysparrow » 12. apr 2018, 10:13

Jeg er så glad for min Otter box som jeg har til min S8+ den er tabt på gulvet så mange gange og intet er sket. Det er sort og ikke pænt men det beskytter min mobil.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Sophies-mor » 12. apr 2018, 10:48

Jeg har - af bitter erfaring - lært, at jeg skal have panzerglas på.
Jeg er slem til at tabe telefonen, så efter at have smadret skærmen godt og grundigt, vil jeg minimere risici for det.
Cover er bare et gennemsigtigt silikone cover, da min datter har givet mig to elefanter, til min telefon. Den ene et klistermærke og den anden en folie elefant. Så de er godt beskyttet nu, samtidig med telefonen.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Mani » 12. apr 2018, 18:14

Ladysparrow skrev:Jeg er så glad for min Otter box som jeg har til min S8+ den er tabt på gulvet så mange gange og intet er sket. Det er sort og ikke pænt men det beskytter min mobil.

Mine ene knægt tabte sin telefon i en rutsjebane i Djurs sommerland. Den var i Otterbox og de var målløse, da de fandt den uden en skramme via lyden fra Find My iPhone efter lukketid.
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Mani » 12. apr 2018, 18:16

Jeg har sådan en panserglas ting fra eBay og et lædercover. Det har jeg haft til de sidste mange telefoner.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Panton » 12. apr 2018, 18:45

Jeg har købt vores på hhv prispresseren.dk og mytrendyphone. Bruger både panzerglas og hard cover i lyserød :) vi har iPhone X og de er lidt sarte. Min søns cover er dog et lukket, han er lidt mere klodset.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Hvilken beskyttelse til ny telefon?

Indlægaf Nacaw » 12. apr 2018, 23:48

Jeg har virkelig gode erfaringer med Orzly, super nemt at sætte på selv :)
0

Tilbage til "Generelt"