Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Wíldcat » 26. mar 2018, 19:32

Hej jeg ser den her fyr som er meget genert når vi sammen han kan godt lide mig og vi skal på date når det weekend :blush2: men han er meget genert og rigtig rigtig sød men jeg ved ikke om han har haft et forhold før, jeg skal spørge ham når vi ses osv men jeg tænkte på om det fordi han ikke har været sammen med en pige før at han er så genert?

fx når vi snakker om noget sjovt og jeg så får øjenkontakt og griner med ham så kigger han lidt væk og på gulvet og griner eller også når jeg ligger mærke til han kigger på mig så kigger han væk så snart jeg kigger på ham.

:blush2: han er meget sød dog, og er glad for vi dater men jeg vil bare gerne vide hvordan jeg skal håndtere sådan en genert og sød type fyr?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Juki » 26. mar 2018, 19:34

Hans generthed kan sagtens hænge sammen med manglende erfaring.

Hvor gamle er I? Hvis I er meget unge er der måske en naturlig forklaring på hans generthed og manglende erfaring :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Wíldcat » 26. mar 2018, 19:35

Vi er begge 24 han bliver 25 år til sommer dog :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Juki » 26. mar 2018, 22:47

Wíldcat skrev:Vi er begge 24 han bliver 25 år til sommer dog :)

Okay.

Måske du kan guide ham i stedet for at spørge til hans generthed? Altså hvis I kysser så fortæl ham at du godt kan lide når han gør sådan og sådan. Jeg tænker det ellers hurtigt kan komme til at lyde forkert og få ham til at gå i baglås, hvis du spørger om han er jomfru eller ikke har meget erfaring :gruble:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Nicolait » 27. mar 2018, 00:04

Det kan også være et karaktertræk hos ham, at han er genert. Det kan sikkert betyde det ene og det andet, så umiddelbart, hvis du kan lide ham, så behøver du ikke lægge så meget i det.
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf dgd2007 » 27. mar 2018, 00:57

Undskyld, men hvorfor vil du vide det? Normalt vil man da helst slippe for at høre om folks tidligere bedrifter. :gruble: :)
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Code71 » 27. mar 2018, 05:11

dgd2007 skrev:Undskyld, men hvorfor vil du vide det? Normalt vil man da helst slippe for at høre om folks tidligere bedrifter. :gruble: :)


Man behøver jo ikke nødvendigvis at have det på samme måde?
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Sangius » 27. mar 2018, 06:19

Min mand var også ultra genert, og det hang til dels sammen med, at han var uerfaren. Han have været sammen med én før mig, tre år før vi mødtes.

Jeg har aldrig været skræmt af generte mænd - nærmest tværtimod, kan godt lide den lidt generte, nørdede type ♡ :D

For mig/os virkede det fint, at jeg lige som turde "tag styringen". Jeg snakkede åbent og ærligt, og viste min interesse uden forbehold. Så måtte jeg bare hvile i, at han var lige så intereseret, men bare en skovl til helt at udtrykke det.

Jeg endte med at invitere mig selv på besøg hjemme hos ham tre gange i træk, før han inviterede mig. Han havde en masse ideer med "3-dags regler" og andet gejl, og ville ikke skræmme mig væk :sarkasme:

Nu har vi været sammen i 8 år. :)
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Pax Romana » 27. mar 2018, 06:43

Wíldcat skrev:Hej jeg ser den her fyr som er meget genert når vi sammen han kan godt lide mig og vi skal på date når det weekend :blush2: men han er meget genert og rigtig rigtig sød men jeg ved ikke om han har haft et forhold før, jeg skal spørge ham når vi ses osv men jeg tænkte på om det fordi han ikke har været sammen med en pige før at han er så genert?

fx når vi snakker om noget sjovt og jeg så får øjenkontakt og griner med ham så kigger han lidt væk og på gulvet og griner eller også når jeg ligger mærke til han kigger på mig så kigger han væk så snart jeg kigger på ham.

:blush2: han er meget sød dog, og er glad for vi dater men jeg vil bare gerne vide hvordan jeg skal håndtere sådan en genert og sød type fyr?
Tror jeg ikke du skal tænke så meget over. Gør du bare hvad du føler er naturligt, så skal det nok komme stille og roligt. Med hensyn til sex, well boys will be boys, når først du står splitterfornøjet i natlampens skær, så skal han nok finde ud af det også. ;)
1
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf ExCoastal » 27. mar 2018, 08:01

Som mand vil jeg sige, at hvis han ikke har lyst til at snakke meget om det, så lad det ligge. Det er sådan lidt halvpinligt (blandt mænd) at være jomfru i den alder. Da jeg var 15 var jeg sådan set både tiltrukket og afskrækket af de piger, som jeg var sikker på var seksuelt aktive.

Når det så kommer til det tidspunkt, hvor I skal have sex, så hjælp ham en smule på vej. Ikke for meget, vi er lidt ømskindede lige på det tidspunkt. Hvis han virkeligt er jomfru, så kommer han stort set med det samme. Lad det ligge lige der, næste gang er bedre :lol:

Min første kæreste og mig selv var begge jomfruer. Det var famlende, akavet og absolut fantastisk!
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf Filipai » 27. mar 2018, 08:04

Jeg troede også min mand var jomfru.. Indtil vi havde sex første gang.
Han var skidehamrende generet, og meget opmærksom på mig, og lidt kiggende væk. Det viste sig bare at det var fordi han var virkeligt vild med mig, og derfor ikke ville jokke i spinaten.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvordan ved man om en fyr er jomfru?

Indlægaf dgd2007 » 27. mar 2018, 10:40

Code71 skrev:Man behøver jo ikke nødvendigvis at have det på samme måde?

Det er klart - ellers var der jo ikke noget at debattere, hvis alle var enige i forvejen.

Det er måske også meget rart at vide sådan i grove træk, om vedkommende har været meget aktiv eller slet ikke. Men lige som Coastal vil jeg på det bestemteste anbefale ikke at bore i det - for det kan ikke andet end gå ud over "musikken". Så kan man altid snakke om det senere i en casual konversation om et halvt år, hvis man absolut vil vide mere. :)
0

Tilbage til "Generelt"