Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Stitch » 3. apr 2018, 09:26

Buller skrev:Hvis man lige lægger et stykke køkkenrulle i bunden af sin bio-pose før brug så holder den fint. Og så er de gratis, så at man kun skal fylde dem halvt gør vel ikke det helt store?


Jeg får bare stadig ikke nye poser, selvom jeg bestiller dem. Så har ikke poser uanset hvor gratis de er.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf decibell » 3. apr 2018, 11:24

Lurende Peber skrev:
DetSorteCirkus skrev:...
Så ad omveje har den dumme artikel nu fået mig til at bestille efterårsferie i München :genert: Heldigvis efter Oktoberfest.
:gogo:
Der er så mange fede steder i Tyskland :lun:
I juni planlægger jeg MC-tur til diverse bjergpas i Alperne, og når næsen peger mod nord igen, vil jeg forbi Schloss Neuschwanstein. Selvom der altid kan ske ting, så planer ændres.
Fra Füssen (tæt på nævnte slot) snor Romantische Strasse sig op (til Fulda?), men jeg har ikke dage nok til at udforske løs denne gang. Eller også har jeg :gruble:
Jeg skal lige tjekke, hvor de fede steder fra dit link ligger :D


Schloss Neuschwanstein er bare det ultimative eventyrslot. Jeg følger dem på Instagram og bliver aldrig træt af det slot. :love2:

Billede
8
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf dgd2007 » 20. apr 2018, 15:56

Kaffe skrev:@tag
    kaffe.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Kaffe » 22. apr 2018, 06:11

dgd2007 skrev:
Kaffe skrev:@tag
    kaffe.gif


Har jeg lavet et indlæg hvor jeg skrev '@tag'? :gruble: Hvordan kan det ske?
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Kaffe » 22. apr 2018, 06:14

Jeg har ikke forstand på sådan noget med 'tag'. Men det er vist noget med at søge eller at henvise nogen til noget.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Kaffe » 22. apr 2018, 06:15

Kaffe skrev:Jeg har ikke forstand på sådan noget med 'tag'. Men det er vist noget med at søge eller at henvise nogen til noget.

Skal jeg være bekymret for, om nogen har været inde på min bruger, når jeg ikke selv har skrevet det der 'tag'.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf D.itsen » 22. apr 2018, 06:19

Kaffe skrev:
Kaffe skrev:Jeg har ikke forstand på sådan noget med 'tag'. Men det er vist noget med at søge eller at henvise nogen til noget.

Skal jeg være bekymret for, om nogen har været inde på min bruger, når jeg ikke selv har skrevet det der 'tag'.

Jeg tror bestemt ikke nogen har været inde på din bruger, det er dgd, der har lavet indlægget, tag delen er for at du får en notifikation. Som jeg har forstået det
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Mani » 22. apr 2018, 06:44

Kaffe skrev:
Kaffe skrev:Jeg har ikke forstand på sådan noget med 'tag'. Men det er vist noget med at søge eller at henvise nogen til noget.

Skal jeg være bekymret for, om nogen har været inde på min bruger, når jeg ikke selv har skrevet det der 'tag'.

Det er bare en måde at notificerer dig på. Der er ikke nogen, der har været inde på din profil.

Hvis du skriver [ quote="mani"] @tag [ /quote] uden mellemrum efter [ kommer der sådan et indlæg

mani skrev: @tag
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. apr 2018, 06:56

D.itsen skrev:
Kaffe skrev:
Kaffe skrev:Jeg har ikke forstand på sådan noget med 'tag'. Men det er vist noget med at søge eller at henvise nogen til noget.

Skal jeg være bekymret for, om nogen har været inde på min bruger, når jeg ikke selv har skrevet det der 'tag'.

Jeg tror bestemt ikke nogen har været inde på din bruger, det er dgd, der har lavet indlægget, tag delen er for at du får en notifikation. Som jeg har forstået det


Det er helt korrekt. Dgd bruger bare citationsfunktionen til at gøre dig opmærksom på, at han har skrevet et indlæg til dig, fordi det er de færreste, som af sig selv får kigget i denne tråd for at se, om nogen har skrevet noget til dem :)
1
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Kaffe » 22. apr 2018, 09:38

Tak for opklaringen :)
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf dgd2007 » 22. apr 2018, 10:05

Kaffe skrev:Har jeg lavet et indlæg hvor jeg skrev '@tag'? :gruble: Hvordan kan det ske?

Sorry, hvis jeg forvirrede dig.
Nej, det var sådan en konvention, der opstod på denne debat, fordi man ikke kan lave rigtige "tags".
Men det har som regel den virkning at den man pseudo-quoter på denne måde, får en notifikation - og derved ikke overser indlægget.
Hvis du blader lidt tilbage i denne tråd, vil du sikkert se en del eksempler på det.
Det var ikke for at citatfuske dig, bare for at sikre at du så den fine kaffekop. :-D
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Delfin » 22. apr 2018, 19:24

Delfin skrev:
Ellin skrev:
dgd2007 skrev:
DetSorteCirkus skrev:@tag

Låget på vores grønne affaldsspand er allerede knækket af!
Jeg bliver nok aldrig fuldblods supporter af jer venstresjosjalister ... :D

@Bonusinfo til ikke-københavnere: det er sådan nogle skrøbelige indendørs plasticspande, alle lejlighedsbeboere har fået udleveret sammen med nogle ruller lysegrønne affadsposer:

Billede


Mærkeligt I har fået sådan noget skrammel. Dem vi har fået her i det østjyske, holder ganske fint. ;)


Dem har vi også fået her i kommunen. Det siges at der var overflod af dem på lossepladsen efterfølgende


Og nu begynder flere kommuner så at rulle tilbage til plastic igen. Albertslund er ikke ene om det, men: https://www.tv2lorry.dk/artikel/alberts ... brugsplast
Sikke et spild at indkøbe spande og poser og dele lortet ud sammen med brochurer i tonsvis.
1
14 11 14
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. apr 2018, 19:27

Delfin skrev:Og nu begynder flere kommuner så at rulle tilbage til plastic igen. Albertslund er ikke ene om det, men: https://www.tv2lorry.dk/artikel/alberts ... brugsplast
Sikke et spild at indkøbe spande og poser og dele lortet ud sammen med brochurer i tonsvis.


Nu ikke så negativ. Tænk på alle de konsulenter og projektledere, der har tjent gode penge på at ideudvikle og facilitere :sarkasme:
7
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Delfin » 22. apr 2018, 19:33

DetSorteCirkus skrev:
Delfin skrev:Og nu begynder flere kommuner så at rulle tilbage til plastic igen. Albertslund er ikke ene om det, men: https://www.tv2lorry.dk/artikel/alberts ... brugsplast
Sikke et spild at indkøbe spande og poser og dele lortet ud sammen med brochurer i tonsvis.


Nu ikke så negativ. Tænk på alle de konsulenter og projektledere, der har tjent gode penge på at ideudvikle og facilitere :sarkasme:


Uh den slags mennesker må du slet ikke nævne for mig i øjeblikket - offerkort
1
14 11 14
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf dgd2007 » 24. apr 2018, 13:49

Dikus skrev:@tag

Hva' så ... har du stemmeret deroppe? :)
0

Tilbage til "Generelt"