Har du en supersans? Hvad kan den?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 11. mar 2018, 18:20

Fillie skrev:Hvordan lugter man, når man har menstruation? :genert:

Af blooooood :devil:
Nej pjat- af hormoner. Sødligt.
1
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Kalimsofie » 11. mar 2018, 20:27

Jeg er meget god til at huske navne. Faktisk så god, at når man leger de der navnerundelege med fremmede mennesker, hvor man skal gentage alle de forudgåendes navne før ens eget, så prøver jeg altid at placere mig sidst i runden, så jeg kan få lov at nævne flest mulige af de andre hurtigst muligt uden fejl. Jo flere mennesker i runden, des bedre - og endnu bedre hvis det er den udvidede version, hvor man også skal huske en livret eller et yndlingsdyr eller sådan noget sammen med navnet :banan:
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Anilara » 11. mar 2018, 20:49

Jeg har fået at vide, da jeg fik testet syn, at mit syn var over 100% godt.
Altså... Over 100%. Og jeg kan ikke engang se igennem ting?!
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Animi » 11. mar 2018, 20:53

Anilara skrev:Jeg har fået at vide, da jeg fik testet syn, at mit syn var over 100% godt.
Altså... Over 100%. Og jeg kan ikke engang se igennem ting?!


Dét er da i sandheden en supersans! Men forklarede han så, hvad det indebærer at have et syn der er over 100%? :gruble:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Anilara » 11. mar 2018, 20:56

Animi skrev:
Anilara skrev:Jeg har fået at vide, da jeg fik testet syn, at mit syn var over 100% godt.
Altså... Over 100%. Og jeg kan ikke engang se igennem ting?!


Dét er da i sandheden en supersans! Men forklarede han så, hvad det indebærer at have et syn der er over 100%? :gruble:

Næh. Ikke andet end at jeg så kunne blive jægerpilot :cool: Hvis altså det ikke krævede liiidt mere end et godt syn.
2
Kaffe
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4860

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Kaffe » 11. mar 2018, 21:16

Jeg tvivler på, at der findes supersanser. Men jeg er god til at vurdere meget hurtigt, om en person er troværdig eller utroværdig. Men igen; det er der sikkert også et utal af andre, der er.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Miss_no_More » 11. mar 2018, 22:22

Kalimsofie skrev:Jeg er meget god til at huske navne. Faktisk så god, at når man leger de der navnerundelege med fremmede mennesker, hvor man skal gentage alle de forudgåendes navne før ens eget, så prøver jeg altid at placere mig sidst i runden, så jeg kan få lov at nævne flest mulige af de andre hurtigst muligt uden fejl. Jo flere mennesker i runden, des bedre - og endnu bedre hvis det er den udvidede version, hvor man også skal huske en livret eller et yndlingsdyr eller sådan noget sammen med navnet :banan:


For det leger man jo tit....eller? :lol: Jeg kan nok virkelig bare ikke huske, hvornår jeg sidst har leget sådan en leg.
1
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Neenah » 12. mar 2018, 05:56

Miss_no_More skrev:
Kalimsofie skrev:Jeg er meget god til at huske navne. Faktisk så god, at når man leger de der navnerundelege med fremmede mennesker, hvor man skal gentage alle de forudgåendes navne før ens eget, så prøver jeg altid at placere mig sidst i runden, så jeg kan få lov at nævne flest mulige af de andre hurtigst muligt uden fejl. Jo flere mennesker i runden, des bedre - og endnu bedre hvis det er den udvidede version, hvor man også skal huske en livret eller et yndlingsdyr eller sådan noget sammen med navnet :banan:


For det leger man jo tit....eller? :lol: Jeg kan nok virkelig bare ikke huske, hvornår jeg sidst har leget sådan en leg.


Når man er spejder gør man :-D
2
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Kalimsofie » 12. mar 2018, 07:18

Neenah skrev:
Miss_no_More skrev:
Kalimsofie skrev:Jeg er meget god til at huske navne. Faktisk så god, at når man leger de der navnerundelege med fremmede mennesker, hvor man skal gentage alle de forudgåendes navne før ens eget, så prøver jeg altid at placere mig sidst i runden, så jeg kan få lov at nævne flest mulige af de andre hurtigst muligt uden fejl. Jo flere mennesker i runden, des bedre - og endnu bedre hvis det er den udvidede version, hvor man også skal huske en livret eller et yndlingsdyr eller sådan noget sammen med navnet :banan:


For det leger man jo tit....eller? :lol: Jeg kan nok virkelig bare ikke huske, hvornår jeg sidst har leget sådan en leg.


Når man er spejder gør man :-D


Nemlig! Det sker et par gange om året for mig :-D
1
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Nacaw » 13. mar 2018, 02:40

Anilara skrev:
Animi skrev:
Anilara skrev:Jeg har fået at vide, da jeg fik testet syn, at mit syn var over 100% godt.
Altså... Over 100%. Og jeg kan ikke engang se igennem ting?!


Dét er da i sandheden en supersans! Men forklarede han så, hvad det indebærer at have et syn der er over 100%? :gruble:

Næh. Ikke andet end at jeg så kunne blive jægerpilot :cool: Hvis altså det ikke krævede liiidt mere end et godt syn.


Det er lidt snyd, men 100% eller 20/20 betyder på ingen måde perfekt syn. Det betyder normalt syn :) Derfor er over 100% ikke unormalt, specielt ikke ved yngre mennesker. Reelt betyder det vel blot, at en person kan stå længere væk og se det samme som en person der er tættere på.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 05:19

kartoffelpizza skrev:
Jacobsen81 skrev:Jeg kan lugte når kvinder har mens :wacko:

Det troede jeg var helt normalt? Det er da meget nemt og specifikt at lugte.

Og jeg går ellers og bilder mig selv ind at det kun er mig selv der kan lugte det når jeg har menstruation. Øv.
1
...
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Æble » 13. mar 2018, 06:16

Jeg ved altid hvad der er inde i pakkerne til jul og fødselsdag. I svære tilfælde bliver jeg nød til at løfte pakken, men som regel er et blik nok.

Og så ved jeg hvor alting er. Dvs også hvor alle andre i familien har lagt deres nøgler/rejsekort/briller. Det er ret irriterende for jeg gider ikke bruge hjernekapacitet på noget som folk selv skal tage ansvar for. Nogle gange lyver jeg når min mand spørger om jeg har set hans *etellerandet* :genert:
1
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf JoyNips » 13. mar 2018, 08:44

Jeg er et af de der mennesker, der kan høre lavfrekvente lyde virkelig godt. Hvilket er lidt nederen når man ikke bor så langt fra et metrobyggeri.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 13. mar 2018, 11:41

LadyFox skrev:
kartoffelpizza skrev:
Jacobsen81 skrev:Jeg kan lugte når kvinder har mens :wacko:

Det troede jeg var helt normalt? Det er da meget nemt og specifikt at lugte.

Og jeg går ellers og bilder mig selv ind at det kun er mig selv der kan lugte det når jeg har menstruation. Øv.

Indtil videre er vi kun to der har meldt os på boldbanen, så mon ikke du kan have din menstruation for dig selv :kram:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 12:27

Jacobsen81 skrev:
LadyFox skrev:
kartoffelpizza skrev:
Jacobsen81 skrev:Jeg kan lugte når kvinder har mens :wacko:

Det troede jeg var helt normalt? Det er da meget nemt og specifikt at lugte.

Og jeg går ellers og bilder mig selv ind at det kun er mig selv der kan lugte det når jeg har menstruation. Øv.

Indtil videre er vi kun to der har meldt os på boldbanen, så mon ikke du kan have din menstruation for dig selv :kram:

Så håber jeg at vi ikke kommer de samme steder :P

Jeg synes det er vildt grænseoverskridende at tænke på hvis nogen kan lugte den slags om mig :P
4
...

Tilbage til "Generelt"