Kuldefri ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Kuldefri ?

Indlægaf Artem » 28. feb 2018, 15:14

Det sker at folk på kuldefri, men det er fordi de arbejder ude i kulden, og feks graver i jorden, og det er ikke til at gøre hvis frosten er gået en halv meter ned i jorden.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kuldefri ?

Indlægaf Juki » 28. feb 2018, 19:22

icelady skrev:Nu vi er ved kulden....

http://livsstil.tv2.dk/bolig/2018-02-28-11-raad-til-at-holde-hjemmet-varmt-for-faerre-penge


Jeg plumper altså i allerede ved nr 2 :genert:

Jeg kan ikke se det logiske i, at radiatoren på badeværelset er tændt, når jeg alligevel har en lukket dør :D

Er det normalt at tørre tøj på radiatorer? :gruble: Altså jeg kan godt finde på at tørre et par strømper på en radiator, hvis skoene fx har været utætte, eller hvis det er noget mindre der skal tørre hurtigt. Det kan være en hundesele der skal være tør til næste tur.

Ellers har jeg vist kun varme på ved vinduet i stuen og på badeværelset. Der er ikke gulvvarme på badeværelset så fliserne og toiletbrættet bliver iskolde uden varme på denne her årstid :gisp: Til gengæld ville jeg ikke kunne holde ud hvis radiatoren i stuen var oppe på 3-4 stykker. Jeg synes generelt at radiatorvarme føles ubehageligt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Kuldefri ?

Indlægaf Pandesteg » 1. mar 2018, 07:50

Endelig en god ting ved at være tvunget til at køre i bil alle steder hen :D Jo det er lidt koldt om hænderne, mest fordi jeg glemmer at tage vanter på hver eneste dag :lol: men ellers klarer jeg det sagtens. Synes slet ikke det er så slemt. Jeg går kun fra min bil og ind til arbejdet og det tager maks. 2 minutter. Faktisk næsten lige meget hvad jeg skal, så kan jeg parkere lige ved siden af. #thejoysoflivinginudkantsdanmark :love:
Men hvis der også først bliver snekaos her i byen, så er jeg nok ikke helt så kry. Er først lige blevet semi-tryg ved at køre bil :tie:

Edit: Men jeg fryser sgu om natten i det gamle bondehus. Det gør vores hunkat så heldigvis vist også, så hun har ligget under dynen og ageret varmedunk det meste af natten. Og kattedrengene har vist ageret fodvarmer i min mands ben-ende.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Kuldefri ?

Indlægaf Prosperity74 » 1. mar 2018, 08:18

icelady skrev:Nu vi er ved kulden....

http://livsstil.tv2.dk/bolig/2018-02-28-11-raad-til-at-holde-hjemmet-varmt-for-faerre-penge


Jeg plumper altså i allerede ved nr 2 :genert:

Jeg kan ikke se det logiske i, at radiatoren på badeværelset er tændt, når jeg alligevel har en lukket dør :D


Vi har gulv varme på badeværelset, det er skønt :lun:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kuldefri ?

Indlægaf vibbsen » 1. mar 2018, 08:54

Emma er syg idag...Og jeg har Barn syg....Hvis det havde været sommer og sol og torsdag...Så var hun nok røget i børnehave, for det handler mest om at hun var ked og off til morgen.......Men det er det ikke...Men Putte Syg er vel også en slags sygdom....Især når det er minus 400 grader udenfor. Som min kollega skrev da jeg sendte hende en SMS om at jeg havde BS : Det er også for koldt til noget andet end Yngelpleje idag....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kuldefri ?

Indlægaf vibbsen » 1. mar 2018, 08:59

icelady skrev:Nu vi er ved kulden....

http://livsstil.tv2.dk/bolig/2018-02-28-11-raad-til-at-holde-hjemmet-varmt-for-faerre-penge


Jeg plumper altså i allerede ved nr 2 :genert:

Jeg kan ikke se det logiske i, at radiatoren på badeværelset er tændt, når jeg alligevel har en lukket dør :D


Pfffff.....Vi har fuld skrald på alle radiatorer.....En fremløbstemperatur på 75...Og det er stadig så pissekoldt at det er nødvendigt at varme op med stearinlys....

Jeg fucking hader frostvejr. Og jeg hader "energi-eksperter" som kun kommer med råd som kan bruges i nærmest nye huse med perfekte varmeanlæg...Kom med nogen spareråd som kan bruges i gamle utætte huse med varme anlæg fra før ruder konge var knægt.....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43832

Re: Kuldefri ?

Indlægaf paint » 1. mar 2018, 09:48

vulpesVelox skrev:Jeg skulle til lægen og have kigget på min tarvelige tånegl. Nu har jeg noget, der til forveksling ligner en begyndende inflammation i bi-/pandehulen. Man kan godt føle sig lidt dum, når man bliver syg af at cykle til lægen :P


Jeg tror i øvrigt at mange glemmer, at det sted hvor der er allerflest syge samlet på ét sted, er i en læges venteværelse (det er ligesom derfor folk kommer derop) - så er man ikke syg i forvejen, skal man nok blive det efter en tur i lægens venteværelse. Og lykkes det ikke at opsamle en influenza eller lign dér, så venter den henne på apoteket, hvor der også er proppet med syge, hostende mennesker. :D
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Kuldefri ?

Indlægaf Pandesteg » 1. mar 2018, 10:19

paint skrev:
vulpesVelox skrev:Jeg skulle til lægen og have kigget på min tarvelige tånegl. Nu har jeg noget, der til forveksling ligner en begyndende inflammation i bi-/pandehulen. Man kan godt føle sig lidt dum, når man bliver syg af at cykle til lægen :P


Jeg tror i øvrigt at mange glemmer, at det sted hvor der er allerflest syge samlet på ét sted, er i en læges venteværelse (det er ligesom derfor folk kommer derop) - så er man ikke syg i forvejen, skal man nok blive det efter en tur i lægens venteværelse. Og lykkes det ikke at opsamle en influenza eller lign dér, så venter den henne på apoteket, hvor der også er proppet med syge, hostende mennesker. :D


Netop af samme grund skal man ikke rende til læge med influenza og virusinfektioner.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Kuldefri ?

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2018, 10:55

Det er jo helt lunt på Vestegnen!
I hvert fald sammenlignet med de seneste dage.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Kuldefri ?

Indlægaf Krølle » 3. mar 2018, 19:55

DetSorteCirkus skrev:Det er jo helt lunt på Vestegnen!
I hvert fald sammenlignet med de seneste dage.


Det er kååååldt på Amager. Længe leve pejsevarme :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Generelt"