TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf PaleSeptember » 18. feb 2018, 21:49

Allmost_Famous skrev:Jeg kendte i øvrigt engang en fyr, som en dag lige ville demonstrere, at han kunne skubbe en vatpind så langt op i næsen, at den ikke kunne ses mere. Bonusinfo: vatpind en var ret klamt og slimet da den blev gravet ud igen.

Den dag i dag undrer jeg mig stadig over hvordan, man opdager dét talent.


Det minder mig om ham, der demonstrerede, hvor mange mønter han kunne stoppe op under forhuden. Jeg har ikke selv overværet det, men har hørt historien flere gange.
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf LadyFox » 19. feb 2018, 07:56

PaleSeptember skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg kendte i øvrigt engang en fyr, som en dag lige ville demonstrere, at han kunne skubbe en vatpind så langt op i næsen, at den ikke kunne ses mere. Bonusinfo: vatpind en var ret klamt og slimet da den blev gravet ud igen.

Den dag i dag undrer jeg mig stadig over hvordan, man opdager dét talent.


Det minder mig om ham, der demonstrerede, hvor mange mønter han kunne stoppe op under forhuden. Jeg har ikke selv overværet det, men har hørt historien flere gange.

Ad :shock: :stoned:
1
...
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf sansera » 19. feb 2018, 08:29

PaleSeptember skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg kendte i øvrigt engang en fyr, som en dag lige ville demonstrere, at han kunne skubbe en vatpind så langt op i næsen, at den ikke kunne ses mere. Bonusinfo: vatpind en var ret klamt og slimet da den blev gravet ud igen.

Den dag i dag undrer jeg mig stadig over hvordan, man opdager dét talent.


Det minder mig om ham, der demonstrerede, hvor mange mønter han kunne stoppe op under forhuden. Jeg har ikke selv overværet det, men har hørt historien flere gange.



but why :gisp:
0
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Afskylia » 19. feb 2018, 11:43

I forbindelse med mit arbejde skulle en kollega og jeg ind og lavve nogle udnersøgelser i nogle lejligheder i et socialt boligbyggeri. Beboerne er blevet varslet om at vi kommer. vi banker så på et sted og en mand kun iført morgenkåbe åbner og fortæller at vi altså ikke kan komme den dag, da han holder sex-fest...Øh, ok vi smutter bare igen.

Hvorfor ikke bare sige at det passede dårligt..:-)
16
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Shmartiesh » 19. feb 2018, 11:46

En pige jeg gik på efterskole med kunne tage en spaghetti gennem næsen og få den ud gennem munden. Altså det kan vi allesammen, men hvorfor skulle man? :lol:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Juki » 19. feb 2018, 12:55

Shmartiesh skrev:En pige jeg gik på efterskole med kunne tage en spaghetti gennem næsen og få den ud gennem munden. Altså det kan vi allesammen, men hvorfor skulle man? :lol:

Der er også nogle der gør det med kondomer.. :wacko:

Det er da kun smart fordi de er slimede til formålet, men konsistensen/følelsen kan da ikke være rar :gruble:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf LaMariposa » 19. feb 2018, 13:19

Havde sådan en virkelig irriterende kontakt på Facebook. I kender godt dem der, der opdaterer 10 gange om dagen med alt muligt og ligegyldigt info som "venter på, at min dejlige mand kommer ind til frokost" og "tager lige opvasken" og den slags.

En dag skrev hun et eller andet meget detaljeret omkring sin modermælk. Noget med, at hun havde spist jordbær... Der stod jeg altså af og "mutede" hende.
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8524
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15155

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Zonta » 19. feb 2018, 15:42

Engang fik vi på min arbejdsplads en ny medarbejder (bare assistance, I ved til aften og weekend). På sin første dag fortalte hun i personalestuen om hvordan hendes kæreste godt kunne være virkelig hårdhændet under sex og gav eksempler på det. Det var svært at finde en passende grimasse.

Edit: Jeg mener faktisk det startede ud med noget ala "Kender I det, når ens kæreste slår én så hårdt under sex, at man får blå mærker?" eller noget i den dur. Altså nu er jeg personligt ikke selv til dét, men det er stadig meget offensivt at lægge ud med :lol:
11
J, juli 2018.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf hotlips » 19. feb 2018, 22:15

Jeg gik på assistenten på sosuskolen i en rigtig hyggelig klasse, så var vi til julefrokost og godt nok var vi stive og det gik helt efter bogen men jeg var dog ikke så langt væk at jeg ikke tabte underkæben da en pige der iøvrigt var vildt sød lige spurgte en af mændene fra klassen om han var homoseksuel, det var sådan set fint nok men da han svarede ja kom det ligeså frejdigt "ej hvor er det fedt, vil du ikke med hjem og bolle min kæreste i røven"

Så var det at det sagde klonk da jeg tabte underkæben.. Meen jeg var nu hurtigt igang med at skråle en virkelig irriterende sang vi digtede da vi var enormt inspirerede, om en hund der sagde piiip.

Det var en kanon fest men fåt det der var fanme mærkeligt.
3
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Tanten » 20. feb 2018, 00:28

PaleSeptember skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg kendte i øvrigt engang en fyr, som en dag lige ville demonstrere, at han kunne skubbe en vatpind så langt op i næsen, at den ikke kunne ses mere. Bonusinfo: vatpind en var ret klamt og slimet da den blev gravet ud igen.

Den dag i dag undrer jeg mig stadig over hvordan, man opdager dét talent.


Det minder mig om ham, der demonstrerede, hvor mange mønter han kunne stoppe op under forhuden. Jeg har ikke selv overværet det, men har hørt historien flere gange.


Åh, det minder mig om gamle dage på Jubatten, hvor vi havde en tråd om, hvem der kunne være flest ting under brysterne.
8
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Annione » 20. feb 2018, 06:28

Tanten skrev:
Åh, det minder mig om gamle dage på Jubatten, hvor vi havde en tråd om, hvem der kunne være flest ting under brysterne.

Åh ja :klap: Det var en hulkende morsom tråd :lol:
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Wizzze » 20. feb 2018, 07:21

Afskylia skrev:I forbindelse med mit arbejde skulle en kollega og jeg ind og lavve nogle udnersøgelser i nogle lejligheder i et socialt boligbyggeri. Beboerne er blevet varslet om at vi kommer. vi banker så på et sted og en mand kun iført morgenkåbe åbner og fortæller at vi altså ikke kan komme den dag, da han holder sex-fest...Øh, ok vi smutter bare igen.

Hvorfor ikke bare sige at det passede dårligt..:-)


´Kæft i er kedelige, hvorfor inviterede i ikke jer selv med til fest :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Wizzze » 20. feb 2018, 07:33

Zonta skrev:Engang fik vi på min arbejdsplads en ny medarbejder (bare assistance, I ved til aften og weekend). På sin første dag fortalte hun i personalestuen om hvordan hendes kæreste godt kunne være virkelig hårdhændet under sex og gav eksempler på det. Det var svært at finde en passende grimasse.

Edit: Jeg mener faktisk det startede ud med noget ala "Kender I det, når ens kæreste slår én så hårdt under sex, at man får blå mærker?" eller noget i den dur. Altså nu er jeg personligt ikke selv til dét, men det er stadig meget offensivt at lægge ud med :lol:


Du fik lige sat gang i et for længst undertrykt minde. Christina fra gymnasiet, åbenmundede Christina, som på "rusturen" den første weekend i 1.g lå og underholdt hele 12mandsteltet med historien om den gang hun og hendes filejs :slem: og kondomet røg af derinde, og han måtte have hånden ind og grave det ud :tie:
Tal om TMI :lol:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Mi55y » 20. feb 2018, 07:42

Da jeg var 20 år var jeg lige flyttet fra Vestegnen til Islands Brygge og havde fået arbejde i et supermarked. Aftenlederen var en homoseksuel mand, der bestemt ikke var inde i noget skab. På min allerførste vagt introducerede han sig og fortalte så, lige der mellem mælken og yoghurten, at han nok var lidt fraværende, da hans seneste sexpartner lige havde fået konstateret HIV, så nu var han bange for at være blevet smittet. "Øhm OK, det lyder da heller ikke rart" - fik jeg vist fremstammet.
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf LaMariposa » 20. feb 2018, 08:53

Lathyrus skrev:
LaMariposa skrev:Havde sådan en virkelig irriterende kontakt på Facebook. I kender godt dem der, der opdaterer 10 gange om dagen med alt muligt og ligegyldigt info som "venter på, at min dejlige mand kommer ind til frokost" og "tager lige opvasken" og den slags.

En dag skrev hun et eller andet meget detaljeret omkring sin modermælk. Noget med, at hun havde spist jordbær... Der stod jeg altså af og "mutede" hende.



Jeg har også været nødt til at “mute” en FBkontakt fordi jeg syntes hendes opdateringer om menstruationer var liiige lovligt detaljerede til min smag :tie:


Det er så mærkeligt, altså :D Undrer mig tit over, om folk sådan virkelig ønsker, at andre skal vide den slags intime detaljer om dem :tie:
2
:lun: Be brave

Tilbage til "Generelt"