TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Kalimsofie » 17. feb 2018, 19:42

Havde vi ikke sådan en tråd engang? Muligvis på den gamle debat? :gruble:

Nå, men... forleden var jeg i Netto, og på en hylde under en spotvarekurv falder jeg over nogle herrebillige boxershorts. Jeg sætter mig på hug og leder efter min mands størrelse, da jeg bliver prikket på skulderen og følgende samtale udspiller sig:

Ældre dame: Sig mig, kan du se efter et par i XXL i en mørk farve til min mand? Jeg kan ikke så godt komme helt derned med mine dårlige knæ...

Mig: Ja da. Der er blå og sort og... æhm... neongrøn. Var det noget?

Ældre dame: Blå er nok bedst. Det skjuler bremsesporene bedst, forstår du. Jeg køber også kun mørke trusser til mig selv, for hvid er ikke så godt, når man når op i min alder... udflåd, du ved. Det farver og laver grimme pletter.

Mig: Ææhm :tie:
36
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Hewlett » 17. feb 2018, 19:47

Jeg sad engang i en reception og havde ladet en hjemløs låne vores toilet. Da han kom ud, fortalte han mig hvor dejligt det havde været at gå på toilettet, da han led så frygteligt af hæmorider ...............
12
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf HappyPaww » 17. feb 2018, 20:10

På mit gamle job fik vi en vikar ind fra et bureau. Inden for den første time havde hun fortalt mig at hun altid havde kondomer i sin toiletpung, og hun var single og datede online. Det var en overvægtig midaldrende nyskilt dame, og hun var generelt bare sær... Fortalte også om at hun havde været på date med en mand, der kun var ude på sex og det gad hun altså ikke, men hun havde alligevel været med ham i seng...!

Og for at toppe det kontaktede hun mig for nylig uanmeldt på min nye arbejdsplads for at spørge til et job, vi havde opslået, og afslørede så at hun jo altså havde haft et alkoholproblem dengang, hvis ikke jeg vidste det, men hun var ude af det. Igen en oplysning der kom inden for 5 minutter! Hun var bare TMI over alt :lol: Og lidt en stakkel...
6
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Lisva » 17. feb 2018, 22:49

Jeg arbejdede på et tidspunkt med en meget overvægtig dame, der var så venlig at dele med mig, at hun døjede med svamp under brysterne. :slem:
5
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Kalimsofie » 18. feb 2018, 08:23

Lisva skrev:Jeg arbejdede på et tidspunkt med en meget overvægtig dame, der var så venlig at dele med mig, at hun døjede med svamp under brysterne. :slem:



:lol: :lol: :lol:

Hvordan kommer man ind på den snak? :klap:
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Slettet bruger » 18. feb 2018, 08:36

Jeg tog en lørdag nat et tog hjem. En ung kvinde satte sig over for mig, fortalte at hun lige havde haft klamydia, og spurgte om jeg så syntes hun var klam. Det sagde jeg nej til.
5
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Allmost_Famous » 18. feb 2018, 08:59

En daværende studiekammerat fortalte umotiveret om sin frygtelig invasive skedesvamp, som hun slet ikke kunne få bugt med.
6
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2910

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Neverkont » 18. feb 2018, 09:13

For noget tid siden skulle jeg af med nogle øl-dåser i en discount-butik, hvor flaske-automaten er i et rum for sig selv, med dør-/vinduesparti ud til p-pladsen. Foran mig var en kvinde i gang med at komme div. flasker i automaten, og der var jævnligt problemer med automaten hvor det var nødvendigt at tilkalde hjælp.
På et tidspunkt kigger hun ud på p-pladsen og ser åbenbart sin x-mands nye kæreste køre forbi.
Og så fik jeg ellers en længere fortælling om hvordan hun havde afsløret sin mands utroskab, med hende som nu var hans kæreste. :popkorn: :popkorn: :popkorn:
6
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Akehurst2 » 18. feb 2018, 09:14

En veninde viste mig ganske uopfordret og med telefonen helt oppe foran mit ansigt billeder fra sin fødsel.

Inklusive "her er hovedet på vej ud" og "her hovedet ude og kroppen kommer i næste presseve"-billeder.
13
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf LaScrooge » 18. feb 2018, 09:34

Akehurst2 skrev:En veninde viste mig ganske uopfordret og med telefonen helt oppe foran mit ansigt billeder fra sin fødsel.

Inklusive "her er hovedet på vej ud" og "her hovedet ude og kroppen kommer i næste presseve"-billeder.


Jeg så engang billeder af min venindes fætter og kusines barndom. Pludselig var min venindes fasters skræv midt i det hele, med fætterens hoved på vej ud - som Rachel siger i Venner "Crowning away!". Det var sådan lidt mærkeligt. Jeg oplever det som reglen snarer end undtagelsen, at de første billeder af vidunderet man bliver præsenteret for ofte er dét liggende op ad et svulmende brysts meget svulmende brystvorte med det andet bryst til fuld skue bagved. Jeg ved ikke helt hvorfor det skal være så blottet, og hvorfor man ikke i stedet præsenterer et billede af babyen vasket og i tøjet og lidt mere arrangeret, men tænker at det er en sentimental ting: "Her er det ALLERFØRSTE billede vi tog af vores baby, 2 minutter gammel, så det skal verden se!"? Eller måske skyldes det, at fødsler generelt er ret ugenerte affærer hvor den fødende ikke rigtig kan tillade sig blufærdighed, og så glemmes det, at andre måske kan være blufærdige omkring det?
6
And we both know: I will be delicious
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf avdotja » 18. feb 2018, 09:45

LaScrooge skrev:
Akehurst2 skrev:En veninde viste mig ganske uopfordret og med telefonen helt oppe foran mit ansigt billeder fra sin fødsel.

Inklusive "her er hovedet på vej ud" og "her hovedet ude og kroppen kommer i næste presseve"-billeder.


Jeg så engang billeder af min venindes fætter og kusines barndom. Pludselig var min venindes fasters skræv midt i det hele, med fætterens hoved på vej ud - som Rachel siger i Venner "Crowning away!". Det var sådan lidt mærkeligt. Jeg oplever det som reglen snarer end undtagelsen, at de første billeder af vidunderet man bliver præsenteret for ofte er dét liggende op ad et svulmende brysts meget svulmende brystvorte med det andet bryst til fuld skue bagved. Jeg ved ikke helt hvorfor det skal være så blottet, og hvorfor man ikke i stedet præsenterer et billede af babyen vasket og i tøjet og lidt mere arrangeret, men tænker at det er en sentimental ting: "Her er det ALLERFØRSTE billede vi tog af vores baby, 2 minutter gammel, så det skal verden se!"? Eller måske skyldes det, at fødsler generelt er ret ugenerte affærer hvor den fødende ikke rigtig kan tillade sig blufærdighed, og så glemmes det, at andre måske kan være blufærdige omkring det?

Jeg har ikke det store behov for at se closeups af folks kønsdele, fødsel eller ej. Men synes faktisk det er rart at kvindebrystvorter - trods alt - stadigvæk ikke er helt tabu i forbindelse med fødsel og amning og at man derfor ikke nødvendigvis gør sig alle mulige krumspring for at skjule dem.
21
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Wizzze » 18. feb 2018, 10:07

For efterhånden en del år siden, fik den afdeling jeg var i ny chef, og der blev afholdt en runde introduktionsmøder, så han kunne lære os at kende, og hvad vi lavede/vores specialiteter. Efter ca. 5min i vores samtale havde han fortalt mig at han lige var blevet skilt for anden gang, for han havde svært ved at holde sig fra andre kvinder, og han havde et hav af uægte børn rundt omkring, som han ikke havde kontakt med, for han skred når kvinderne blev fede... :tie:
Jo jo, velkommen til chef, det skal nok blive hyggeligt :rulle:
(han holdt kun ca. 5 mdr. så var han pludseligt borte, og jeg skulle rapportere til vores adm. direktør i stedet.)
16
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Chatsy » 18. feb 2018, 11:58

Havde en kollega engang, der meget detaljeret fortalte om, da hun fik sat en spiral op og de gener, hun døjede med som følge deraf.

Vi snakkede ikke engang sammen, jeg havde bare lige haft en kunde, der afhentede en spiral, så synes kollegaen da lige, at jeg skulle have det fortalt efterfølgende. Det var jo en god anledning for hende at snakke om sig selv, som hun altid er klar til.
1
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Santa » 18. feb 2018, 12:21

vulpesVelox skrev:Jeg kunne skrive en hel del indlæg om ting, som Glade-Michael har sagt, men jeg vil foreløbig holde mig til at fortælle om dengang, hvor han kom til formiddagskaffe og begyndte at fortælle om at han havde fundet ud af, at man (han?) kan stimulere sin prostata ved at proppe en blyant op i røven.

Sært nok, så vil jeg faktisk gerne høre mere om hvad Glade-Michael har sagt!! :pompom: :popkorn:
17
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Allmost_Famous » 18. feb 2018, 19:36

Jeg kendte i øvrigt engang en fyr, som en dag lige ville demonstrere, at han kunne skubbe en vatpind så langt op i næsen, at den ikke kunne ses mere. Bonusinfo: vatpind en var ret klamt og slimet da den blev gravet ud igen.

Den dag i dag undrer jeg mig stadig over hvordan, man opdager dét talent.
6
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Generelt"