TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf cola » 24. feb 2018, 11:54

Er "kender du det at man sidder og spiser og næsen så skal pusses, og der så ender et stykke madrest, der har taget vejen gennem næsen"... TMI??
1
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Precaseptica » 24. feb 2018, 11:54

Som gymnasielærer får man en hel del TMI. Specielt når det gælder elevernes undskyldninger for fravær.

For nu at holde det vagt, så er den mest hyppige, der bonger helt ud på TMI-kontoen, når eleverne i detaljer beskriver hvorfor de skal til læge og ikke kan være til undervisningen.
4
fisken80
Indlæg: 22069
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52047

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf fisken80 » 24. feb 2018, 18:43

Precaseptica skrev:Som gymnasielærer får man en hel del TMI. Specielt når det gælder elevernes undskyldninger for fravær.

For nu at holde det vagt, så er den mest hyppige, der bonger helt ud på TMI-kontoen, når eleverne i detaljer beskriver hvorfor de skal til læge og ikke kan være til undervisningen.


Oh yes. Jeg plejer at forklare, at en jeg er syg besked er rigeligt. Men jeg får alligevel jævnligt beskeder med detaljer. Som dengang en skrev at vedkommende havde siddet på wc hele natten... og det stod stadig ud af begge ender. Godt så...
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Selma156 » 24. feb 2018, 18:53

Besøgte en af mine gamle veninder med en fælles veninde. Jeg har ikke set hende længe, og af forskellige årsager er hun ikke en, jeg ønsker at have tæt på mig, men jeg blev alligevel overtalt til en middag. Hvilket i og for sig var fint og hyggeligt. Men efterhånden som der røg mere vin ned, begyndte min gamle veninde at fortælle om vores fælles ven, som hun i perioder har været bollevenner med. Fred være med det, men kunne måske nok undvære at høre detaljer om, at "han virkelig har fået lange løg siden sidst". På den meget bogstavelige måde, åbenbart.
3
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf milisa » 24. feb 2018, 18:58

dgd2007 skrev:
Annione skrev:
Tanten skrev:
Åh, det minder mig om gamle dage på Jubatten, hvor vi havde en tråd om, hvem der kunne være flest ting under brysterne.

Åh ja :klap: Det var en hulkende morsom tråd :lol:

Hvem vandt egentlig? :gruble: :lol:


Personligt tror jeg, min stemme faldt på hende med den bærbare eller hende med vinflaske...... Kan ikke huske, om det var den samme! Men jøsses det var sjovt!
2
Tally-ho
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf PaleSeptember » 24. feb 2018, 19:46

milisa skrev:
dgd2007 skrev:
Annione skrev:
Tanten skrev:
Åh, det minder mig om gamle dage på Jubatten, hvor vi havde en tråd om, hvem der kunne være flest ting under brysterne.

Åh ja :klap: Det var en hulkende morsom tråd :lol:

Hvem vandt egentlig? :gruble: :lol:


Personligt tror jeg, min stemme faldt på hende med den bærbare eller hende med vinflaske...... Kan ikke huske, om det var den samme! Men jøsses det var sjovt!


:-D

FB_IMG_1519501536645.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Yetie » 24. feb 2018, 20:15

PaleSeptember skrev:
milisa skrev:
dgd2007 skrev:
Annione skrev:
Tanten skrev:
Åh, det minder mig om gamle dage på Jubatten, hvor vi havde en tråd om, hvem der kunne være flest ting under brysterne.

Åh ja :klap: Det var en hulkende morsom tråd :lol:

Hvem vandt egentlig? :gruble: :lol:


Personligt tror jeg, min stemme faldt på hende med den bærbare eller hende med vinflaske...... Kan ikke huske, om det var den samme! Men jøsses det var sjovt!


:-D

FB_IMG_1519501536645.jpg


Min personlige favorit var babybadekarret. :lol:
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Studsgaard » 24. feb 2018, 20:17

Yetie skrev:
PaleSeptember skrev:
milisa skrev:
dgd2007 skrev:
Annione skrev:
Tanten skrev:
Åh, det minder mig om gamle dage på Jubatten, hvor vi havde en tråd om, hvem der kunne være flest ting under brysterne.

Åh ja :klap: Det var en hulkende morsom tråd :lol:

Hvem vandt egentlig? :gruble: :lol:


Personligt tror jeg, min stemme faldt på hende med den bærbare eller hende med vinflaske...... Kan ikke huske, om det var den samme! Men jøsses det var sjovt!


:-D

FB_IMG_1519501536645.jpg


Min personlige favorit var babybadekarret. :lol:


:ad!: :forvirret: :stoned:
Hvad? Sikke “spændende” tråde der var
1
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Tanten » 24. feb 2018, 23:11

Der var også en, der kunne bære en stegepande under brysterne - det var jeg personligt ret imponeret af. Der kan forhud med mønter under alligevel ikke være med.
6
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf milisa » 25. feb 2018, 06:39

Jeg havde glemt alt om badekar og stegepande!
1
Tally-ho
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Lurende Peber » 25. feb 2018, 10:34

Tanten skrev:Der var også en, der kunne bære en stegepande under brysterne - det var jeg personligt ret imponeret af. Der kan forhud med mønter under alligevel ikke være med.

I min vilde ungdom var der en spøjs type, som efter en del øl altid lige skulle bevise, at han kunne have en håndsæbe under forhuden. Naturligvis den ene håndsæbe på det ene toilet, som var til rådighed :gruble:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: TMI, for fanden! Når folk deler for meget...

Indlægaf Tanten » 25. feb 2018, 12:59

Lurende Peber skrev:
Tanten skrev:Der var også en, der kunne bære en stegepande under brysterne - det var jeg personligt ret imponeret af. Der kan forhud med mønter under alligevel ikke være med.

I min vilde ungdom var der en spøjs type, som efter en del øl altid lige skulle bevise, at han kunne have en håndsæbe under forhuden. Naturligvis den ene håndsæbe på det ene toilet, som var til rådighed :gruble:


:ad!: :8: :stoned: :panik: :puke: :tie: :boo: :badr: :forvirret:
3

Tilbage til "Generelt"