Kan de gætte din alder?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Kan de gætte din alder?

Indlægaf Madam Pomfrey » 11. nov 2015, 20:48

Bøtte skrev:
DD_81 skrev:
2SHY skrev:Jeg skulle forestille at være i 60'erne!?!? :8: :shock: :gisp:

Jeg er freaking 34!!!!


Så kan vi være mormor sammen, jeg scorede også til at være i 60'erne og er lige så gammel som dig irl.


Jeg er også mormor! Og jeg er ikke engang 30 endnu :whine:
Hvad gjorde udslaget? Jeg valgte hverken Badehotellet eller Margrethes fødselsdag.

Er det mon håndbolden?


Jeg troede det var bl.a. badehotellet der gjorde udslaget :D
- måske at man foretrækker nyheds- og oplysningsprogrammer fremfor dem der primært er skabt pga. underholdsningsværdien.

Jeg synes nu ikke jeg er så mormor som testen foreskriver, jeg synes jeg bruger min tv-tid konstruktivt. Der er da en andel af ren underholdning, jeg elsker f.x. at se Bones og Navy CSI, men der er bestemt også nogle underholdningsprogrammer der skaber viden og indsigt, der er tema-programmer som f.x. "Penge" og den slags der oplyser mig om rettigheder, lovgivning, "fornuft" - der er programmer der indvier mig i livet med handicap, psykiske lidelser, andre leveformer og livsvalg der er markant anderledes end det jeg selv står i.

Og så der der ting jeg slet ikke kan tale med om, fordi jeg ikke gider se dem, f.x. paradise hotel, divaer i junglen, robinson osv. - det er fra mit synspunkt en slags tv der er spild af tid, åndssvagt og intetsigende. Så vil jeg langt hellere se Bonderøven :D
På det punkt er jeg virkelig ikke særlig ungdommelig. Sport ser jeg aldrig for at se det, så er det fordi min mand ser det, eller det er nogle helt særlige ting f.x. i forbindelse med OL - jeg vil gerne se åbningsceremoni, og jeg kan sagtens bruge tid på at se kunstskøjte løb - pga. æstetikken i det.

Og jo sgu, jeg har da siddet og set lidt af dronnings fødselsdag, ikke fordi jeg er royalist, men fordi jeg egentligt finder historien og kulturen omkring kongehuset fascinerende, der er meget at lære ved at se en halv eller hel time af sådan et program, - men jeg synes dog også at medierne hyper der helt vanvittigt.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kan de gætte din alder?

Indlægaf Fru Sunshine » 11. nov 2015, 21:01

polavyk skrev:Jeg er i halvtredserne, - men jeg har kun krydset af, at jeg ser vild med dans og toppen af poppen, - intet af det andet, så det er godt nok et tyndt grundlag..... Alderen er så korrekt. Måske er man bare halvtreds, hvis man ser vild med dans??

Nej, for den valgte jeg, og jeg fik besked på, at jeg er i tyverne.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kan de gætte din alder?

Indlægaf Fru Sunshine » 11. nov 2015, 21:41

polavyk skrev:
Fru Sunshine skrev:
polavyk skrev:Jeg er i halvtredserne, - men jeg har kun krydset af, at jeg ser vild med dans og toppen af poppen, - intet af det andet, så det er godt nok et tyndt grundlag..... Alderen er så korrekt. Måske er man bare halvtreds, hvis man ser vild med dans??

Nej, for den valgte jeg, og jeg fik besked på, at jeg er i tyverne.

Ok Så må du jo se noget helt andet og meget ungommeligt - det kan ikke være Toppen af poppen, der gør det. Men vi kan hermed udlede, at ser man ikke andet i tv end Vild med dans og Toppen af poppen er man i halvtredserne. Så ikke at se tv tæller op af!

De tror garanteret, at man så sover foran skærmen, når man ikke ser programmerne :lol:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Kan de gætte din alder?

Indlægaf Rapfisk » 11. nov 2015, 22:30

Dikus skrev:Næææhhh. Jeg er i 50'erne i følge testen - men er i 30'erne.

This. De nævner, at man i den aldersgruppe hellere ser Vild Med Dans end Toppen af Poppen, og jeg har netop svaret den sidste. Det var ét af de få spørgsmål, jeg ikke besvarede med "jeg ser ingen af dem".
0
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Generelt"