Hvad er din mærkelige ting i badet?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf PaleSeptember » 16. feb 2018, 15:22

Måne skrev:Jeg baderstort set altid 2 gange om dagen, nogen gage 3 eller 4.
Jeg har vandet på 50-60 grader og bruger kun sæbe under armene og på fødderne.
Børster tænder i badet og sidder ned og laver til tider mine øvelser fra fysioterapeuten imens jeg står i badet og har altid bruseren i hånden. Bruger bodyshampoo når jeg barberer ben og så pudser jeg næse i badet, da jeg altid bliver snottet af at stå der :D


Ej, det har du jo så ikke....

Jeg gør ikke noget mærkeligt i badet. Jeg gør mig våd, vasker hår, putter balsam i, sæber mig ind og skyller af. Slut.
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Juki » 16. feb 2018, 16:46

Wizzze skrev:
Pityt skrev:Mine bade er korte...og i lunkent vand. Min kæreste hader af samme grund at bade sammen med mig,- han foretrækker vandet nær kogepunktet (eller...ret varmt, i hvert fald :lol: )
Og så vasker jeg aldrig hår i badet,- det bliver gjort på andre tidspunkter stående bøjet ind over badekarret.


:forvirret: but why :forvirret:
Lyder helt vildt besværligt, og som noget værre vandpjaskeri :panik:

Hvorfor? Der er jo en kant på badekarret.

Da jeg boede hjemme vaskede jeg også tit hår på den måde. Det fungerede ganske godt. Jeg tog bruseren i hånden så der var ikke den store forskel på at gøre det og så at stå under bruseren(og evt. gøre det samme) Nu vasker jeg i stedet tit hår i håndvasken på badeværelset :slem: Men jeg har heller ikke så langt hår mere som tidligere.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Pityt » 16. feb 2018, 18:09

Juki skrev:
Wizzze skrev:
Pityt skrev:Mine bade er korte...og i lunkent vand. Min kæreste hader af samme grund at bade sammen med mig,- han foretrækker vandet nær kogepunktet (eller...ret varmt, i hvert fald :lol: )
Og så vasker jeg aldrig hår i badet,- det bliver gjort på andre tidspunkter stående bøjet ind over badekarret.


:forvirret: but why :forvirret:
Lyder helt vildt besværligt, og som noget værre vandpjaskeri :panik:

Hvorfor? Der er jo en kant på badekarret.

Da jeg boede hjemme vaskede jeg også tit hår på den måde. Det fungerede ganske godt. Jeg tog bruseren i hånden så der var ikke den store forskel på at gøre det og så at stå under bruseren(og evt. gøre det samme) Nu vasker jeg i stedet tit hår i håndvasken på badeværelset :slem: Men jeg har heller ikke så langt hår mere som tidligere.

Præcis...der er kant på badekarret, så ikke noget vandpjaskeri her.
Jeg har langt, tykt hår og den eneste måde jeg kan komme rigtigt ind i hovedbunden, er ved at vaske det på den måde.
(Disclaimer: Jeg ved godt, at andre med langt, tykt hår vasker det på mere “traditionel” vis, men det fungerer ikke for mig.)
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2899

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Kilix » 17. feb 2018, 15:39

Til hverdag er det vaske kroppen, ansigt og hår. Olie på kroppen som gnides ud, hurtigt skyl, og så færdig.
I weekenden det samme, men med scrub, ansigtsmaske, og hårmaske. Skal vi noget, venter jeg til hen på eftermiddagen med bad, og så skal der en kold øl med. Det er top nice. Varmt bad, kold øl! mmhhh...
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf girl_beat » 17. feb 2018, 16:18

Maanii skrev:Jeg går i bad hver morgen. Jeg starter med termostaten der hvor der står 38 grader og så skruer jeg langsomt op til max, tænker jeg ender på omkring de 50 grader ish.
Bagefter tager jeg creme på, og går ind i sengen igen og ligger 10-15 min før jeg gør mig klar til arbejde – de 10 min er nærmest mit yndlings tidspunkt på dagen.

Det er alligevel lidt mærkeligt :gruble: Man kommer lige ren og frisk fra badet, og det er sengetøjet jo ikke...?
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf HappyPaww » 17. feb 2018, 20:15

girl_beat skrev:
Maanii skrev:Jeg går i bad hver morgen. Jeg starter med termostaten der hvor der står 38 grader og så skruer jeg langsomt op til max, tænker jeg ender på omkring de 50 grader ish.
Bagefter tager jeg creme på, og går ind i sengen igen og ligger 10-15 min før jeg gør mig klar til arbejde – de 10 min er nærmest mit yndlings tidspunkt på dagen.

Det er alligevel lidt mærkeligt :gruble: Man kommer lige ren og frisk fra badet, og det er sengetøjet jo ikke...?

Det er den bedste følelse :love: Gjorde det altid da jeg var yngre. Men jeg er heller ikke så bakterieforskrækket, og så ulækker er ens seng forhåbentlig ikke... Men det allerbedste er nu også et aftenbad og så ind i en nyredt seng :love:
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Skralde » 18. feb 2018, 09:25

Lige som Planten elsker jeg også at bade i totalt mørke. Sanserne bliver skærpet og nydelsen bliver total :love: Og så børster jeg også ofte tænder imens.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Daine » 18. feb 2018, 09:41

Jeg startede med at skrive “ingenting” i et af de første indlæg, men efter at have læst de sidste sider kan jeg konstatere at jeg vist alligevel kan notere mig et par ting :D

- Jeg bruger altid den håndholdte bruser, jeg føler ikke jeg bliver ren, hvis jeg bruger det store fastmonterede brusehoved.
- Jeg hører altid lydbog når jeg bader. Men da jeg altid har en lydbog kørende, når jeg ikke ser tv, er det ikke en specielt badeagtig ting. Men jeg kan finde på at stoppe op med indsæbningen/hårvask/brusning hvis der sker noget spændende i bogen jeg ikke vil gå glip af :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3216

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf klumphen » 18. feb 2018, 09:42

Miss_no_More skrev:Jeg hører musik, bruger håndbruser selvom vi har rainshower eller hvad de nu hedder og så skal vandet ikke være så varmt, at man føler sig som en kogt reje.

Jeg gider ikke sex i badet, det er overvurderet. Og så synes jeg det er klamt, når der glider hår ned mellem balderne, når håret skal vaskes :tie: HADER løse hår. Og i særdeleshed våde løse hår.

Jeg kan også finde på at tisse i badet.

Øh, jamen vasker vandet ikke bare de løse hår af dig og ned i afløbet? :gruble:
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Miss_no_More » 18. feb 2018, 10:15

klumphen skrev:
Miss_no_More skrev:Jeg hører musik, bruger håndbruser selvom vi har rainshower eller hvad de nu hedder og så skal vandet ikke være så varmt, at man føler sig som en kogt reje.

Jeg gider ikke sex i badet, det er overvurderet. Og så synes jeg det er klamt, når der glider hår ned mellem balderne, når håret skal vaskes :tie: HADER løse hår. Og i særdeleshed våde løse hår.

Jeg kan også finde på at tisse i badet.

Øh, jamen vasker vandet ikke bare de løse hår af dig og ned i afløbet? :gruble:


Jo, til sidst ender de jo i afløbet. Men det kræver som regel lidt arbejde at nå dertil.
3
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Maria86 » 18. feb 2018, 11:33

Når jeg er i svømmehallen og vand er koldt så går jeg hjem og går i bad :) vil ikke bruge tid på et bad når vand er koldt. Men når vandet er varmt så bruger jeg gerne længe på det og tager et bad som jeg vil gøre n*n jeg er hjem :) Jeg kan nemt bruge 30 minutter fra jeg står op til at gå i bad og tage tøj på efter en tur i svømmehallen :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Planten » 18. feb 2018, 17:07

vulpesVelox skrev:
Skralde skrev:Lige som Planten elsker jeg også at bade i totalt mørke. Sanserne bliver skærpet og nydelsen bliver total :love: Og så børster jeg også ofte tænder imens.

Udfordringen er vel at få lagt en nogenlunde symmetrisk makeup bagefter. Forestiller jeg mig.

Altså jeg bruger ikke makeup, så mit fjæs er bare så symmetrisk, som det nu er født til at blive :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Planten » 18. feb 2018, 18:07

vulpesVelox skrev:
Planten skrev:
vulpesVelox skrev:
Skralde skrev:Lige som Planten elsker jeg også at bade i totalt mørke. Sanserne bliver skærpet og nydelsen bliver total :love: Og så børster jeg også ofte tænder imens.

Udfordringen er vel at få lagt en nogenlunde symmetrisk makeup bagefter. Forestiller jeg mig.

Altså jeg bruger ikke makeup, så mit fjæs er bare så symmetrisk, som det nu er født til at blive :D

nåh nej, selvfølgelig. Det er jo helt omsonst, når lyset er slukket :deer:

Præcis :cool:
0

Tilbage til "Generelt"