Debatterne.dk - har du prøvet det?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Fillie » 8. feb 2018, 21:27

Jeg tror altså, at man bare har valgt nogle oplagte men helt tilfældige brugernavne, som de fleste vil tænke lyder som noget, man har hørt før. Det var et ret smart move.

Man har dog ikke taget Debattens samlede elefanthukommelse i betragtning. Det var en stor, stor fejl.
8
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Stitch » 8. feb 2018, 21:31

Fillie skrev:Jeg tror altså, at man bare har valgt nogle oplagte men helt tilfældige brugernavne, som de fleste vil tænke lyder som noget, man har hørt før. Det var et ret smart move .

Man har dog ikke taget Debattens samlede elefanthukommelse i betragtning. Det var en stor, stor fejl.


Kalder du mig en elefant? :trist:

I'm not fat. I'm just.. puffy.
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Fillie » 8. feb 2018, 21:35

Stitch skrev:
Fillie skrev:Jeg tror altså, at man bare har valgt nogle oplagte men helt tilfældige brugernavne, som de fleste vil tænke lyder som noget, man har hørt før. Det var et ret smart move .

Man har dog ikke taget Debattens samlede elefanthukommelse i betragtning. Det var en stor, stor fejl.


Kalder du mig en elefant? :trist:

I'm not fat. I'm just.. puffy.


Nej nej, i samlet flok! Hver for sig er vi naturligvis yndige og graciøse sylfider. Vores hukommelse er i hvert fald særdeles smidig. :lol:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Akehurst2 » 8. feb 2018, 21:36

Fillie skrev:Jeg tror altså, at man bare har valgt nogle oplagte men helt tilfældige brugernavne, som de fleste vil tænke lyder som noget, man har hørt før. Det var et ret smart move.

Man har dog ikke taget Debattens samlede elefanthukommelse i betragtning. Det var en stor, stor fejl.


For slet ikke at tale om Debattens nidkærhed og pedanteri :-D
11
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Fillie » 8. feb 2018, 21:37

Akehurst2 skrev:
Fillie skrev:Jeg tror altså, at man bare har valgt nogle oplagte men helt tilfældige brugernavne, som de fleste vil tænke lyder som noget, man har hørt før. Det var et ret smart move.

Man har dog ikke taget Debattens samlede elefanthukommelse i betragtning. Det var en stor, stor fejl.


For slet ikke at tale om Debattens nidkærhed og pedanteri :-D


Vi er altså helt legendariske på de områder. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24907

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf sigge » 8. feb 2018, 21:52

Jeg synes også, jeg kan huske en Rødhætte, der ikke var Ado. Jeg blev nemlig forvirret, da den nye Rødhætte dukkede op og havde en helt anden skrive-/debatstil end Ado, indtil det gik op for mig, at det var en anden.
De to andre siger mig ikke noget. Og jeg har været på jubii siden 2002.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf paint » 9. feb 2018, 00:02

Apropos huske

Her er hvad der var hot af emner på jubii, for præcis 14 år siden (ses i venstre side. Debatten lige nu). Det var tider, dengang
Undertegnede havde i øvrigt været på stedet i 1 år, på dette tidspunkt :gammel:

Billede
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Juki » 9. feb 2018, 01:23

paint skrev:Apropos huske

Her er hvad der var hot af emner på jubii, for præcis 14 år siden (ses i venstre side. Debatten lige nu). Det var tider, dengang
Undertegnede havde i øvrigt været på stedet i 1 år, på dette tidspunkt :gammel:

Billede

Det er fandeme sjovt! :lol:

"Var Peter Mygind hot eller not" lyder som noget man er nødt til at vide!

Hvor har du fundet billedet?
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Aima » 9. feb 2018, 04:08

Seriøst, ik? Hvem gider stå for et dagligt re-run af de gamle trådoverskrifter fra Jubii? Så kunne man lige gøre det dér Paint har gjort, da han fandt den der, og fyre dem herind. Kæft et party det ville være herinde hver eneste dag.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Stitch » 9. feb 2018, 05:37

Fillie skrev:
Stitch skrev:
Fillie skrev:Jeg tror altså, at man bare har valgt nogle oplagte men helt tilfældige brugernavne, som de fleste vil tænke lyder som noget, man har hørt før. Det var et ret smart move .

Man har dog ikke taget Debattens samlede elefanthukommelse i betragtning. Det var en stor, stor fejl.


Kalder du mig en elefant? :trist:

I'm not fat. I'm just.. puffy.


Nej nej, i samlet flok! Hver for sig er vi naturligvis yndige og graciøse sylfider. Vores hukommelse er i hvert fald særdeles smidig. :lol:


Selvfølgelig! :preggo2:
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Hunkat » 9. feb 2018, 05:39

Er der ikke nogen der kan oprette en tråd derovre og efterlyse Pernille? Vi er nogen som stadig har mange spørgsmål, nå :skeptisk:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Moxy-lady » 9. feb 2018, 06:05

Hunkat skrev:Er der ikke nogen der kan oprette en tråd derovre og efterlyse Pernille? Vi er nogen som stadig har mange spørgsmål, nå :skeptisk:


Hvor "derovre"? Debatterne.dk eller dindebat.dk? Jrh bliver så forvirrt' altså :trist:

Hvem er rødhætte? hvem er Pernille? Er Zander i virkeligheden Anne linnets søn? Hvilken debat er nu 'den anden debat'? Hvor er det falske sted? Hvorfor har vi ikke badges her, så vi kan konkurrere med resten af internettet. Hvem kalder hvem for elefanter, og hvad menes der egentlig?

Og hvor er ado?

Følg med i næste afsnit.
14
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Juki » 9. feb 2018, 06:07

Moxy-lady skrev:
Hunkat skrev:Er der ikke nogen der kan oprette en tråd derovre og efterlyse Pernille? Vi er nogen som stadig har mange spørgsmål, nå :skeptisk:


Hvor "derovre"? Debatterne.dk eller dindebat.dk? Jrh bliver så forvirrt' altså :trist:

Hvem er rødhætte? hvem er Pernille? Er Zander i virkeligheden Anne linnets søn? Hvilken debat er nu 'den anden debat'? Hvor er det falske sted? Hvorfor har vi ikke badges her, så vi kan konkurrere med resten af internettet. Hvem kalder hvem for elefanter, og hvad menes der egentlig?

Og hvor er ado?

Følg med i næste afsnit.

Xander :gammel:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Moxy-lady » 9. feb 2018, 06:08

Er der i øvrigt andre end mig der griner lidt af overskriften på tråden? "har du prøvet det?" det lyder som den der dårlige reklame for et kviklånsfirma "kender du xxx?", "ja, jeg kebder godt xxx" og så fortsatte de ellers med at drikke kaffe. Eller en reklame for bind.

Taget i betragtning at debatterne.dk havde 5 brugere eller sådan noget da pernulle oprettede tråden, så var svaret egentlig lidt oplagt. Nej, det har vi ikke.
5
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Juki » 9. feb 2018, 06:10

Moxy-lady skrev:Er der i øvrigt andre end mig der griner lidt af overskriften på tråden? "har du prøvet det?" det lyder som den der dårlige reklame for et kviklånsfirma "kender du xxx?", "ja, jeg kebder godt xxx" og så fortsatte de ellers med at drikke kaffe. Eller en reklame for bind.

Taget i betragtning at debatterne.dk havde 5 brugere eller sådan noget da pernulle oprettede tråden, så var svaret egentlig lidt oplagt. Nej, det har vi ikke.

Det kunne jo være man skulle føle sig speciel og fremhævet, hvis man var en af de få. The chosen one!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"