Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Wizzze » 26. jan 2018, 09:24

Ficus skrev:Når min kæreste er i Polen med arbejdet, så er det gerne med 3-5 glas Nutella i tasken på hjemturen. Vi kan godt lide Nutella :-D


Derudover - hvor skal man spise morgenmadsbuffet for at få Nutellamaskine, Wizzze? :ivrig:


Billede

https://romecavalieri.com/
2
Do as I say! :whip:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Lykke » 26. jan 2018, 09:32

Jeg spiser virkelig sjældent nutella. Synes efterhånden det er for sødt og vammelt. Selv når jeg får det på fingrene - efter at have skåret et brød med det på- for barnet, vasker jeg hænder bagefter. Synes duften er for sød og ja, for sødt.

Og hele det der hamstring af varer. Nej det forstår jeg ikke.
Min mor tager et par glas med fra Tyskland en gang eller to om året - det er så rigeligt.
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Fillie » 26. jan 2018, 10:37

Jeg spiser aldrig Nutella på brød men altid med ske. Jeg må have ukendte franske aner (eller bare klamme madvaner). :-D
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 285
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 73
Likede indlæg: 837

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Kasper » 26. jan 2018, 12:05

Haha, Nutella er så goddamn nasty :D

Billede
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf sigge » 26. jan 2018, 12:56

^Der er altså ingen af de der (ganske naturlige) råvarer, der frastøder mig - hverken hver for sig eller i den utroligt lækre kombination, der hedder Nutella. Jeg ville dog bare ønske, at palmeolien var bæredygtig.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf DenBruneMunk » 26. jan 2018, 13:15

Kasper skrev:Haha, Nutella er så goddamn nasty :D

Jeg synes dog glasset til venstre er det som jeg helst ville tømme.
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf DenBruneMunk » 26. jan 2018, 13:52

Jeg ved ikke om Frankrig har et grænseland som os men prisen tyder på de betaler næsten det samme som os i Danmark og ser man glasset, så er der ikke mere i end de 350-400 gram. Så hvorfor flipper danskere måske ikke over dette? Vi har jo Tyskland, ikke mindre end 800 gram til 35 kr og nogle gange 400 gram til 15kr som normal pris. Det kan være at vi allerede VED hvor det er helt normalt at købe billigt over grænsen, når andre køber dyrt.
Køber altid 4-5 glas med hjem, når man er over i Tyskland.

Jeg vurderede glas størrelsen ud fra at flere kunder klarer at holde 2 glas i en hånd mens de slås for at få flere :) Måske tager jeg fejl.

Fleggaard har sådan set 450g til 17,17 lige nu :) Så kan man dårligt købe 800g til 38kr i Calle :)
Senest rettet af DenBruneMunk 26. jan 2018, 13:55, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3440
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Alphilia » 26. jan 2018, 13:55

Nogen må gerne få mine glas, er ikke så tosset med Nutella
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf DenBruneMunk » 26. jan 2018, 14:04

Tamara skrev:
DenBruneMunk skrev:Jeg ved ikke om Frankrig har et grænseland som os men prisen tyder på de betaler næsten det samme som os i Danmark og ser man glasset, så er der ikke mere i end de 350-400 gram. Så hvorfor flipper danskere måske ikke over dette? Vi har jo Tyskland, ikke mindre end 800 gram til 35 kr og nogle gange 400 gram til 15kr som normal pris. Det kan være at vi allerede VED hvor det er helt normalt at købe billigt over grænsen, når andre køber dyrt.
Køber altid 4-5 glas med hjem, når man er over i Tyskland.

Jeg vurderede glas størrelsen ud fra at flere kunder klarer at holde 2 glas i en hånd mens de slås for at få flere :) Måske tager jeg fejl.

Fleggaard har sådan set 450g til 17,17 lige nu :) Så kan man dårligt købe 800g til 38kr i Calle :)



Mange også danskere har ikke adgang til grænsehandel. Det glemmer mange underligt nok.

Det er da ikke glemt, bare se nyhederne når de vil fortælle hr. og fru Danmark hvor dyrt det er at køre derned, så kender du jo allerede omkostningerne. Så det kan ikke være glemt.

At nogle så bor side om side med båd eller har grænseovergangen lige ved siden af når de går ud af huset, kan vi jo bare acceptere at sådan har nogle sine fordele.

Alle kan tage på en bus tur fra kbh, eller Aarhus til Tyskland og købe 5 glas, det er bare som du siger, at de ikke er opmærksom på det eller gider bussen.

Glemte jeg at sige, hvis pensionister kan huske og har muligheden, hvem er det så, nu skal vi ikke til og tale sygdom, vel?
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Sophies-mor » 26. jan 2018, 14:32

Det er så dårligt og vammelt et produkt, hjemmelavet "nutella" smager så meget bedre.
Bevares, jeg spiser det af og til, men kun, når jeg er ude. Vi har det aldrig i huset, selv barnet gider ikke spise det.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Artem » 26. jan 2018, 15:10

Kan da godt lide Nutella og spiser det ofte til morgenbrødet på job. Men køber det ikke privat og en lav pris ændrer ikke på det.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Juki » 26. jan 2018, 15:51

billiebean skrev:Efter at have boet der i en del år måtte jeg bare konstatere, at jeg aldrig blev integreret på nutellafronten. De spiser det med ske. Adr.

Jeg bryder mig ikke ikke om Nutella, men når jeg en sjælden gang imellem spiser det er det tit bare lige en teskefuld.

Jeg synes hurtigt det bliver tørt på fx brød, men sådan en teskefuld virker ganske glimrende til at tage en sukkertrang :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf billiebean » 26. jan 2018, 15:55

Juki skrev:
billiebean skrev:Efter at have boet der i en del år måtte jeg bare konstatere, at jeg aldrig blev integreret på nutellafronten. De spiser det med ske. Adr.

Jeg bryder mig ikke ikke om Nutella, men når jeg en sjælden gang imellem spiser det er det tit bare lige en teskefuld.

Jeg synes hurtigt det bliver tørt på fx brød, men sådan en teskefuld virker ganske glimrende til at tage en sukkertrang :D


I ny og næ kan et stykke franskbrød med smør (godt mod tørhed i øvrigt :D) og nutella gøre godt, men synes nu generelt det er en lettere kvalmende/klistrende spise!
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Animi » 26. jan 2018, 15:57

Jeg havde ikke ligefrem hamstret, men et glas eller tre var da uden tvivl røget ned i min kurv :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Nutella på tilbud- Frankrig går bananas

Indlægaf Juki » 26. jan 2018, 15:57

billiebean skrev:
Juki skrev:
billiebean skrev:Efter at have boet der i en del år måtte jeg bare konstatere, at jeg aldrig blev integreret på nutellafronten. De spiser det med ske. Adr.

Jeg bryder mig ikke ikke om Nutella, men når jeg en sjælden gang imellem spiser det er det tit bare lige en teskefuld.

Jeg synes hurtigt det bliver tørt på fx brød, men sådan en teskefuld virker ganske glimrende til at tage en sukkertrang :D


I ny og næ kan et stykke franskbrød med smør (godt mod tørhed i øvrigt :D) og nutella gøre godt, men synes nu generelt det er en lettere kvalmende/klistrende spise!

Det er også derfor det virker ganske glimrende til at tage sukkertrang :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"