Det bedste - først eller sidst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.

Det bedste - først eller sidst?

Først!
36
65%
Sidst!
19
35%
 
Afgivne stemmer: 55
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Det bedste - først eller sidst?

Indlægaf Planten » 28. jan 2018, 18:52

Hvis vi snakker slik, spiser jeg det bedre først. Snakker vi mad, spiser jeg det, jeg ikke kan lide først, for så er det væk. Her snakker vi, hvis jeg spiser hjemme hos folk. På restaurant sorterer jeg det bare fra :)
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17167
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41704

Re: Det bedste - først eller sidst?

Indlægaf LaMariposa » 28. jan 2018, 18:52

Omkring lækker mad, slik osv. er vi rimelig enige om, at det bedste skal spises først.

Til gengæld har vi en problematik, der er lidt i samme genre... Vi har en never ending snak om, hvornår det er bedst at rydde bordet efter maden. Jeg foretrækker at rydde op med det samme, når vi har spist, så vi hurtigt kan slappe af med god samvittighed. Min kæreste foretrækker at vente nogle timer og så rydde op, så han kan få en god slapper lige efter maden.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Det bedste - først eller sidst?

Indlægaf Pyjamas » 28. jan 2018, 18:59

LaMariposa skrev:Omkring lækker mad, slik osv. er vi rimelig enige om, at det bedste skal spises først.

Til gengæld har vi en problematik, der er lidt i samme genre... Vi har en never ending snak om, hvornår det er bedst at rydde bordet efter maden. Jeg foretrækker at rydde op med det samme, når vi har spist, så vi hurtigt kan slappe af med god samvittighed. Min kæreste foretrækker at vente nogle timer og så rydde op, så han kan få en god slapper lige efter maden.


Øj, din kærestes metode ville jeg blive idiot af. Det er slet ikke muligt for mig at slappe af, når køkkenet er helt bombet til :panik:
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17167
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41704

Re: Det bedste - først eller sidst?

Indlægaf LaMariposa » 28. jan 2018, 19:05

Pyjamas skrev:
LaMariposa skrev:Omkring lækker mad, slik osv. er vi rimelig enige om, at det bedste skal spises først.

Til gengæld har vi en problematik, der er lidt i samme genre... Vi har en never ending snak om, hvornår det er bedst at rydde bordet efter maden. Jeg foretrækker at rydde op med det samme, når vi har spist, så vi hurtigt kan slappe af med god samvittighed. Min kæreste foretrækker at vente nogle timer og så rydde op, så han kan få en god slapper lige efter maden.


Øj, din kærestes metode ville jeg blive idiot af. Det er slet ikke muligt for mig at slappe af, når køkkenet er helt bombet til :panik:


Nej, det kan jeg virkelig heller ikke. Det er lidt det samme som at falde i søvn på sofaen, når man ikke har børstet tænder. Det er så nederen :lol:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Det bedste - først eller sidst?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 28. jan 2018, 19:06

LaMariposa skrev:Omkring lækker mad, slik osv. er vi rimelig enige om, at det bedste skal spises først.

Til gengæld har vi en problematik, der er lidt i samme genre... Vi har en never ending snak om, hvornår det er bedst at rydde bordet efter maden. Jeg foretrækker at rydde op med det samme, når vi har spist, så vi hurtigt kan slappe af med god samvittighed. Min kæreste foretrækker at vente nogle timer og så rydde op, så han kan få en god slapper lige efter maden.


Når først jeg er meget mæt efter mad, så skal det der beskidte service bare VÆK!! Det lugter og er ækelt. Måske det først bare ryger ud i køkkenet, men væk fra bordet skal det.

Mht. vin skal det bedste selvfølgelig drikkes først mens man endnu ikke er beruset og alligevel ikke kan smage forskel. Slik er lidt i samme bane - spis det bedste først for der er ingen garantier for hvor meget du rent faktisk kan spise.
I biografen udgør dette et problem for her kan du ikke umiddelbart se hvad du graver op af posen. Så her er der KUN bland-selv der duer, så alt er 'det bedste' og man bare ryster posen inden filmen starter så der er variabelt udbud gennem hele filmen (og hvis det er en helaftensfilm har man selvfølgelig blandet nok slik til 3 timer, hvilket er alt for meget man kan spise på en aften og så er der godt slik til dagen efter også :love2: ).
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Det bedste - først eller sidst?

Indlægaf LadyFox » 28. jan 2018, 19:32

Jeg spiser halvdelen af det bedste først, og den anden halvdel sidst. Hvis altså det kun er mit slik, er det dele slik ryger det bedste først.
0
...
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Det bedste - først eller sidst?

Indlægaf Artem » 28. jan 2018, 19:47

Ved slik kun det bedste, hvor jeg slet ikke gider at spise det andet.
Ved mad det bedste til sidst, da jeg gerne vil slutte af med en god smag i munden.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Generelt"