Spisested i Aarhus

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Spisested i Aarhus

Indlægaf Sangius » 21. jan 2018, 13:45

Halløj :wave:

Snart skal vi i sommerhus ved Limfjorden, og vi tager færgen fra Odden til Aarhus i den forbindelse.

Vi ankommer i Aarhus kl 12, og skal finde et sted i nærheden at spise en frokost, og starte vores mini-luksus ferie :love2: - før vi kører videre.

Jeg ville gerne have det planlagt, så vi ikke skal køre rundt med unger i bilen og lede. Nogen gode anbefalinger?

Vi har to unger med på 16 måneder, og de skal begge sove til middag mens vi spiser - så de måtte meget gerne have en gårdhave eller lignende, hvor man kunne parkere de små.

Hvor skal vi tage hen?
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Spisested i Aarhus

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. jan 2018, 15:02

Edit: hov, jeg troede det var i sommerferien. Fordi sommerhus. Men hvis det er snart, er udespisning nok ikke aktuelt. :genert:

Jeg ville foreslå Aarhus Street Food. Der er mange udendørspladser, og der er nok ikke vildt meget støj ved frokosttid. Der er parkering lige ved siden af.

Ellers ved jeg faktisk ikke lige, hvor der er rummelige gårdhaver, efter Jacobs desværre er lukket.

Kloden i Frederiksgade har en stor åben plads foran sig og har lækker, men ret standard cafemad. Intet er mere sommerligt end at sidde ude og spise deres nachos med en kold Corona til. Så skal i parkere i Magasins parkeringshus.

Drudenfuss har et lidt ekstra rummeligt fortorv udenfor. Der er generelt mange gode spisesteder i Latinerkvarteret, så tag derned, hvis I går i panik.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Spisested i Aarhus

Indlægaf Muspel » 21. jan 2018, 15:52

Fra færgen vil jeg foreslå ikke at skulle ind i midtbyen- hvis det altså mest er for at få noget mad.

På trøjborg (Tordenskjoldsgade) som er på vej mod motorvejen ligger fx cafe k, som har store vinduer og fortov udenfor - hvor mange barnevogne holder. God mad. Men ikke så nyskabende.
0

Tilbage til "Generelt"