Så koldset...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så koldset...

Indlægaf Persnikedy » 18. jan 2018, 11:17

Jeg er klodset, og hvad end andre ord man vil komme på det

Blå mærker, pletter, hudafskrabninger, forvirrede blikke, hikke på dårlige tidspunkter - you name it

Jeg har engang ved et uheld kastet en ært på en fremmede mands sko på en restaurent, han opdagede det ikke men det gjore min date da han fuldte mit blik.. Jeg fandt sener på aften også en ært i mit hår, vi jokede med at det måske var det fremmede mand der kastede den tilbage :lol:
6
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Så koldset...

Indlægaf Spjaerten » 18. jan 2018, 11:21

girl_beat skrev:
Spjaerten skrev:Jeg har konstant blå mærker, får dem også nemt, men er klodset.

Har mærker af både bule, sår og blå type på det ene lår fra weekenden. Mindes ikke jeg er gået ind i noget overhovedet :rulle:

Var du fugl? :-D ;)


Hvordan kan du dog tro det :lol:
Jeg var pænt sagt plakat stiv, længe siden det er gået så vildt for sig :genert:
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Så koldset...

Indlægaf Flora » 18. jan 2018, 12:55

Jeg køber relativt ofte nye kopper og glas, fordi de jævnligt ryger på gulvet og smadrer :genert: Af samme årsag findes der kun discount-service i mit køkken :D

Jeg er også virkelig slem til at spilde ned af mig selv, når jeg spiser :genert:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Så koldset...

Indlægaf sigge » 18. jan 2018, 13:52

Jeg har lavet en regel for mig selv om, at når jeg har en lys T-shirt på, må jeg ikke få drys på en softice eller spise is med chokoladeovertræk eller is med farver. :genert: Desværre er de fleste af mine T-shirts lyse, så jeg må for det meste undvære drys på softice om sommeren.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Så koldset...

Indlægaf DenBruneMunk » 18. jan 2018, 15:10

Jeg er klodset, når jeg spiser berliner, evig og altid taber man sukker når man forsøger at lade være med at slikke sig omkring munden :)

Mon der opfindes en metode så berlinere med sukker kan spises uden at det ser forfærdelig svinsk ud bagefter :) Og nej, ingen kniv/gaffel til det, der må være andre måder man kan undgå at være klodset med berlinere på.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Så koldset...

Indlægaf LaMariposa » 18. jan 2018, 15:37

Jeg er også god til at få cherrytomater til at eksplodere, når jeg skærer i dem.

Intet slår dog den dag, hvor jeg skulle skære i et stykke blomkål, som var så hårdt, at det slet og ret hoppede ud af min tallerken og direkte over på min kollegas tallerken :shock: Hun opdagede intet, fordi hun sad og snakkede, og i min befippelse fik jeg slet ikke sagt noget :blush: Tog hemmeligheden med mig, den dag jeg stoppede der.
12
:lun: Be brave
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Så koldset...

Indlægaf AgentPixie » 18. jan 2018, 15:51

Sidste år tabte jeg en dåse nedover foden, og brækkede lilletåen.
Ugen efter gled jeg ude i vores gang, knaldede hovedet ind i et spejl, faldt ned i en kommode og fik også lige brækket den anden lilletå. Var tilmed gravid, så det var jo skide smart.

Trådte engang ud på en trampolin og brækkede højre fod.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Så koldset...

Indlægaf Guilded_Lily » 18. jan 2018, 16:06

Jeg har lige pt et stort, blåt - næh, grøngult mærke på det ene skinneben. Jeg aner ikke, hvordan det er opstået, og jeg opdagede det først, da det havde antaget førnævnte farve. Selvom jeg altså smører mig ind i bodylotion hver dag :stoned:

Jeg går for øvrigt heller ikke i hvidt tøj. En skjorte kan gå, når det skal være formelt, men aldrig hvide/lyse bukser.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Så koldset...

Indlægaf Santa » 18. jan 2018, 16:52

Jeg er ikke særligt klodset, men jeg er meget lyshudet og får nemt blå (blåsortlilla!!) mærker. Så jeg har ofte mærker jeg ikke aner, hvordan opstod.

På min arbejdsplads er det sjovt nok vores AMR (arbejdsmiljørepræsentant) som er vildt klodset. Udover alle de almindelige ting, så er hun den eneste jeg kender, der har prøvet at forstuve en tand!! Ved at gå ind i en glasdør.
Vi kalder det 'personligt udført sikkerhedstjek af arbejdspladsens faldgruber'.
Og hun bliver genvalgt år efter år.
9
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Så koldset...

Indlægaf Santa » 18. jan 2018, 16:54

girl_beat skrev:
Spjaerten skrev:Jeg har konstant blå mærker, får dem også nemt, men er klodset.

Har mærker af både bule, sår og blå type på det ene lår fra weekenden. Mindes ikke jeg er gået ind i noget overhovedet :rulle:

Var du fugl? :-D ;)

OT.

Elsker det udtryk. Bare mærkeligt når man siger det til fx kollega. Som ikke er på debatten.
6
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Så koldset...

Indlægaf paint » 18. jan 2018, 16:54

Én af mine venner er latterligt klodset, især når han er nervøs eller lidt anspændt. Sidste sommer, da han og jeg sad på en café nede ved Nyhavn, havde han nær væltet hele bordet da han ville over og føre sig lidt frem overfor to kvinder, der sad og spiste salat. (han er single)
Han fik sparket til bordbenet så begge kvinders vinglas væltede. Det éne ned i skødet på den éne kvinde. Det andet væltede ned i den anden kvindes salat.

Jeg sad selv og stirrede krampagtigt ned i dugen (pinligt berørt på hans vegne), men hørte dog at kvinderne råbte op og skældte ud og spurgte hvad fanden han lavede.

Behøver jeg at sige, at han ikke fik en aftale med hende han gik over for at tale lidt med?

Han er berygtet for sin klodsethed i hele vennekredsen. Og folk advarer hinanden, når han er inviteret med til en fest, og folk ikke kender ham i forvejen. :D
8
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Så koldset...

Indlægaf bluetof1 » 18. jan 2018, 17:30

Min kæreste er så klodset at det ville være tragisk hvis ikke det var så komisk.
Han insisterer dog på at han ikke er klodset, men uheldig.

Inden for de sidste par måneder har han været "uheldig" en del gange. F.eks. har han en fordybning i sin tommelfinger efter den værste tømrerlus jeg nogensinde har set. Hele spidsen på fingeren var sort og lilla. Det skete fordi han ville slå et søm i og det skulle liiiige have et ordentligt drøn. Han rammer sin finger i stedet.
Han er utrolig behersket så han sagde ikke et muk før han kom ud for at vise mig hvor flot fingeren var.
Engang i efteråret skulle han skære et eller andet til og endte med at klippe sin tommelfingernegl MEGET kort i den forbindelse.
For nogle måneder siden brændte han al huden af sin tommelfinger (der tegner sig et mønster...) da han ikke have tænkt over at spiddet som stegen sidder på når den ligger i grillen bliver lige så varmt som grillen. Han passede vældig på med ikke at røre ved grillen, men tager fat om spiddet med fingrene.
Han har også et ret konsekvent brændvabler på armene fordi han ikke passer på når han tager ting ud af ovnen.

Der er tidspunkter hvor jeg kigger på min kæreste og tænker "thank God, you're pretty!".
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Så koldset...

Indlægaf Panton » 18. jan 2018, 19:35

:lol: alt for sjov tråd, men her hører jeg også til.

Det seneste grove stunt jeg var ude for var i dec. Jeg vader i bare tæer i stuen, snubler over tæppet under bordet og knalder foden ind i bordbenet. Det resultere i at neglen på storetåen står lodret op i luften og jeg er lige ved at dåne, både af smerte og dæleme også af synet af den lodrette negl. Måtte ringe efter stærk mand og han måtte så hive neglen ud med en tang og det var ikke sådan ligetil. Tror ikke han kunne lide det, jeg peb og hylede også men det endte med den røg af sammen med noget af huden. Det gjorde afsindigt nas og nu har jeg så en tå uden negl :rulle:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Myth
Indlæg: 565
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 730

Re: Så koldset...

Indlægaf Myth » 19. jan 2018, 07:17

LaMariposa skrev:Aaaaarghhhhh, så var der en fejl i overskriften. Kan man rette det?


Er det ikke kun en ekstra charme i en tråd om klodsethed :lol: :lol: :lol:
6
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Så koldset...

Indlægaf sigge » 19. jan 2018, 07:36

Da jeg børstede tænder i går aftes, hoppede den elektriske tandbørste ud af hånden på mig, så jeg fik tandpastasavl ud over hage, hals og bluse. Heldigvis landede den i håndvasken (stadig kørende), så jeg bare kunne samle den op og børste videre.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"