Så koldset...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Så koldset...

Indlægaf LaMariposa » 18. jan 2018, 09:05

En tråd fra hende, der altid render rundt med blå mærker, som jeg ofte ikke ved, hvordan jeg har fået, kommer her en tråd til alle I andre klodsede på debatten.

For jeg kan da umuligt være den eneste, hvis legemsdele lever et farligt liv, fordi der konstant og umotiveret bliver slået ind i ting.

Så her er tråden hvor man kan dele de oplevelser og pinligheder, der for de uklodsede ikke giver mening :D
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Så koldset...

Indlægaf LaMariposa » 18. jan 2018, 09:06

Aaaaarghhhhh, så var der en fejl i overskriften. Kan man rette det?
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Så koldset...

Indlægaf LaMariposa » 18. jan 2018, 09:12

Nå, men jeg starter...

Min morgen startede med, at jeg helt umotiveret hamrede mit knæ ind i en betonbænk i fitness. Der var ingen åbenlys grund til det, skulle bare hente en ørering, der var faldet på gulvet.

Skal hilse og sige, at sådan en bænk ikke giver sig, og at jeg både så stjerner og fik en smule kvalme. Til gengæld begyndte det at bløde, så jeg måtte bede en sød dame hente et plaster i receptionen, fordi jeg ikke selv kunne rende derop i t-shirt og trusser.

Jesus, altså :rulle:

:D
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Så koldset...

Indlægaf DenBlødeJyde » 18. jan 2018, 09:21

Jeg plejer at sige, at det ikke har været rigtig vinter før jeg har været nede og ligge.

Den er næsten sten sikker hvert år, at når det bliver en lille smule glat, så skal jeg nok ende med at ligge og ralle rundt på jorden.

I år var det nytårsaften, jeg var på vej hjem om natten og gled i noget mudder. Ikke engang is - mudder! :rulle:
5
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Så koldset...

Indlægaf Stitch » 18. jan 2018, 09:24

Det kender jeg alt for godt :lol2:

Jeg har jævnligt blå mærker, jeg ikke aner, hvordan er kommet. Her forleden gik jeg ind i en pæl, fordi jeg havde travlt med at fortælle noget :genert:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Så koldset...

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 18. jan 2018, 09:30

Jeg har en utrolig klodset kollega. Det er vores 18-årige piccoline som er den lidt langlemmede type. Man kan sidde og tale med hende mens hun spiser, og pludselig har hun marmelade i hele ansigtet og ud over sit tøj :lol: Hun går i øvrigt sjældent i lyst tøj :D
I dag fik hun sendt et stykke knækbrød ud af hånden på sig selv, så det landede 2 meter fra hendes skrivebord. Hun går jævnligt ind i vores glasdøre, og den anden dag faldt hun ned af trappen :tie: Hun er heldigvis ikke kommet rigtig til skade endnu.
2
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Så koldset...

Indlægaf Prosperity74 » 18. jan 2018, 09:51

Jeg kan også være klodset. Jeg får bare så nemt blå mærker :stoned:
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Så koldset...

Indlægaf Tata » 18. jan 2018, 09:58

Uha...jeg er mega klodset, det er virkelig mit ømme punkt, jeg har tabt 3 (!) næsesprays i løbet af vintermånederne på vores badeværelsesgulv. De søger nærmest bare mod gulvet, og gerne lige inden sengetid. Jeg har nu officielt forbud i mod at opbevare næsespray ude på badeværelset.
Er også faldet flere gange end jeg kan huske på vores køkkengulv, det er så også temmelig glat, og jeg har en tendens til at løbe rundt indendørs i uegnede sko.
Vi har den store førstehjælpskasse herhjemme :D.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Så koldset...

Indlægaf dykkersild » 18. jan 2018, 10:25

Åh her kan jeg så meget være med - jeg nævner i flæng:

Stryge mig selv på numsen
Kalkfjerner i øjet ved rengøring af håndvask - skadesstuen
En rist på fortovet - skadestuen kalder med sting, afrevet negl og huller på alle albuer og knæ. 2 dage før solferie - flot.
En cykeltur - sikken en fin sne der er faldet - vupti ud over styret og ned i kantstenen - fire sting i næsen
Smække bildøren over mine egne fingre - forstuvet
Hold kaje det skal gå stærkt med at snitte svampe til omeletten - skadestuen; vi syr bare lige de par sting uden bedøvelse ikk? Ih jo tak .
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Så koldset...

Indlægaf LadyFox » 18. jan 2018, 10:31

Jeg er også klodset.
Jeg kan ikke spise noget som helst uden at svine mit tøj til.
Jeg får alt for ofte mine drikkevarer galt i halsen.
Lige for tiden taber jeg alting, hele tiden. :cuss:
0
...
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Så koldset...

Indlægaf Muddi » 18. jan 2018, 10:38

Engang, da jeg gik på efterskole, var der en pige, der trådte mig hårdt på storetåen til idræt. Jeg havde bare tæer, og hun sko på. Næste morgen, skal jeg ud og tisse, og det første jeg gør, da sætter mig på toilettet, er, at hamre den dårlige tå ind i døren foran mig.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Så koldset...

Indlægaf sigge » 18. jan 2018, 10:51

Jeg har for tiden to permanente blå mærker med tilhørende "buler" under huden, som stammer fra skader, der er hhv. 1½ og 2 år gamle. Det mindste, som er ved at være blegnet til hudfarve igen, skyldes, at jeg hamrede en bildør ind i mit ben på en ferie for 2 år siden. Det lidt større, som stadig har farve, stammer fra juni '16, hvor jeg knaldede skinnebenet ind i hjørnet af min seng, så jeg næsten så stjerner og lige måtte sidde ned lidt og sige mindre pæne ting. Og ellers har jeg næsten altid mindre blå mærker på skinnebenet, der sjovt nok passer præcis med højden på mit sengestel.

Jeg har også ret tit blå mærker på armene i højde med dørhåndtag eller på håndryggen i højde med bordkanter.

Desuden er jeg mester i at hænge fast i dørhåndtag, når jeg går forbi dem: Trøjeærmer, lommer, bæltestropper, hvad som helst, jeg bærer på, der blafrer den mindste smule, griber som hovedregel fat i dørhåndtaget, når jeg går forbi. Så må jeg lige bremse og frigøre mig selv. Heldigvis har jeg ikke fået rykket noget i stykker endnu.

Mine hænder er fyldt med ar fra småskader med knive, en spids tang, hudafskrabninger osv.

Jeg kommer dog (7-9-13) aldrig så meget til skade, at det kræver skadestue.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Så koldset...

Indlægaf Spjaerten » 18. jan 2018, 10:53

Jeg har konstant blå mærker, får dem også nemt, men er klodset.

Har mærker af både bule, sår og blå type på det ene lår fra weekenden. Mindes ikke jeg er gået ind i noget overhovedet :rulle:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Så koldset...

Indlægaf twinkle » 18. jan 2018, 10:59

Jeg er klodset, særligt ift indtagelse af mad og drikke. Jeg fatter ikke de mennesker, der kan gå i hvidt tøj! De, der kan gå i hvide bukser uden at få pletter på, må kunne en eller anden form for magi. Jeg fatter ikke, hvordan de gør det.

Sidst jeg forsøgte mig med en hvid t-shirt, startede jeg arbejdsdagen med en kop kaffe.. som jeg valgte at hælde ved siden af munden, og ud over mig selv.
7
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Så koldset...

Indlægaf girl_beat » 18. jan 2018, 11:13

Spjaerten skrev:Jeg har konstant blå mærker, får dem også nemt, men er klodset.

Har mærker af både bule, sår og blå type på det ene lår fra weekenden. Mindes ikke jeg er gået ind i noget overhovedet :rulle:

Var du fugl? :-D ;)
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Generelt"