Så koldset...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Så koldset...

Indlægaf Stitch » 22. feb 2018, 08:52

Jeg har et kæmpe blåt mærke på højre lår. Har haft det siden fredag - og aner ikke hvordan jeg har fået det :gruble:

Min kæreste siger, at det må have gjort ondt at få. Men det aner jeg faktisk ikke om det har :genert:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Så koldset...

Indlægaf Stitch » 22. feb 2018, 08:54

... i forrige uge brændte jeg mig ret grelt under madlavning. Det er længe om at hele, fordi jeg bliver ved med at gå ind i ting/slå hånden, så den fine nye hud bliver skrabet af :genert:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Så koldset...

Indlægaf Guilded_Lily » 22. feb 2018, 10:08

Persnikedy skrev:
Guilded_Lily skrev:
Persnikedy skrev:
Bøtte skrev:For 2,5 uge siden brændte jeg mig på mit job fordi jeg klumpede rundt i noget jeg har gjort masser af gange før.
Skip til i dag hvor jeg gør PRÆCIS det samme igen og derfor sidder med hånden i vand nu :rulle:



Jaja, thats good and all, men hvordan fanden fik du skrevet det fra fremtiden?
Det er noget episk klodsethed der gør det muligt :lol:


:forvirret:


Det er den 22 idag, Bøttes indlæg står som skrevet den 23

(edit... jeg så lige det var 23januar.... shit.. my bad)


Episk :devil:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Så koldset...

Indlægaf Bøtte » 22. feb 2018, 12:05

Persnikedy skrev:
Guilded_Lily skrev:
Persnikedy skrev:
Bøtte skrev:For 2,5 uge siden brændte jeg mig på mit job fordi jeg klumpede rundt i noget jeg har gjort masser af gange før.
Skip til i dag hvor jeg gør PRÆCIS det samme igen og derfor sidder med hånden i vand nu :rulle:



Jaja, thats good and all, men hvordan fanden fik du skrevet det fra fremtiden?
Det er noget episk klodsethed der gør det muligt :lol:


:forvirret:


Det er den 22 idag, Bøttes indlæg står som skrevet den 23

(edit... jeg så lige det var 23januar.... shit.. my bad)


:lol:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Så koldset...

Indlægaf LaMariposa » 22. feb 2018, 12:28

Mi55y skrev:Min kæreste påstod for nylig, at jeg var enormt klodset. Det er aldrig noget, jeg selv har tænkt over, men nu hvor jeg gør... Ja ok, I see it. Den anden dag kommer jeg gående inde i stuen. Går ikke og kigger ned i telefonen eller noget som helst - ser ligefrem. Og vader direkte ind i sofaen!? I en sådan grad, at jeg taber det, jeg har i hænderne og vælter halvt indover sofaen... Hvordan jeg kunne overse den sofa, det ved jeg ikke. :forvirret:

I går, da jeg rejser mig fra bordet, støder jeg først benet ind i bordbenet - og lige derefter tåen ind i stolebenet. :rulle:

Og så brænder jeg mig stort set altid, når jeg bager. Pt. har jeg to mærker på den ene håndryg.

Så ja, mit navn er Mi55y og jeg er klodset.


Det er så meget mig, det der :lol:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Så koldset...

Indlægaf LadyFox » 2. mar 2018, 18:50

Jeg er kommet til at sætte min vasketøjskurv på min fod i dag, det blødte temmelig meget og nu har jeg et sår på størrelse med en 2 krone. Hvordan kan så lidt, gå så galt?!
0
...
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Så koldset...

Indlægaf Miss_no_More » 2. mar 2018, 19:45

Jeg har engang, efter en omgang lyn-støvsugning inden job, banket mit øje ind i et støvsugerrør :lol: Jeg havde travlt og da jeg havde sat røret på plads, ville jeg hurtigt bukke mig ned og skubbe støvsugeren ind under en hylde. Men røret falder ud og jeg HAMRER øjet ind i det (en form for perfekt bullseye da øjet sad lige i center af røret) og det gjorde afsindigt ondt.

Nå, men jeg måtte på job og frygtede virkelig, jeg ville få et blåt øje. Det skete dog ikke. Men kunne lige forestille mig at skulle fortælle den historie til mine forholdsvis nye kollegaer og de bare tænker "det er for langt ude, kæresten banker hende sgu nok".
2
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Så koldset...

Indlægaf Miss_no_More » 2. mar 2018, 19:53

Åh jo, og så har jeg 2 gange på kort tid trådt et søm op i foden, da vi renoverede hus :nej:
Første gang var hændeligt uheld.
Anden gang råber min kæreste inde fra et soveværelset, at nu skulle jeg passe på sømmene i brædderne ude i gangen og så træder jeg demonstrativt laaangt over et søm, mens jeg stirrer på det. Jeg havde bare ikke set, at der hvor jeg plantede min fod var et andet brædde med opretstående søm. Jeg følte mig virkelig dum og min kæreste så helt opgivende ud :lol2:
5
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Så koldset...

Indlægaf Miss_no_More » 2. mar 2018, 19:58

Nu kommer alle de undertrykte minder pludselig frem, så I får lige en mere :lol2:

Nytårsaften på et diskotek. Jeg sætter mig på barstol ved siden af mit crush. Hælene på stiletterne kan som bekendt sidde i stangen på stolen. Jeg tager fat i disken for at rykke mig ind, men stolen vælter bagover og jeg kan ikke få fødderne ud så vælter pladask bagover stadig siddende på stolen.
Jeg havde svært ved at overbevise mit crush om, at jeg ikke var fuld. Men det var jeg sørgeligt nok ikke :-D
3
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Så koldset...

Indlægaf LaMariposa » 5. mar 2018, 21:22

Forleden var jeg på vej fra gangen ind i køkkenet. Overser det ene trin, vi har fra gang til køkkendør, taber telefon lidt, griber den igen i luften og får i samme bevægelse smadret en negl ind i min pegefinger. Den blødte en hel del og har stadig et sår. Klovn... :blush:
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Så koldset...

Indlægaf Hurrze » 23. mar 2018, 23:41

Jeg er også en af dem der bare er virkelig klodset, taber ting, vælter og kommer til skade og alt muligt andet hele tiden (eller det føler jeg hvert fald) :panik:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Generelt"