ina skrev:Vi har også fået fra Coop i dag. Lækre råvarer, synes jeg. Det meste økologisk.
Men vi har fået koriander i stedet for timian og både fløde og æg var i stykker.
Derudover skal der persille i næsten alle opskrifter samt kartofler og spidskål til 3 ud af 4 retter. Det undrer mig lidt. Havde håbet på lidt variation i tilbehøret.
Tror vi prøver i næste uge også, men ellers bliver den nok droppet igen.
Træls med ødelagte varer!
Jeg har nogle få gange klaget til Nemlig, uden problemer. De har simpelthen så god og venlig en kundeservice!
Den ene gang var det et bæger creme fraiche der var gået i stykker under fragten. Og en anden gang var det næsten et kilo dyrt, øko svinekød, der var dårligt og uspiseligt(trods holdbarheden og korrekt opbevaring) Begge gange beklagede de rigtig meget og refunderede beløbet uden videre dokumentation.
Sådan et bæger creme fraiche er jo ikke så dyrt, utilgængeligt eller svært at skaffe(i modsætning til kødet) men jeg har jo stadig bestilt og betalt for det, så selvfølgelig skal det erstattes, men det overraskede mig at det foregik så let. Men det kan jo nok heller ikke svare sig for dem at gøre en masse ud af at man skal dokumentere osv., på mails frem og tilbage. Det er i hvert fald sådan noget der giver mig lyst til at handle ved dem igen.
Anyway, hvis du ikke allerede har gjort det så tag kontakt til Coop. Det kan godt betale sig