Får du tømmermænd?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.

Hvordan vil du beskrive dine tømmermænd?

Nej, ingen tømmermænd her
13
18%
En smule, jeg skal bare lige have væskedepoterne fyldt op igen
11
15%
Jeg er træt og uoplagt med hovedpine
17
24%
Jeg flytter mig ikke fra sofaen og er stille for en dag
6
8%
Bare lad mig dø i fred!
13
18%
Andet, forklare i tråden
11
15%
 
Afgivne stemmer: 71
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Summer » 31. dec 2017, 00:53

Jeg har prøvet et par gange eller tre, at have så slemme tømmermænd, at jeg har haft kvalme og kastet op. Men de gange jeg har haft det så skidt, så har jeg virkelig også drukket mig så plørefuld at jeg ikke har kunnet stå på mine egne ben. Derudover er jeg en lille én - både i højde og størrelse - så efter bare én genstand kan jeg mærke alkoholens effekt. :fløjt:

Ellers synes jeg ikke, at jeg er voldsom ramt af tømmermænd hvis jeg har drukket mig fuld. Får hovedpine pga. at jeg sover dårligt når jeg har drukket, og ellers er jeg bare træt og craver efter væske og junkfood. :P
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Purple Haze » 31. dec 2017, 10:32

Har stemt andet, da de går fra at være ikke-eksisterende til at være så slemme at jeg nærmest ville ønske jeg var død.
Har flere gange prøvet at besvime dagen efter, har oplevet at få en post-druk depression der varer lidt over en uge, vil tro jeg har kastet mere op end de fleste og da jeg var yngre fik jeg ondt i hænderne, på samme måde man får hovedpine, bare i hænderne - virkelig sært og ubehageligt.

Og nogen gange er der bare ikke noget.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf LadyFox » 31. dec 2017, 10:48

Ja! Jeg er nærmest døende.
Ind til jeg blev 22 år havde jeg ikke prøvet det. Men derfra er det blevet værre og værre. Hvilket også passer meget godt med at jeg efter de 22 har drukket væsentlig mindre end vanligt. Det tager mig flere dage at komme ovenpå igen.
0
...
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Hunkat » 31. dec 2017, 10:53

Jeg får primært kvalme hvilket jeg tilskriver en blanding af forgiftning og manglende føde, gerne 10-12 timer. Så bliver enhver jo sulten.
Lidt hovedpine hvis det er rigtig slemt.

Så mere sådan en generel ikke-på-toppen følelse hvor jeg egentlig helst vil være hjemme.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Orchidea » 31. dec 2017, 12:44

Det er lidt forskelligt, men jeg kan godt mærke at jeg ikke er 20 år længere.

Det er egentlig sjældent at jeg drikker mig fuld, men når det sker så er der kontant afregning i 2 dage efter. Jeg kaster ikke op, men har hovedpine og er ynkelig.

Hvis jeg er blevet lidt rødvinsbimmelim, drikker jeg et stort glas vand og snupper 2 stk treo i den jeg går i seng og det virker for mig.

Jeg skal til en stor tøse julefrokost i marts måned og jeg er allerede bange for de tømmermænd der venter. Man kunne mene at jeg så bare skal holde igen, når jeg nu ved det, men så kunne jeg bare lade være med at tage med og det bliver ikke aktuelt.
0
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Pax Romana » 31. dec 2017, 14:03

Næ, for jeg ved med mig selv hvornår jeg skal stoppe med at indtage mere alkohol.
0
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Stitch » 1. jan 2018, 03:51

Jeg får tømmermænd af blot et enkelt glas. Gerne så det føles som var jeg døden nær. Og er jeg lidt mere tipsy varer de gerne 2 dage.

Så nu drikker jeg ikke mere.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16995
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41310

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf LaMariposa » 1. jan 2018, 09:28

Det plejer ikke at være så slemt, for jeg drikker som regel en masse vand sidst på aftenen, inden jeg går i seng og hvis jeg vågner ud på morgenen. Hvis der er noget, har jeg hovedpine og lidt køren i maven.

Plejer for det meste at træne dagen derpå, og det tager altså lige toppen af det, og så smager chips og cola virkelig godt bagefter :-D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf lulu-p » 1. jan 2018, 10:00

Nej. Men jeg tror primært det har noget at gøre med, at jeg med alderen drikker mindre og går væsentlig tidligere i seng. En fuld nattesøvn tror jeg kurerer de fleste tømmermænd.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Ladysparrow » 1. jan 2018, 10:17

Dét er meget forskelligt. Nogen gange er jeg upåvirket på trods at et anseligt indtag, andre gange er jeg mere end skidt i 1.5 døgn.
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Skinkehunden » 1. jan 2018, 15:21

Nix, men jeg drikker heller ikke :P Udover en hvidtøl til risengrøden, og et glas champagne til nytår. Nytår tæller dog ikke rigtig mere, for vi køber den alkoholfri udgave nu og så kan vi jo fint dele en flaske selvom vi er hjemme med ungerne :D
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Money_man » 1. jan 2018, 17:13

Ingen tømmermænd her. Havde en af de dage hvor jeg kunne drikke, uden at føle mig beruset, på trods af at jeg da ellers fik rigelig øl og vin. Gik i seng kl 4.30 og stod op igen kl lidt over 8. Gik i gang med at få ryddet op og fik lidt morgenmad.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Får du tømmermænd?

Indlægaf Anilara » 2. jan 2018, 22:18

Nej.
-Og jeg drikker ikke specielt mindre end jeg gjorde da jeg var 20. Dvs at jeg er cirka fuld nul-to gange om måneden, og der drikker jeg mellem 5-14 genstande tror jeg. Sommetider oftere hvis jeg er på festival.
Jeg har ikke engang prøver at have hovedpine. Jeg må bare have en super-lever, indtil videre...

Altså jeg er tit træt dagen efter, men det hænger sammen med at jeg er b-menneske og ofte er længe oppe når jeg er fuld.
0

Tilbage til "Generelt"