Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf twinkle » 15. jan 2018, 21:04

At det danske landshold præsterede at spille så fucking dårligt her til aften, det er jo helt til grin.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Planten » 15. jan 2018, 21:14

No1 skrev:^ Håber I fik sovet lidt!

Jeg har en rockerlang dag i dag. Det må blive med hovedet direkte i seng senere. :D

Kom op på hele 2,5 timer! Voohoo! :D
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 17. jan 2018, 09:38

At min unge kun sover lure på 30 minutter og tilmed er vågen helt til midnat. Har aldrig en pause og kan ikke nå at lave en skid herhjemme :sur:
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1923
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2581

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 17. jan 2018, 11:20

At jeg stadig ikke har modtaget to cd’er jeg har bestilt, og det er snart 14 dage siden :sur:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6699
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1867
Likede indlæg: 34839

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. jan 2018, 11:49

Denlilleglademy skrev:Den nye morgenvært Anna Libak på 24/7, hun er så ringe. Hun har ellers en solid journalistisk baggrund, men radiostemme har hun ikke.


Godt at se jeg ikke er den eneste som har siddet med den tanke! Jamen hvad er det dog med hende? Hendes stemme er slet ikke levende og "medrivende", hun taler på sådan en helt flad og mekanisk måde.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6699
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1867
Likede indlæg: 34839

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. jan 2018, 14:32

Når nogen anmelder en restaurant, og bruger sætninger som "snydt igen" og "Endnu en dårlig oplevelse hos jer".
Jamen så hold da for fucks sake op med at søge tilbage til den restaurant, hvis den bliver ved med at skuffe jer! Det flyder med steder man kan spise ude, find et nyt sted!
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25429

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 17. jan 2018, 16:58

Andre bilister.

Gad vide, om jeg kunne få en privat vej fra mit hjem til min arbejdsplads for 424 mio., hvis jeg vandt i Lotto? Jeg kunne selvfølgelig også bare købe en helikopter og ansætte en privatpilot, indtil jeg selv fik taget certifikat,
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 17. jan 2018, 18:16

Vores Stofa-tvpakke virker pludselig ikke. Og de kunne ikke få det til at virke over tlf - så nu skal vi have tekniker ud. Og skulle der være sket et eller andet hos os med kabling eller lignende, og ikke deres udstyr, så skal vi betale 1000 kroner :gisp:

Nåh ja - og så er sælgerne i vores lokale Elgiganten bare tunge at danse med. Jeg gider ikke handle der igen lige nu. Tror næste køb bliver hos Skousen - de har i det mindste noget jeg vil kalde tilbud.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 17. jan 2018, 18:18

Daphne skrev:Vores Stofa-tvpakke virker pludselig ikke. Og de kunne ikke få det til at virke over tlf - så nu skal vi have tekniker ud. Og skulle der være sket et eller andet hos os med kabling eller lignende, og ikke deres udstyr, så skal vi betale 1000 kroner :gisp:

Nåh ja - og så er sælgerne i vores lokale Elgiganten bare tunge at danse med. Jeg gider ikke handle der igen lige nu. Tror næste køb bliver hos Skousen - de har i det mindste noget jeg vil kalde tilbud.

Vi fik også virkelig god service i skousen, og de slog også af prisen ret hurtigt da vi handlede der.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 18. jan 2018, 03:25

Hvor lidt der skal til før der kommer støv, fingeraftryk og andre mærker på glasset af mine briller, når jeg sidder stille! :sur:

Jeg kunne forstå det hvis jeg gik og gjorde rent eller var udenfor i blæsevejr. Hvad der er lige så åndssvagt er at jeg ikke bare rejser mig og går i køkkenet for at skylle og pudse glasset :rulle: I stedet for bare at få det overstået så kniber jeg øjnene sammen, retter på stellet så jeg ser forbi pletterne osv. Det går bare så hurtigt nogle gange, så nogle gange er det som om at jeg kan pudse dem hele tiden..
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2579
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 352
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7635

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 18. jan 2018, 10:25

Arkitekter. De tænker kun i stil og ikke det mindste i hvad der er praktisk eller muligt.
Har lige fået anbefalet en spot til nogle nye lokaler vi er ved at renovere. Men de spots er fuldstændig umulige at opdrive i Danmark. Hvorfor fanden anbefaler man noget der ikke er til at opdrive :cuss:
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6388

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 18. jan 2018, 13:29

En mus, som har terroriseret min arbejdsplads den sidste måneds tid, er nu blevet så fræk at den er spankuleret direkte forbi mit kontor TO gange i dag. :boo: :sur: :naughty:
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6388

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 18. jan 2018, 13:45

Lemonella skrev:
Kattefjæs skrev:En mus, som har terroriseret min arbejdsplads den sidste måneds tid, er nu blevet så fræk at den er spankuleret direkte forbi mit kontor TO gange i dag. :boo: :sur: :naughty:


Den regner jo bare med at du er med på en gang “katten efter musen”. :lol:


Min øverste chef går af om en uge. Jeg har bedt ham om at autorisere en kat og sætte den på budgettet inden han skrider. Altså en rigtig kat. :lol: Men han vil fandme ikke.
3
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2579
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 352
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7635

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 19. jan 2018, 07:22

Min chef. Til den seneste MUS sagde hun at jeg ikke måtte forlade kontoret når jeg talte i telefon, for hun skulle kunne overhøre mine samtaler. Og i dag mindede hun mig så om at jeg skulle huske at sætte hende cc på alle mails jeg sendte (som vedrører et bestemt projekt). Jeg svarede så at nu var det ikke alt hvad jeg skrev som kom hende ved. Så kom det der stramme fjæs frem igen.
Hun har også, ikke mindre end 4 gange siden i går eftermiddags, mindet mig om at fortælle de håndværkere der går her, at de ikke må spise i vores kantine. Jamen giv mig da for helvede en chance for at tale med dem, i stedet for at ævle om det skide kantinemad konstant. Vi smider 5-10 kg. mad ud hver dag. Men hellere det end at nogle beskidte håndværkere skulle få lov at smage.
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 5010
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 291
Likede indlæg: 8040

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 19. jan 2018, 07:26

NejJegErIkkeAsiat skrev:Min chef. Til den seneste MUS sagde hun at jeg ikke måtte forlade kontoret når jeg talte i telefon, for hun skulle kunne overhøre mine samtaler. Og i dag mindede hun mig så om at jeg skulle huske at sætte hende cc på alle mails jeg sendte (som vedrører et bestemt projekt). Jeg svarede så at nu var det ikke alt hvad jeg skrev som kom hende ved. Så kom det der stramme fjæs frem igen.
Hun har også, ikke mindre end 4 gange siden i går eftermiddags, mindet mig om at fortælle de håndværkere der går her, at de ikke må spise i vores kantine. Jamen giv mig da for helvede en chance for at tale med dem, i stedet for at ævle om det skide kantinemad konstant. Vi smider 5-10 kg. mad ud hver dag. Men hellere det end at nogle beskidte håndværkere skulle få lov at smage.


Hvor er det dog småligt af hende.

Skal du også sætte telefonen på medhør, nu hvor du ikke må forlade rummet? :tie:
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Generelt"