Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 22. sep 2019, 14:04

Jeg har fundet og lagt ud for et hus på samsø i efterårsferien, det er min dreng, hans far og min mor der skal med, det er næsten en måned siden jeg bookede det.
Og jeg har ikke set en krone fra de andre endnu, så det står lige nu til at jeg må aflyse det og så få trukket nogle hundrede for ingenting, men vi har 4000 til rådighed om måneden, det er ikke en mulighed at jeg kan have 2000 ude og uden varsel.

Røvhuller. De må selv sige det til min dreng hvis ikke jeg får kradset det sidste ind inden imorgen.
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hewlett » 22. sep 2019, 14:22

hotlips skrev:Jeg har fundet og lagt ud for et hus på samsø i efterårsferien, det er min dreng, hans far og min mor der skal med, det er næsten en måned siden jeg bookede det.
Og jeg har ikke set en krone fra de andre endnu, så det står lige nu til at jeg må aflyse det og så få trukket nogle hundrede for ingenting, men vi har 4000 til rådighed om måneden, det er ikke en mulighed at jeg kan have 2000 ude og uden varsel.

Røvhuller. De må selv sige det til min dreng hvis ikke jeg får kradset det sidste ind inden imorgen.


Har du bedt dem overføre?
Selvom det sikkert burde være selvsagt hvis I har aftalt at splejse.
Ellers kan en anmodning på Mobilepay også være et hint.
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Contrast » 22. sep 2019, 16:38

Smiling_Goat skrev:Jeg er begyndt at tage et fag på fjernstudie, og jeg bliver virkelig mindet om, hvorfor det lige er, jeg ikke orker at gå i skole.

Min lærers undervisningsstil er at uploade en opgave. Der er minimalt med teoretisk materiale, og de få gange jeg har prøvet at bede om hjælp, har hun henvist til det minimale teoretiske materiale.

No frea***g shit Sherlock. Det var ligesom det første sted jeg kiggede.

Jeg finder sjældent svaret i det teoretiske materiale, og min lærer er ingen hjælp, så jeg Googler i vildskab her. Jeg synes bare måske ikke, det er der min viden skal komme fra - Især ikke når jeg nu rent faktisk har betalt for undervisning.

Jeg overvejer ret kraftigt at klage og bede om en refundering.


Det er sgu da skuffende :nej: Forstår godt, du vil klage.
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 22. sep 2019, 18:21

Formatet på DR’s program om de stjålne HC Andersen-eventyr. Hvorfor skal de blande historien om HC ind i det? Hvis de nu holdt sig til jagten på manuskripterne, kunne de have holdt sig til et enkelt 1-times program. Så kan de lave en anden dokumentar om Andersens liv til de to danskere, som ikke har hørt om ham før.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tilly » 22. sep 2019, 18:28

Smiling_Goat skrev:Jeg er begyndt at tage et fag på fjernstudie, og jeg bliver virkelig mindet om, hvorfor det lige er, jeg ikke orker at gå i skole.

Min lærers undervisningsstil er at uploade en opgave. Der er minimalt med teoretisk materiale, og de få gange jeg har prøvet at bede om hjælp, har hun henvist til det minimale teoretiske materiale.

No frea***g shit Sherlock. Det var ligesom det første sted jeg kiggede.

Jeg finder sjældent svaret i det teoretiske materiale, og min lærer er ingen hjælp, så jeg Googler i vildskab her. Jeg synes bare måske ikke, det er der min viden skal komme fra - Især ikke når jeg nu rent faktisk har betalt for undervisning.

Jeg overvejer ret kraftigt at klage og bede om en refundering.

Udfra det du beskriver er der da helt klar også grund til at klage, kan godt forstå at du ikke er tilfreds.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Moxy-lady » 22. sep 2019, 18:50

Daine skrev:Jeg bliver på daglig basis føjet til diverse (billed)grupper på Instagram. Jeg har ikke helt gennemskuet hvad det egenligt betyder, men hver gang jeg får en notifikation om en tilføjelse, så sletter jeg anmodningen - jeg har ikke kigget på siderne, men jeg gætter på der bliver vist bimbo-billeder. Er der nogen der ved om jeg kan undgå at blive tilføjet fremadrettet? Jeg synes ikke rigtig jeg kan google mig frem til noget.


Sig lige til hvis du finder en løsning. Jeg er ved at blive drevet til vanvid. Blokerer brugeren hver gang, men det bliver ved med at ske.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 22. sep 2019, 19:36

Myg.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 23. sep 2019, 13:20

At jeg bliver ved med at være svimmel ret ofte :mellow:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 23. sep 2019, 15:03

Scammere. Så hold jer dog væk fra mine annoncer!
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 23. sep 2019, 19:22

At de kalder det stroke i den kampagne, der kører på reklameblokken for tiden. Hvad er det galt med slagtilfælde?
9
14 11 14
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 23. sep 2019, 20:38

Delfin skrev:At de kalder det stroke i den kampagne, der kører på reklameblokken for tiden. Hvad er det galt med slagtilfælde?


Ja, det er lige til WTF tråden :boo: Sådan en reklame burde jo have mennesker i alle aldre som målgruppe, men vel primært ældre (da det er dem der er mest udsatte i forhold til at få et slagtilfælde) men der er da mange ældre som ikke er gode til engelsk, så det er sgu alt andet end godt tænkt af dem bag reklamen.
4
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 24. sep 2019, 07:37

Jeg vågnede med hovedpine kl. 02:35, og piller kan ikke heeelt holde den nede. Jeg har lige taget anden omgang (tog nogle i nat for at kunne sove videre). Og jeg havde egentlig mest lyst til at melde mig syg, for jeg er ikke særligt produktiv, når man tilsætter larm og uro i meget tæt møbleret storrumskontor. Men jeg havde et vigtigt møde kl. 8, og jeg skal til frisør i den by, jeg arbejder i, i eftermiddag, så jeg var nødt til at tage afsted.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 24. sep 2019, 08:25

Min læge, skrev på E-konsultation at jeg skulle have røntgen af min tå efter 4 uger, hvis der stadig er gener efter et brud. Men han skrev tilbage at jeg skulle booke en tid. Så går jeg ind for at booke en tid og kan få en om 2 uger+ . Helt ærlig det er spild af min tid og spild af hans tid,mhan kan jo ikke se ind i tåen alligevel.

Ringede så til sekretæren og fik en tid i overmorgen, så jeg spildte også lige hendes tid.

Jeg kan godt forstå at det efterhånden er så svært at få en tid, når der bruges tid på sådan noget pjat. Hader at min gamle læge gik på pension, hun forstod hvor det vigtigt og hvad der kunne ordnes uden personligt fremmøde.
2
:ninja:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 24. sep 2019, 08:30

zembra1986 skrev:
Delfin skrev:At de kalder det stroke i den kampagne, der kører på reklameblokken for tiden. Hvad er det galt med slagtilfælde?


Ja, det er lige til WTF tråden :boo: Sådan en reklame burde jo have mennesker i alle aldre som målgruppe, men vel primært ældre (da det er dem der er mest udsatte i forhold til at få et slagtilfælde) men der er da mange ældre som ikke er gode til engelsk, så det er sgu alt andet end godt tænkt af dem bag reklamen.


I følge Falck er det to forskellige lidelser, med to forskellige behandlinger, selvom det begge er en blødning i hjernen.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 24. sep 2019, 14:05

TakeAChanceOnMe skrev:
zembra1986 skrev:
Delfin skrev:At de kalder det stroke i den kampagne, der kører på reklameblokken for tiden. Hvad er det galt med slagtilfælde?


Ja, det er lige til WTF tråden :boo: Sådan en reklame burde jo have mennesker i alle aldre som målgruppe, men vel primært ældre (da det er dem der er mest udsatte i forhold til at få et slagtilfælde) men der er da mange ældre som ikke er gode til engelsk, så det er sgu alt andet end godt tænkt af dem bag reklamen.


I følge Falck er det to forskellige lidelser, med to forskellige behandlinger, selvom det begge er en blødning i hjernen.


Vrøvl. Stroke er engelsk, og årsager til blodprop eller blødning er ikke relevante. Diagnosen står lægen for. Det relevante er at man kan genkende symptomer som advarselstegn og ringe 112.
2
14 11 14

Tilbage til "Generelt"