Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Muspel
Kort karma: 395
Likede indlæg: 5933

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muspel » 9. sep 2019, 19:59

San.Dee skrev:Jeg er i praktik/arbejdsprøvning på en folkeskole hvor jeg hjælper lærerne med at tage kopier, laminere og den slags. Jeg har hidtil været rigtig glad for det - Indtil der startede en ny lærer.

Mine opgaver består i at hjælpe lærerne med de ting de ikke selv har tid til.
Fx som at tage kopier til undervisning, laminere, klippe og klistrer. Fx sådan noget som på billedet. Det tager evigheder og det har de ikke selv tid til så det gør jeg.
Den nye lærer har så ikke helt forstået min funktion.

Han har fx ødelagt lamineringsmaskinen og så kommer travende og i forbifarten på kommanderende vis beder mig kigge på den og fikse den.
En anden dag skulle jeg klippe nogle tal ud for ham, laminere dem og klippe ud igen. Noget lign. brikkerne på billedet.
Jeg havde så ikke fået lagt tallene i rækkefølge bagefter og hans reaktion var Åh nu ligger de jo ikke i orden så det må jeg lige se om jeg har tid til.
Det var 3 bunker med tal fra 1-10 så altså noget der tog 30 sek.
Jeg er vildt dårlig til at sige fra fordi jeg er fandens autoritetstro og mit selvværd er ikkeeksisterende så han trigger min angst helt vildt.

Bare jeg kan høre han kommer gående ned ad gangen begynder mit hjerte at hamre derudaf og min hjerne går i forsvarsmode (på trods af at jeg ikke siger fra når han dikterer hvad jeg skal).

Jeg har været helt vildt glad for at være her - Nu kan jeg ikke vente til 1. oktober hvor min praktik er slut.

Han ødelægger fuldstændig min dag.

Øv hvor træls for dig.

Han kender garanteret ikke din jobbeskrivelse, og tror du er en slags sekretær. Kan du spørge en leder, om han/hun kan snakke med ham om det?
1
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 197
Likede indlæg: 3487

Indlægaf Charly » 11. sep 2019, 08:29

Min chef - har døbt hende Spawn of Satan, det er ret dækkende.
0
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 302
Likede indlæg: 2202

Indlægaf Daphne » 11. sep 2019, 10:08

Vågnede midt i nat med galdestensanfald med opkast og det hele. Er fuldstændigt smadret i dag, øm i maven, og maven rumler men kan slet ikke overskue at spise.... :(
0
Brugeravatar
Elverpigen
Kort karma: 3
Likede indlæg: 57

Indlægaf Elverpigen » 11. sep 2019, 10:27

Smiling_Goat skrev:Jeg har det godt nok til at arbejde, men skidt nok til at være i tvivl om jeg måske ligefrem har feber :rulle:

Hvis bare min krop kunne tage en beslutning.

Sådan har jeg også haft det i et par dage nu :s

God bedring til os begge :syg:
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 364
Likede indlæg: 5635

Indlægaf TinaW » 11. sep 2019, 10:33

En ikke funktions dygtig færge.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 330
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 5164

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. sep 2019, 10:34

Vi har fået et kort fra en pårørende til en tidligere patient. Vedkommende har været indlagt på vores afdeling ad 3 omgange og meget længe.
Der er virkelig mange positive ord om vores afdeling og team deri, men budskabet er overordnet set at patienten nu er død.

Det er for det bedste, men det er stadig trist..
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 351
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11554

Indlægaf Hunkat » 11. sep 2019, 12:30

En tur til tandlægen i dag pga en visdomstand der gør sig til. Det bliver dyrt, smertefuldt og i sidste ende kan de enten ikke gøre noget eller også skal den ud. Ingen af delene er noget jeg ser frem til.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Kort karma: 19
Likede indlæg: 279

Indlægaf differentdaydifferentperson » 11. sep 2019, 17:25

Syg med høj feber på 4. Dag nu, tror det må være en slem omgang influenza. og så kan jeg overhovedet absolut intet smage. Altså ville ikk kunne smage forskel på en teske pesto og en teske remoulade. Livet er ikk meget værd når man ikk kan smage noget. Sender en medfølende tanke til alle der kronisk mangler en sans.
0
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 424
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 7813

Indlægaf Mistermor » 11. sep 2019, 17:25

En meget slem hovedpine.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 607
Likede indlæg: 5249

Indlægaf Kommodedyret » 11. sep 2019, 19:15

At min kat har kørt røven hen ad gulvet :rulle:
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 75
Likede indlæg: 2583

Indlægaf Nicolait » 11. sep 2019, 19:56

At jeg har været i dårligt humør hele dagen, og af den grund næsten bare har ligget i sengen hele dagen.

Jeg kom dog ned at træne om aftenen.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Elverpigen
Kort karma: 3
Likede indlæg: 57

Indlægaf Elverpigen » 11. sep 2019, 20:25

Vaskemaskinen i vores vaskekælder har nu været i udu i 2 uger, så i dag gik jeg på vaskeri :træt3:

Tørretumbleren virker stadig, så ingen grund til at hænge ud på vaskeriet for det.......

...... så er der lige en, der har haft et tumpet behov for at bruge vaskerummet som rygerum :forvirret:

=> mit tøj lugter af røg :evil: og er nu hængt op i køkkenet til afdunstning for åbent vindue i håb om, at undgå en tur mere på vaskeriet med det samme tøj en gang til :sarkasme:
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 351
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11554

Indlægaf Hunkat » 12. sep 2019, 08:12

Politiken har hævet prisen på deres digitale abonnement fra 150 kr. til 300 kr. Det nægter jeg simpelthen at betale for at kunne surfe på en webside.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2263
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 25028

Indlægaf Daine » 12. sep 2019, 11:53

En mail om at min a-kasse stiger fra 355,- til 495,- pr. måned. Det synes jeg godt nok er en heftig prisstigning :forvirret2:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2263
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 25028

Indlægaf Daine » 12. sep 2019, 12:16

Daine skrev:En mail om at min a-kasse stiger fra 355,- til 495,- pr. måned. Det synes jeg godt nok er en heftig prisstigning :forvirret2:

Pyha, det var det samlede beløb (a-kasse + administrationsomkostninger) der steg til 495,- hvilket er 3 kr mere end i dag. Det kunne de sgu godt have penslet lidt ud, i steder for bare at skrive at a-kassen steg :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"