WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ondemand » 19. maj 2018, 15:58

:nerve:

Kande.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Persnikedy » 19. maj 2018, 19:38

Ondemand skrev::nerve:

Kande.JPG



Jeg kan næsten fornemme lugte igennem skærmen :puke:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Velvet-Goldmine » 20. maj 2018, 06:35

Ondemand skrev::nerve:

Kande.JPG


Men det virker :-D
Min mormor og -far fortalte engang at da de flyttede ind i deres helt nye rækkehus tilbage i start 70'erne, ville de gerne have hækken til at vokse hurtigt op og give lidt privatliv i haven. De havde så fået et lille 'fif' og tissede derfor i en spand, fortyndede det med vand og vandede hæk. Hvor længe eller hvor mange gange de gjorde det ved jeg ikke, men deres hæk voksede mærkbart hurtigere end alle naboernes. Naboerne spurgte hvorfor lige deres hæk voksede så hurtigt, men de ville dog ikke fortælle nogen hvad de rent faktisk foretog sig, så de spillede dumme og undrerede sig også selv over det meeeget sælsomme fænomen :fløjt: :-D
Der blev ikke rapporteret om lugtgener...
8
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. maj 2018, 06:45

Hvis det her er reklamebilledet af burgeren, tør jeg slet ikke tænke på, hvordan bollen ser ud i virkeligheden...

Billede
8
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ondemand » 20. maj 2018, 08:23

DetSorteCirkus skrev:Hvis det her er reklamebilledet af burgeren, tør jeg slet ikke tænke på, hvordan bollen ser ud i virkeligheden...

Billede


Jeg ku godt :genert:
5
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 20. maj 2018, 11:59

Velvet-Goldmine skrev:
Ondemand skrev::nerve:

Kande.JPG


Men det virker :-D
Min mormor og -far fortalte engang at da de flyttede ind i deres helt nye rækkehus tilbage i start 70'erne, ville de gerne have hækken til at vokse hurtigt op og give lidt privatliv i haven. De havde så fået et lille 'fif' og tissede derfor i en spand, fortyndede det med vand og vandede hæk. Hvor længe eller hvor mange gange de gjorde det ved jeg ikke, men deres hæk voksede mærkbart hurtigere end alle naboernes. Naboerne spurgte hvorfor lige deres hæk voksede så hurtigt, men de ville dog ikke fortælle nogen hvad de rent faktisk foretog sig, så de spillede dumme og undrerede sig også selv over det meeeget sælsomme fænomen :fløjt: :-D
Der blev ikke rapporteret om lugtgener...

Ikke at forglemme gamle Emma fra Scherfigs Frydenholm, der altid gav porrerne af latrinspanden ... (og "satte stål mod tøjet" = borede en saks ned i jorden som værn mod invasion af trolde og deslignende). :)
1
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Maoam » 20. maj 2018, 14:37

Jeg var til bryllup i går, hvor middagen varede seks timer og stolene var forfærdeligt hårde. I dag har jeg fandme ondt ved knoglerne, man sidder på ved bækkenet!!! Det føles at trykke hårdt på to blå mærker, når jeg sidder ned.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 21. maj 2018, 07:04

Der er en der har spurgt til frøer der sætter sig fast på fisk og dræber dem på en naturside jeg er på, så jeg googler og det viser sig der er en del billeder, jeg klikker på nogle af dem for at finde et der virker troværdigt nok til at jeg vil bruge det i tråden, rimeligt harmløst bortset fra det selvfølgelig nok ikke er så sjovt at være fisken.

Men da jeg så klikker på et til, så ryger jeg ind i en anden søgning, og det der dukker op er mennesker der er blevet halshugget og, jihad Johns ofre og afhuggede børnehoveder, de har næsten alle sammen arabiske skrifttegn nedunder.

Øvøvøvøv, jeg har aldrig i mit liv set nogle af de videoer eller gloet på trafikuheld... Jeg glor sq ikke engang på bumser og mandelpropper.

Eww, sikke en start på dagen.

Om jeg fatter jeg havnede der, jeg kunne ikke engang se en artikel med billeder fra gene simmons virkelig ynkelige sexvideo uden en spærring hvor jeg skulle medgive at jeg er fyldt 18.
3
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf IrmaPigen » 21. maj 2018, 07:19

Maoam skrev:Jeg var til bryllup i går, hvor middagen varede seks timer og stolene var forfærdeligt hårde. I dag har jeg fandme ondt ved knoglerne, man sidder på ved bækkenet!!! Det føles at trykke hårdt på to blå mærker, når jeg sidder ned.


Derfor jeg vitterligt ikke gider bryllupper.

Det er røvsygt og sidde ned i så mange timer og høre på (for flertallets vedkommende) ligegyldige taler.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 21. maj 2018, 12:35

Hende Elsa fra Real Housewives of Miami.
HVORFOR er der ikke nogen, der har stoppet hende?

real-housewives-of-miami-season-2-episode-211.jpg


https://www.lifeandstylemag.com/posts/m ... gery-70288
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 1234 » 21. maj 2018, 14:54

IrmaPigen skrev:
Maoam skrev:Jeg var til bryllup i går, hvor middagen varede seks timer og stolene var forfærdeligt hårde. I dag har jeg fandme ondt ved knoglerne, man sidder på ved bækkenet!!! Det føles at trykke hårdt på to blå mærker, når jeg sidder ned.


Derfor jeg vitterligt ikke gider bryllupper.

Det er røvsygt og sidde ned i så mange timer og høre på (for flertallets vedkommende) ligegyldige taler.

Det er derfor jeg kun gider bryllupper ved folk jeg virkelig holder af. For så synes jeg de er helt vildt fantastisk og så kan der nærmest ikke komme for mange indslag, men hvis det er en fjern relation er jeg ved at falde i søvn.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. maj 2018, 16:16

Christina Aguileras mund.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 21. maj 2018, 16:33

https://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/fa ... store-fejl

Altså....Jeg mener...Man burde vist ikke have haft hund i første omgang hvis der går 2 år før man opdager at ens hund vist ikke helt lever op til racestandarden....

Jeg er muligvis ikke den hurtigste knallert på havnen....Men jeg vil altså tro at jeg godt kunne se forskel. Om ikke andet så når den istedet for at gø som en hund siger som en bjørn.....

Hund :
Billede
Bjørn :
Billede
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4533

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PerXX » 22. maj 2018, 06:34

Kendrick Lemar spiller koncert. Som de fleste andre sorte rappere indgår ordet "Nigga" ret ofte i hans tekster.
Under en koncert inviterer han en fra publikum på scenen for at synge sammen med ham. I dette tilfælde en hvid kvinde.
Hun rapper hans tekster, heriblandt ordet "Nigga" og både Kendrick og publikum går amok på hende fordi hun nu tydeligvis er ondskabsfuld racist.
WTF!

8
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 22. maj 2018, 10:28

Kronprins Frederiks barnedåb som blev vist i fjernsynet i går.
https://www.dr.dk/tv/se/en-prins-finder ... -2#!/01:31
Se fra 1:30 i filmen.
Da dronningen og Henri ankommer til kirken, så sidder "nursen" på forsædet af bilen med Frederik på armen, og hun er naturligvis klædt i fuld sygeplejeuniform. Knægten bliver jo derudover håndteret som en sæk kartofler.
0

Tilbage til "Generelt"