Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 18. okt 2017, 13:06

Dirtylittledevil skrev:Vigtig info: Indbrudstyve genkendes på at de altid er iklædt sort tøj og elefanthue, også når de sidder ved deres bærbare og tjekker facebook for at se hvem der er på ferie.

tyv.jpg

Det samme gør sig gældende med hackere :D

Billede

Billede

Billede
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 18. okt 2017, 13:28

Fyrst Eberhard skrev:I kiosken købte jeg en pakke Prince Light og fik samtidig en gratis to-go-skumbanan af Muhammad, og en snak om meningen med livet. <3

Det er derfor jeg hader at min lokale kiosk har verdens korteste åbningstid, men Netto der ligger tættere på har åben fra 7-24, i Netto får man bare ikke slik og samtaler om ting der er vigtige.
2
...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Guilded_Lily » 18. okt 2017, 15:47

Et firma, jeg får pakker fra hver måned, har ændret fragtfirma. Nu skal jeg gennem to større byer OG krydse en bro for at komme ud i en Lars Tyndskidsby og hente min pakke i deres lokale brugs.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mangoness » 18. okt 2017, 19:08

Juki skrev:
Dirtylittledevil skrev:Vigtig info: Indbrudstyve genkendes på at de altid er iklædt sort tøj og elefanthue, også når de sidder ved deres bærbare og tjekker facebook for at se hvem der er på ferie.

tyv.jpg

Det samme gør sig gældende med hackere :D

Billede

Billede

Billede


Hvis folk hacker deres kamera, så skal ingen kunne se, at det er dem, jo! :lol:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. okt 2017, 19:29

Ado skrev:
Miss_no_More skrev:
Ado skrev:Lokalpolitiker fra Silkeborg har været i Rema 1000 og set, at de blandt Halloween-pynten, også sælger afhuggede hænder og fødder. Det bryder han sig ikke om. Faktisk bryder han sig så lidt om det, at han har skrevet et læserbrev i avisen, hvor han påpeger det skrækkelige i dette salg, når ubåbdssagen jo ligesom stadig er frisk.


Arhmen, skal vi nu igennem den mølle én gang til :nej:

Åbenbart. :D Om det er et (kikset) forsøg på at promovere sig selv i forbindelse med det kommende valg, ved jeg så ikke. Men i guder.


Jeg blev faktisk lettet, da jeg læste videre i dit indlæg, for først tænkte jeg, at vedkommende nok var blevet forarget, fordi *noget upræcist halløj om muslimer, der alle som en går ind for straffe med afhugning af lemmer, og det må man ikke spøge med i det ganske danske land-agtigt*.
Ikke at koblingen til ubådssagen er mindre overgjort og konspiratorisk, men den kører i det mindste ikke hetz på flere millioner mennesker.
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 18. okt 2017, 19:32

Ado skrev:
Miss_no_More skrev:
Ado skrev:Lokalpolitiker fra Silkeborg har været i Rema 1000 og set, at de blandt Halloween-pynten, også sælger afhuggede hænder og fødder. Det bryder han sig ikke om. Faktisk bryder han sig så lidt om det, at han har skrevet et læserbrev i avisen, hvor han påpeger det skrækkelige i dette salg, når ubåbdssagen jo ligesom stadig er frisk.


Arhmen, skal vi nu igennem den mølle én gang til :nej:

Åbenbart. :D Om det er et (kikset) forsøg på at promovere sig selv i forbindelse med det kommende valg, ved jeg så ikke. Men i guder.


Så skal han da ikke tage i Kvickly - der har de blodige, afhuggede hænder liggende i kølemontren i slagterafdelingen ved siden af bøffer osv. :shock:
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Daine » 18. okt 2017, 19:35

sigge skrev:
Ado skrev:
Miss_no_More skrev:
Ado skrev:Lokalpolitiker fra Silkeborg har været i Rema 1000 og set, at de blandt Halloween-pynten, også sælger afhuggede hænder og fødder. Det bryder han sig ikke om. Faktisk bryder han sig så lidt om det, at han har skrevet et læserbrev i avisen, hvor han påpeger det skrækkelige i dette salg, når ubåbdssagen jo ligesom stadig er frisk.


Arhmen, skal vi nu igennem den mølle én gang til :nej:

Åbenbart. :D Om det er et (kikset) forsøg på at promovere sig selv i forbindelse med det kommende valg, ved jeg så ikke. Men i guder.


Så skal han da ikke tage i Kvickly - der har de blodige, afhuggede hænder liggende i kølemontren i slagterafdelingen ved siden af bøffer osv. :shock:

Og nogle enormt negative slagterlærlinge, der ikke mere kan udføre deres arbejde ordentligt!






:genert:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. okt 2017, 20:32

Bratislava, som jeg skal til i morgen, ligger en times kørsel fra Wien, og vi befinder os nu 28 år efter Murens fald, og alligevel er der bare noget ekstra eksotisk og ukendt ved byer, der engang har ligget bag Jerntæppet.
Jeg er født i 1981, og oplevelsen af som syv-årig at kunne kigge lige ind på Bloksbjerg uden at kunne komme tættere på har åbenbart sat sig dybe spor.
Det og så strækmarch i tv-avisen og dengang Mathias Rust landede på Den Røde Plads.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 18. okt 2017, 21:44

sigge skrev:Så skal han da ikke tage i Kvickly - der har de blodige, afhuggede hænder liggende i kølemontren i slagterafdelingen ved siden af bøffer osv. :shock:

Det tror jeg faktisk godt kunne få mig til at boykotte Kvickly et stykke tid. :boo:
(hvis jeg ellers handlede der i forvejen, forstås ...)
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 19. okt 2017, 06:06

Mistermor skrev:
sigge skrev:[

Så skal han da ikke tage i Kvickly - der har de blodige, afhuggede hænder liggende i kølemontren i slagterafdelingen ved siden af bøffer osv. :shock:


:klap: Åh, hvor gad jeg godt have oplevet det. Det ville jeg og mine (voksne) børn have moret os voldsomt over.
(jeg sidder faktisk med et kæmpebredt grin over hele ansigtet og skriver dette) Jeg mangler en smiley, der vrider sig af grin.


Jeg kiggede lige en ekstra gang for at se, om det var noget fra en gris, men nej nej den var god nok. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal synes om det, men forargelse i relation til Kim Wall var ikke min første tanke i hvert fald. :)
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Daine » 19. okt 2017, 11:22

Ung fyr til sin kammerat i biografen: Der er INGEN der køber billet alene. Det er så ensomt!"

Ung fyr får øjenkontakt med mig, der er ved at finde min plads på rækken foran ham. Alene.

Jeg smiler, ung fyr rødmer.
20
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ghattner » 19. okt 2017, 11:26

Daine skrev:Ung fyr til sin kammerat i biografen: Der er INGEN der køber billet alene. Det er så ensomt!"

Ung fyr får øjenkontakt med mig, der er ved at finde min plads på rækken foran ham. Alene.

Jeg smiler, ung fyr rødmer.


Det fænomen snakkede jeg også med en veninde om. Hun bryder sig fx ikke om at gå tur alene fordi hun frygter at folk tror hun ikke var venner. Jeg ELSKER lange gåture alene
7
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 19. okt 2017, 12:51

Tjotjalt Åblyst skrev:
dgd2007 skrev:
sigge skrev:Så skal han da ikke tage i Kvickly - der har de blodige, afhuggede hænder liggende i kølemontren i slagterafdelingen ved siden af bøffer osv. :shock:

Det tror jeg faktisk godt kunne få mig til at boykotte Kvickly et stykke tid. :boo:
(hvis jeg ellers handlede der i forvejen, forstås ...)

Så er vi to! Fa'me nej om jeg skal spise krydskontaminerede varer, og da slet ikke, når kontaminationen meget let kan være phtalater.

Sjovt? Måske. I strid med retningslinjerne for hygiejne i fødevaresammenhænge? Med stor sikkerhed.


Altså, nu rørte omtalte "hænder" ikke ved noget kød. De lå der bare i "en bunke" for sig. Ligesom de forskellige kødtyper såsom svinekoteletter og entrecote ikke rørte hinanden, så jeg ser ikke noget hygiejnemæssigt problem i det.
3
You can't spell awesome without me.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Akehurst2 » 19. okt 2017, 13:05

Fyrst Eberhard skrev:Kære dame, der gassede op, dyttede og med Ellen Trane Nørby-øjne gav mig fingeren, da jeg forsøgte at stoppe dig på p-pladsen. Din pung og kaffe var på taget af din bil!


Gad vide om det også var hende, der stoppede og skreg "hvad fanden sker der for at du ringer med klokken af mig, når jeg cykler inde i siden!?", da jeg forsøgte at få fat på hende, så hun kunne få de handsker, hun havde tabt ud af cykelkurven?
9
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 19. okt 2017, 14:50

Fyrst Eberhard skrev:Kære dame, der gassede op, dyttede og med Ellen Trane Nørby-øjne gav mig fingeren, da jeg forsøgte at stoppe dig på p-pladsen. Din pung og kaffe var på taget af din bil!


Instant karma :dåne:
6

Tilbage til "Generelt"