Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25429

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 21. feb 2022, 07:58

At få en “påvist” coronatest i fødselsdagsgave. Der røg alle de hyggelige planer, som skulle kompensere for fødselsdag under nedlukning sidste år. :(
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5957
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14817

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. feb 2022, 23:51

Jeg havde en samtale med min chef i dag oven på endnu et problem med føromtalte medarbejder. Jeg fik sagt at han pt. fylder så meget i forhold til at jeg skal observere, bryde ind og rydde op efter ham at jeg faktisk ikke føler jeg kan gøre alle de ting, som jeg reelt bør have som hovedfokus i min egen rolle.

Jeg forholdte mig konstruktivt og fik fremhævet at han satte klubben i en virkelig sårbar position i forhold til sagsanlæg pga. tidligere og nuværende handlinger, og så begyndte min chef ellers at bebrejde en 17 årig knægt for det, i stedet for at tage ansvar for egen rolle i sagen :nerve: . Jeg ved tilfældigvis at knægtens far overvejer at sagsøge og jeg er faktisk begyndt at håbe at han gør det, så hendes ledelse kan få stillet nogle spørgsmålstegn. Selvom det nok bare vil gøre hende mere bitter.

Derefter snakkede vi om hvad det reelt skaber af problemer, ikke at have en mere erfaren og bedre kvalificeret personalemedlem end min kollega. Der er rigtig mange eksempler på at min kollega er inkompetent og desværre også episoder, hvor spillere direkte har været i risiko for at komme til skade pga. ham. Desværre også en håndfuld eksempler på at han ikke har attituden til at ændre på det.

Min chef nægtede at gøre noget ved problemet. Hun regner med at jeg skal udvikle min kollega, men jeg har faktisk slet ikke kvalifikationerne indenfor det felt. Jeg kan absolut basis, men slet ikke til et punkt hvor jeg kan tage over mere end jeg allerede gør. Hun sagde direkte at hvis vi fyrede ham, så ville hun ikke ansætte en anden men bare overlade alle hans ansvarsområder til mig. Igen, jeg er ikke kvalificeret og faktisk, så laver jeg allerede en hel del af hans opgaver fordi han ikke udviser komptence til at gøre det selv.

Jeg er bare helt paf og føler mig faktisk fuldkommen røvrendt og hjælpeløs. Jeg kan slet ikke forstå at man hyrer en (mig), med formålet om at opbygge hele afdelingen og optimere nuværende procedure for så at nægte at ændre noget som helst. Jeg får helt ondt i maven ved tanke om at skulle på arbejde igen, hvis det fortsætter sådan her.
3
Sofakartoflen
Indlæg: 3951
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 439
Likede indlæg: 9423

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sofakartoflen » 22. feb 2022, 13:06

Jeg skal have syet to bøllehatte, og fordi jeg googlede, fandt jeg et gratis symønster et sted, der hedder sygal.

Nu er jeg også gal, for mønsteret passer overhovedet ikke. Skyggen er for kort i omkreds, og jeg kunne smide det ud, jeg havde klippet, og så måtte jeg selv rette mønsteret til.

Så jeg har spildt min tid! Og så sjovt er det faktisk slet ikke at sy bøllehatte.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 22. feb 2022, 16:14

Jeg skal have lavet keglesnit i morgen. Og jeg kan slet ikke være i det. Efter min fødsel har jeg det virkelig ufedt over både alt hvad der har med underlivet at gøre - bare tanken om nogensinde at skulle bruge en tampon igen virker fjern og angstprovokerende på mig og også Herlev Hospital giver også lidt ondt i maven. Jeg er pænt presset og har lyst til bare at melde afbud.
1
...
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21521

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 22. feb 2022, 16:29

Da kommer i stalden i dag står nabohestens ejer og er ved at muge ud i boksen ved siden ad min. Det er sådan lidt tungt arbejde, så hun puster og stønner. Hun siger så "Ja, du skal bare lige vide at jeg altså er covid positiv...men jeg har det ok". Hvorfor fanden har du så ikke mundbind på? Eller endnu bedre, er blevet hjemme? Jeg havde heldigvis et mundbind i lommen jeg kunne tage på, men helt ærligt?! Og alle dørene i stalden var lukkede pga hård frost. Så jeg nøjedes med at fikse hestens foder og ordne hendes boks, og så tog jeg hjem.
10
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16582
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1429
Likede indlæg: 31055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 24. feb 2022, 08:00

Hovedpine, sure kunder (der brokker sig over priserne) og en lille kat, der har det rigtigt skidt, som jeg afventer nyt om.
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4384

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf billiebean » 27. feb 2022, 13:45

Min mand. Han irriterer mig utroligt meget.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25429

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 28. feb 2022, 07:51

Jeg har været et naivt fjols og brugt mit Visa/Dankort på en falsk side. Heldigvis havde min bank allerede spærret kortet, da jeg gik ind for at gøre det, og jeg kan ikke se, at der er nogle mistænkelige transaktioner på kontoen. Men nu skal jeg undvære kortet og dermed Mobilepay og Apple Pay, indtil jeg kan få tilsendt et nyt kort. Jeg har heldigvis et Mastercard, så jeg er ikke helt afskåret fra indkøb, men det er da super irriterende og dumt af mig.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kesha
Indlæg: 364
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:53
Kort karma: 66
Likede indlæg: 426

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kesha » 28. feb 2022, 08:15

Den modkørende bil i morges som pludselig var ovre i min vejbane.

Jeg havde hornet i bund og det havde bilen bagved ham også. Han nåede heldigvis, at komme over i egen bane inden det gik galt :nerve:
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9033
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1532
Likede indlæg: 25829

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. feb 2022, 08:37

Min chef har sidste dag idag, -og der er afskeds reception i eftermiddag.
Jeg har virkelig lyst til at råbe røv af ham, - for hold nu op det er et tab for min arbejdsplads, og for hele organisationen.
Han er fagligt virkeligt virkeligt dygtig, han er en dygtig leder der balancerer super godt imellem at være personlig og professionel og med en kæmpe stor tiltro og tillid til alle.
Og der har aldrig været tvivl om at han altid har vores beboeres bedste for øje altid.

Jeg er bekymret for hvad vi får, om det kan blive lige så godt, på den samme måde eller ny måde.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9775
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 796
Likede indlæg: 7981

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 28. feb 2022, 08:50

Min øjenbetændelse er tilbage.
KUN i venstre øje, som hidtil. Men tredie gang på 3 måneder. :cuss:

Og frost på bilen i morges.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Bella
Indlæg: 330
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bella » 28. feb 2022, 09:22

Jeg træner, og danser og spiser sundt og rigtigt og jeg har taget på... Og målene rundt om på kroppen flytter sig bare ikke.... Jeg er så træt af det....
1
Oak123
Indlæg: 2179
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4076

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Oak123 » 28. feb 2022, 13:06

Sygdom igen igen..
Nu håber jeg bare ikke det er Corona igen :kryds:

Og så generelt det med at man skal rende til coronatest hver gang man er syg.
0
Sofakartoflen
Indlæg: 3951
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 439
Likede indlæg: 9423

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sofakartoflen » 28. feb 2022, 14:51

Vi er flyttet tilbage i et hus, vi har haft lejet ud.

Jeg har lige fundet ud af, at de har smidt et stort badebassin eller noget andet stort smuldrende blåt plastic i kompostbunken. Det bliver et mareridt at få samlet op.

Og det er ikke, fordi de ikke havde en bil, så de kunne have kørt det på genbrugspladsen! Svin!!!
1
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf AgentPixie » 28. feb 2022, 15:11

Mine unger der skændes hele. fucking. tiden. Den yngste er den vildeste dramaqueen og hyler op. Hele tiden! De ryger fandme snart på børnehjem.
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19

Tilbage til "Generelt"