Taylor Swift - Sverige

Marengs
Indlæg: 192
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 11
Likede indlæg: 257

Taylor Swift - Sverige

Indlægaf Marengs » 26. apr 2024, 12:26

Jeg har via arbejde fået en billet til Taylor Swifts koncert i Sverige.

Jeg tænkte, min datter ville blive glad for den, så jeg gav den videre. Hun vil umiddelbart gerne rejse med de andre, der tager afsted - og de med hende, så det passer fint.

Men hun er lidt yngre end de andre og hænger sig derfor i nogle detaljer, de andre ikke gør. Det er et VIP6, We Never Go Out of Style package. Det, jeg ved, er, det giver mulighed for early entrance. Og så er resten af selskabet tilfredse og ved ikke rigtigt mere. Men hun vil meget gerne vide, hvad der er i den VIP-pakke, man åbenbart får. Mit bud, når jeg googler, er et net og nogle postkort. Men det er åbenbart ikke nok til at gøre hende nedtrykt eller mindre nysgerrig.

Er der nogle af jer kloge mennesker, der ved, hvad hun kan se frem til? Åbenbart med voldsom spænding. Jeg kan glemme hendes fødselsdag de næste to år og sige "jamen, Taylor Swift", hvis jeg lige umiddelbart skulle vurdere niveauet af glæde.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 668
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 14063

Re: Taylor Swift - Sverige

Indlægaf RavenClaw » 26. apr 2024, 15:22

Ticketmaster Holland skriver:

One Awesome Category 6 General Admission Field Ticket
• Package Includes Early-Entry & First Access to Your Section (Before Standard Ticket Holders)
Special Set of Four (4) Taylor Swift Prints
Exclusive Taylor Swift VIP Merchandise
• Commemorative Taylor Swift | The Eras Tour VIP Tote Bag
• Collectible Taylor Swift Pin, Sticker & Postcard Set + Souvenir Concert Ticket
• Special VIP Tour Laminate & Matching Lanyard
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Marengs
Indlæg: 192
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 11
Likede indlæg: 257

Re: Taylor Swift - Sverige

Indlægaf Marengs » 26. apr 2024, 15:33

RavenClaw skrev:Ticketmaster Holland skriver:

One Awesome Category 6 General Admission Field Ticket
• Package Includes Early-Entry & First Access to Your Section (Before Standard Ticket Holders)
Special Set of Four (4) Taylor Swift Prints
Exclusive Taylor Swift VIP Merchandise
• Commemorative Taylor Swift | The Eras Tour VIP Tote Bag
• Collectible Taylor Swift Pin, Sticker & Postcard Set + Souvenir Concert Ticket
• Special VIP Tour Laminate & Matching Lanyard


Weehooo :lol:

TAK
0

Tilbage til "Musik"