Endomondo finde venner

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Endomondo finde venner

Indlægaf Artem » 29. nov 2017, 21:52

Har lidt problemer med Endomondo.
På aftens løbetur talte jeg med de andre om de brugte Endomondo, hvor en af dem gjorde det og vi blev enige om at finde hinanden.
Han har så et rimeligt almindeligt navn. Så jeg vælger at tilføje ham som FB ven for at kunne finde ham gennem venner fra FB på Endomondo. Men kan ikke finde ham, og han har modsat også problemer med at finde mig?
Jeg har altså i forvejen flere venner på Endomondo som er fundet gennem FB. Så hvorfor virker skidtet ikke?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Endomondo finde venner

Indlægaf Artem » 29. nov 2017, 22:23

Hmm synes mystikken breder sig mere og mere. For har også tilføjet en af kvinderne som ven på FB til aften som hun lige har accepteret. Og hende kan jeg med det samme finde på Endomondo. Men godt nok kun på min mobil i App'en. Men ikke på computeren...

Nå men kan være at man bare skal have tålmodig og vente på nogle ting der bliver synkroniseret mellem FB og Endomondo.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Fit og/eller lækker"