Hvilket center træner I i?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Nomnom
Indlæg: 840
Tilmeldt: 12. sep 2015, 23:03
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1379

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Nomnom » 29. jun 2017, 17:41

Jeg er medlem af fw og er kommet i mit lokale center siden de åbnede i min by i 2009. De første par år var det et dejligt center og jeg følte mig altid velkommen. Desværre er det ikke sådan mere. Personalet er sure, hilser ikke, der er beskidt og der er kommet sådan en discountstemning. Derudover er holdudvalget blevet virkelig forringet de seneste år.

Lå der en fdk i nærheden meldte jeg mig ind der. De har noget mor/baby hold og les mills hold, som jeg gerne ville benytte.
2
Hewlett
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4341

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Hewlett » 29. jun 2017, 20:43

Jeg trænede tidligere i FW, primært styrkehold og spinning. Efter en del aflysninger af styrkehold i begge de centre der lå tæt på, opsagde jeg mit abonnement og meldte mig ind i Crossfit Copenhagen i stedet for, som desuden også ligger en spytklat fra hvor jeg bor.

De tilbyder også styrkehold, men med langt færre deltagere hvilket vil sige at der er meget bedre tid til at have fokus på teknikken. Jeg troede jeg kunne squatte og dødløfte da jeg kom fra FW. Jeg blev klogere :lol:

Jeg har aldrig været så hooked på træning som efter jeg startede i CFC. Det er dyrt sammenlignet med de mere kommercielle fitnesscentre men jeg synes det er dét værd :)
1
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf chokoladegris » 30. jun 2017, 16:39

Jeg træner i fitness world. Havde det gamle abonnement til 149 kr, men meldte mig ud og så ind igen og måtte derfor komme af med 249 kr om måneden nu! Har dog trænet i det samme center de sidste 6 år (bortset lige der hvor jeg meldte mig ud), det er desuden en af de små centre og der er sjældent ret mange mennesker og det er altid de samme mennesker der træner der. Er fint tilfreds med det :-D
1
Brugeravatar
Cupid Carries A Gun
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2016, 11:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 154

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Cupid Carries A Gun » 27. sep 2017, 10:36

FW fordi det ligger lige rundt om hjørnet. Gåtur på 5 min.
0
I should be dealing with my demons, instead I am dancing with them.
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf IrmaPigen » 27. sep 2017, 14:06

Minionine skrev:Jeg træner i crossfit center. Det er lidt rigeligt dyrt, men det hele værd. Jeg har trænet i diverse fitnesscentre siden jeg var 14, men det er først med crossfitten at jeg har fundet reel glæde ved hård træning.
Jeg er for nyligt flyttet fra et center tæt på hvor vi bor, til et der er 15 min væk på cykel - udelukkende fordi samtlige gamle medlemmer og trænere valgte at flytte center :) Så der er også noget socialt indover mit valg af afstand til centeret. Jeg er ellers stor fortaler for at vælge det der ligger tættest på, da alt for mange ikke kommer afsted, fordi det er "ubelejligt" :)


Hvad koster det?

Jeg overvejer at udskifte FW med crossfit Copenhagen.
0
Brugeravatar
Atomic Blonde
Indlæg: 139
Tilmeldt: 30. jul 2017, 10:16
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Atomic Blonde » 27. sep 2017, 18:00

Jeg har forsvarets træningsapp på min mobil. Den bruger jeg stort set hver dag.
Gider ikke at bruge penge på det.
0
Just on the border of my waking mind, there lies another time, where darkness and light are one,
and as I tread the halls of sanity, I feel so glad to be, unable to go beyond.
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Minionine » 27. sep 2017, 18:03

IrmaPigen skrev:
Minionine skrev:Jeg træner i crossfit center. Det er lidt rigeligt dyrt, men det hele værd. Jeg har trænet i diverse fitnesscentre siden jeg var 14, men det er først med crossfitten at jeg har fundet reel glæde ved hård træning.
Jeg er for nyligt flyttet fra et center tæt på hvor vi bor, til et der er 15 min væk på cykel - udelukkende fordi samtlige gamle medlemmer og trænere valgte at flytte center :) Så der er også noget socialt indover mit valg af afstand til centeret. Jeg er ellers stor fortaler for at vælge det der ligger tættest på, da alt for mange ikke kommer afsted, fordi det er "ubelejligt" :)


Hvad koster det?

Jeg overvejer at udskifte FW med crossfit Copenhagen.



Crossfit copenhagen koster vist 450. Noget dyrere end FW men det hele værd i mine øjne.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Pandesteg » 27. sep 2017, 18:17

Minionine skrev:
IrmaPigen skrev:
Minionine skrev:Jeg træner i crossfit center. Det er lidt rigeligt dyrt, men det hele værd. Jeg har trænet i diverse fitnesscentre siden jeg var 14, men det er først med crossfitten at jeg har fundet reel glæde ved hård træning.
Jeg er for nyligt flyttet fra et center tæt på hvor vi bor, til et der er 15 min væk på cykel - udelukkende fordi samtlige gamle medlemmer og trænere valgte at flytte center :) Så der er også noget socialt indover mit valg af afstand til centeret. Jeg er ellers stor fortaler for at vælge det der ligger tættest på, da alt for mange ikke kommer afsted, fordi det er "ubelejligt" :)


Hvad koster det?

Jeg overvejer at udskifte FW med crossfit Copenhagen.



Crossfit copenhagen koster vist 450. Noget dyrere end FW men det hele værd i mine øjne.



Helt præcist 469 kr :) enig i at det er alle pengene værd.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8872

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf D.itsen » 27. sep 2017, 18:29

Jeg træner i et center på arbejde. Set koster 80 kr/med, der er ret god plads på de tidspunkter jeg træner og det er tæt på. Der er lidt hold, hvor jeg kun bruger boksning ellers træner jeg styrketræning..
Derudover træner vi i et ocr center. Det tager 35 minutter i bil, men det er ikke andre centre der har de faciliteter og vi har en fest. Det er sammen med kæresten, og vi er afsted en gang om ugen til to hold. Vi hygger og snakker i bilen og derfor betyder det mindre det er så langt væk
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Petrix
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3625

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Petrix » 27. sep 2017, 19:52

Træner i FitnessDk.
Kan godt lide crossfit i perioder, men træner mest vægte.
Benytter ofte saunaen, specielt om vinteren, så FDk passer godt til mig :)
0
27102021
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14349

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Mangoness » 27. sep 2017, 19:59

Fitness4you. Det er tættest på :P
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Money_man » 28. sep 2017, 07:40

Loop fitness
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf klumphen » 14. okt 2017, 15:43

Jeg træner et lille sted der hedder Fysiofitness.
Det ligger lige mellem arbejde og hjem, det er billigt til kun 149/md, og der er aldrig ret mange mennesker når jeg træner efter arbejde.
0
Wunder8
Indlæg: 552
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1463

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Wunder8 » 22. okt 2017, 14:46

Jeg træner i FitnessDK, fordi der ligger et center 5 min. fra min bopæl og flere andre tæt på. Det er totalt afgørende for mig, at jeg ikke skal cykle for langt, for at komme derhen. Jeg træner meget på hold, og der synes jeg generelt, at standarden i FDK er ret høj - der er mange ting at vælge imellem, og det er ret afgørende for mig, hvis jeg skal holde motivationen. Derudover betyder det meget, at der er gode omklædnings- og badefaciliteter, da jeg sommetider træner inden arbejde og derfor er nødt til at bade der. For mig er det (også) en faktor for motivationen, at et center er lækkert, ryddeligt og har gode facilieter og smilende personale, og derfor betaler jeg gerne lidt ekstra for FDK, selvom der også ligger en FW tæt på.
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Stitch » 29. dec 2017, 12:14

Jeg træner i FW, og har pt. en gratis prøveperiode i et andet (ikke kæde) center.

Min kriterier er blot at der skal være gode åbningstider (jeg træner helst virkelig tidligt) og så mange centre der er nemme at komme til. Og det opfylder fw. De fitness dk jeg kunne træne i har dårlige åbningstider og så ligger de dårligt.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Fit og/eller lækker"