Måltidsbar/proteinbar

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf Pandesteg » 14. mar 2017, 12:45

Ally skrev:Jeg er med på vognen mht. måltidsbarer fra Alévo/Nupo/Nutrilett - og hvad angår proteinbarer er jeg også vild med Bodylabs med banan/chokolade. Det er seriøst som at spise skumbanan. Proteinbarerne fra Barebells er også rigtig lækre :love:


De har Barebells i mit Fitnesscenter, så det kunne være jeg skulle prøve sådan et par stykker - er der nogle bestemte varianter du kan anbefale? :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf Pandesteg » 14. mar 2017, 12:46

girl_beat skrev:
D.itsen skrev:Vi køber forskellige fra bodylab. Deres minimum er umulige at få ud af indpakning, og generelt sær, men deres øvrige er udmærket. Ret forskellige i smag og konsistens alt efter hvilke man vælger.
Den ned banan er ren skumbanan og derfor lidt farlig :-D og så bliver de rebet væk lige nu og er udsolgt det meste af tiden

Kan du måske anbefale flere fra BodyLab? Jeg opgav nemlig lidt efter en kasse med Minimum... :wacko:


Er de hæslige? Jeg har købt en pakke i dag :lol:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf Pandesteg » 14. mar 2017, 12:50

D.itsen skrev:Vi køber forskellige fra bodylab. Deres minimum er umulige at få ud af indpakning, og generelt sær, men deres øvrige er udmærket. Ret forskellige i smag og konsistens alt efter hvilke man vælger.
Den ned banan er ren skumbanan og derfor lidt farlig :-D og så bliver de rebet væk lige nu og er udsolgt det meste af tiden


Arh øv, hvorfor så jeg ikke dit indlæg før jeg købte :D Haha, nå men de der minimum kan umuligt være værre end de to slags jeg har spist de sidste par gange... Men er spændt på at smage dem med banan.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3992
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5231

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf girl_beat » 14. mar 2017, 14:08

Pandesteg skrev:
girl_beat skrev:
D.itsen skrev:Vi køber forskellige fra bodylab. Deres minimum er umulige at få ud af indpakning, og generelt sær, men deres øvrige er udmærket. Ret forskellige i smag og konsistens alt efter hvilke man vælger.
Den ned banan er ren skumbanan og derfor lidt farlig :-D og så bliver de rebet væk lige nu og er udsolgt det meste af tiden

Kan du måske anbefale flere fra BodyLab? Jeg opgav nemlig lidt efter en kasse med Minimum... :wacko:


Er de hæslige? Jeg har købt en pakke i dag :lol:

Naaa, hæslige er måske så meget sagt. Men jeg prøvede nogen vanille-nogen, som var klistrede og hårde og smagte á la syntetisk fransk nougat, så jeg opgav og endte med at smide en halv kasse ud... :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf D.itsen » 14. mar 2017, 17:52

girl_beat skrev:
D.itsen skrev:Vi køber forskellige fra bodylab. Deres minimum er umulige at få ud af indpakning, og generelt sær, men deres øvrige er udmærket. Ret forskellige i smag og konsistens alt efter hvilke man vælger.
Den ned banan er ren skumbanan og derfor lidt farlig :-D og så bliver de revet væk lige nu og er udsolgt det meste af tiden

Kan du måske anbefale flere fra BodyLab? Jeg opgav nemlig lidt efter en kasse med Minimum... :wacko:

Sagde jeg banan? de er dog lidt bløde i det, så kan godt være de bliver lidt spændende i konsistensen når det bliver varmere.

Supreme taste er ok. Jeg synes de er til den søde side, den med mørk chokolade er knap så sød, men kæresten er glad for dem. Konsistensmæssige er de ret fast og krummer lidt. Nogen gange er de meget hårde.

Så har de en der mindre ret meget om lionbar, men lige nu synes jeg ikke jeg kan finde den på deres hjemmeside. Den har en god konsistens, men drysser lidt (spiser jævnligt proteinbar i bilen, og så er det træls når de sviner)

Vi køber ofte flere kasser af gangen (jeg skal aldrig regne på hvor mange penge vi bruger på pulver og barer), så har lidt at vælge i mellem, for synes det skifter hvad jeg har lyst til. Udover minimumbarerne synes jeg faktisk de fleste fra bodylab er ok, og vi har efterhånden været igennem mange forskellige, vi har handlet der en del år. Hver gang vi prøver fra andre steder ender vi med nogle virkelig grusomme.

hmmm bananen er hjemme og der er fri fragt..... :fløjt:
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf D.itsen » 15. mar 2017, 07:42

Santopia skrev:Jeg købte en pakke af deres nye white chocolate på tilbud. Jeg synes faktisk deres supreme er lidt pebrede. Det er jo ca 17 kr for en bar. En nutrilett koster tit 10-13 kr på tilbud og nupo 13-15 kr. Er de så meget bedre? :gruble:

Tjek lige størrelsen på dem. Tror bodylabs er noget større
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf D.itsen » 15. mar 2017, 09:45

Santopia skrev:
D.itsen skrev:
Santopia skrev:Jeg købte en pakke af deres nye white chocolate på tilbud. Jeg synes faktisk deres supreme er lidt pebrede. Det er jo ca 17 kr for en bar. En nutrilett koster tit 10-13 kr på tilbud og nupo 13-15 kr. Er de så meget bedre? :gruble:

Tjek lige størrelsen på dem. Tror bodylabs er noget større


En nupobar er på 60 gram, og en nutrilett er på 55-60 gram. En bodylab er på 60-65 gram, så der er ikke den store forskel.

Kan se nupo har to størrelser, nogen på 40 gram og så dem på 60 gram du nævner. Umiddelbart er det de små jeg kan finde til en prisen på omkring 12 kroner, medmindre de store er ved at falde for holdbarhed.. men kan man generelt finde de store til under 15 kr er et da et go
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf Pandesteg » 15. mar 2017, 12:17

Hvor køber I Nutrilett? Altså i fysisk butik.

Elsker forresten af bodylab sender tingene så hurtigt, skal hente min pakke efter arbejde i dag :banan:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46280

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2017, 13:16

Pandesteg skrev:Hvor køber I Nutrilett? Altså i fysisk butik.

Elsker forresten af bodylab sender tingene så hurtigt, skal hente min pakke efter arbejde i dag :banan:

De har i hvert fald haft den i Kvickly. :)
1
...
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf Pandesteg » 15. mar 2017, 13:26

Santopia skrev:
Pandesteg skrev:Hvor køber I Nutrilett? Altså i fysisk butik.

Elsker forresten af bodylab sender tingene så hurtigt, skal hente min pakke efter arbejde i dag :banan:


I føtex blandt andet. De er på tilbud lige nu til 13 kr :)


Fedt, så skal jeg lige fordi Føtex på vej hjem.

Spiste forresten en Easis Karamelbar tidligere, den var god! Men lidt lille, havde lyst til mere :D
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf D.itsen » 16. mar 2017, 05:23

Santopia skrev:
D.itsen skrev:
Santopia skrev:
D.itsen skrev:
Santopia skrev:Jeg købte en pakke af deres nye white chocolate på tilbud. Jeg synes faktisk deres supreme er lidt pebrede. Det er jo ca 17 kr for en bar. En nutrilett koster tit 10-13 kr på tilbud og nupo 13-15 kr. Er de så meget bedre? :gruble:

Tjek lige størrelsen på dem. Tror bodylabs er noget større


En nupobar er på 60 gram, og en nutrilett er på 55-60 gram. En bodylab er på 60-65 gram, så der er ikke den store forskel.

Kan se nupo har to størrelser, nogen på 40 gram og så dem på 60 gram du nævner. Umiddelbart er det de små jeg kan finde til en prisen på omkring 12 kroner, medmindre de store er ved at falde for holdbarhed.. men kan man generelt finde de store til under 15 kr er et da et go


De små er deres snackbars og et relativt nyt produkt :) Man kan ofte finde de store til 15 på tilbud. Lige nu koster de fx 15 kr i Føtex. Men hvis bodylabs er bedre kunne det jo være et skift værd :gruble:

tror ikke jeg har prøvet nupos, så ved ikke om bodylabs er bedre. Tror det var nutrilets vi købte når vi var i føtex og de var på tilbud, men med det forbrug vi har, er kasser bare nemmere, og de mængder har de sjældent i Føtex. Så er det nemmere at bestille på nettet, og som andre nævner, er bodylab super hurtige med leveringen
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf Pandesteg » 16. mar 2017, 07:15

Jeg smagte en af bid af en af minimumbarene (den med chokolate chip) fra Bodylab i går, da min mand skulle have en. Shit en sjov konsistens! Det er i hvert fald ikke sådan nogen, man sidder og guffer med lynets hast :lol: Men smagen var udemærket, så de skal nu nok ryge ned.

Den næste jeg skal smage er en supremebar med hindbær og hvid chokolade. Den har jeg højre foventninger til, men bliver sikkert skuffet :-P
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf Pandesteg » 17. mar 2017, 10:19

Den med hindbær og hvid chokolade (supreme taste-variant) var gooood! :love: Temmelig syntentisk bærsmag, men det gør mig intet. Den havde lidt lionbar-konsistens! Og det havde den med karamel og cookies fra samme serie også, mums). Fik en bid af den med banan i går, da min mand spiste en og den er OK, men jeg kan bedre lide de to ovenstående.
Smagte en bid af en minimumbar - double brownie tror jeg den hed og den smagte simpelthen så grimt, at jeg måtte smide den ud. Tror helt klart, at jeg vil holde mig til supreme taste-barene fremover!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Måltidsbar/proteinbar

Indlægaf Ally » 17. mar 2017, 12:49

Pandesteg skrev:De har Barebells i mit Fitnesscenter, så det kunne være jeg skulle prøve sådan et par stykker - er der nogle bestemte varianter du kan anbefale? :)
De fås jo i tre varianter; Coconut/Choco, Cookies & Cream og Caramel/Cashews - og jeg er vild med dem alle :dåne: Jeg kan rigtig godt li' konsistensen; blød og chewy uden at være for hård og sej. Det lyder helt forkert :lol:

Derudover fører Barebells også en nøddecreme á la Nutella. Øj, den er god! :love:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Fit og/eller lækker"