Trænings-sniksnak-tråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 25. sep 2015, 08:25

Sæt igang :pompom: :banan:
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 25. sep 2015, 16:04

Kom afsted til fredags pump - Så er weekenden skudt i gang :banan: Nu får jeg lige lidt aftensmad inden jeg skal i biografen
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Ally » 25. sep 2015, 16:17

Forbrændte kalorier i form af cardio- og styrketræning i morges - og spiser fredagssnolder med god samvittighed i aften :D
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Aquadorable » 25. sep 2015, 17:20

Kom af sted til TRX og trænede også selv 20 min cirkeltræning inden.

Yay, fed fornemmelse bagefter :banan:
2
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Pandesteg » 25. sep 2015, 17:40

"Løb" knap 8 km i dag - i citationstegn fordi jeg har skrækkelige problemer med min mave! Efter ca 2 km gør det så møgondt ved/under højre ribben at det nærmest er umuligt andet end at lunte :whine: har løbet længe så det er ikke bare fordi jeg er begyndersvækling. Har googlet lidt og læst mig frem til at det måske kan være noget med åndedrætsmusklen der ikke kan følge med? Hvorfor starter den på sådan noget pjat! :evil: erfaringer/råd modtages gerne!
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Neenah » 25. sep 2015, 17:42

Jeg var til lægen for at få kigget på de der fødder jeg ikke kan løbe på... jeg troede det var en hælspore, men nu har jeg fået en tid til en blodprøve for at tjekke for gigt :shock: Jeg er kun 26. Det er fandme skræmmende.
0
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8872

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf D.itsen » 25. sep 2015, 17:46

Pandesteg skrev:"Løb" knap 8 km i dag - i citationstegn fordi jeg har skrækkelige problemer med min mave! Efter ca 2 km gør det så møgondt ved/under højre ribben at det nærmest er umuligt andet end at lunte :whine: har løbet længe så det er ikke bare fordi jeg er begyndersvækling. Har googlet lidt og læst mig frem til at det måske kan være noget med åndedrætsmusklen der ikke kan følge med? Hvorfor starter den på sådan noget pjat! :evil: erfaringer/råd modtages gerne!

jeg løb en enkelt gang med en der fik sidestik af ingenting. Jeg ved ikke om det er det samme, men det hjalp for hende hvis hun varme godt op inden
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Pandesteg » 25. sep 2015, 18:59

D.itsen skrev:
Pandesteg skrev:"Løb" knap 8 km i dag - i citationstegn fordi jeg har skrækkelige problemer med min mave! Efter ca 2 km gør det så møgondt ved/under højre ribben at det nærmest er umuligt andet end at lunte :whine: har løbet længe så det er ikke bare fordi jeg er begyndersvækling. Har googlet lidt og læst mig frem til at det måske kan være noget med åndedrætsmusklen der ikke kan følge med? Hvorfor starter den på sådan noget pjat! :evil: erfaringer/råd modtages gerne!

jeg løb en enkelt gang med en der fik sidestik af ingenting. Jeg ved ikke om det er det samme, men det hjalp for hende hvis hun varme godt op inden


Kan være jeg skal forsøge. Men jeg burde jo være varmet op efter 2 km løb uden nogen problemer. :gruble: og mærkeligt det bare pludselig kommer ud af det blå, har aldrig oplevet sådan en smerte før. Håber virkelig det går væk igen :trist:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf FitBrideToBE » 26. sep 2015, 15:11

Jeg har haft mindst 12t. Hård træning denne uge.. Tung styrke, hiit og cardio - og det i morgen ikke talt med :banan:

Og så er jeg som pige ret stolt af nu at være i 300kg klubben på de tre store øvelser - squat(100kg) bænk(70kg) og dødløft(130kg) :banan: er faktisk bare SÅ glad for det og forventer nok desværre at styrken falder lidt over det næste års diæt :)

Edit: håber ikke det hører mere til i blær-tråden... :blush2: :genert:
2
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8872

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf D.itsen » 26. sep 2015, 15:41

FitBrideToBE skrev:Jeg har haft mindst 12t. Hård træning denne uge.. Tung styrke, hiit og cardio - og det i morgen ikke talt med :banan:

Og så er jeg som pige ret stolt af nu at være i 300kg klubben på de tre store øvelser - squat(100kg) bænk(70kg) og dødløft(130kg) :banan: er faktisk bare SÅ glad for det og forventer nok desværre at styrken falder lidt over det næste års diæt :)

Edit: håber ikke det hører mere til i blær-tråden... :blush2: :genert:

Det gør det :D det er godt nok nogle rimelig seriøse kilo. Ville ønske min krop responderede bedre og jeg rykkede hurtigere, men man må jo arbejde med det man har
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8872

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf D.itsen » 26. sep 2015, 15:48

Ballademager skrev:Jeg går og er lidt ked af, at min yndlingsimstruktør stopper. Hun er virkelig god og jeg er altid glad efter hendes timer, uanset hvordan min dag ellers har været. Og så kan jeg ikke en gang være med til hendes sidste time pga arbejdet. Øv :whine:

Lyder jeg mærkelig? :genert:

Overhovedet ikke. Jeg savner stadig min yndlings combat instruktør. Det er nok 6 år siden jeg gik hos hende
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Guilded_Lily » 26. sep 2015, 15:59

Må jeg være med? :-D

Jeg har tidligere trænet et par måneder, så løb det ud i sandet. Nu går jeg lige om lidt ind i min 10. aktive måned i mit lokale center :banan:
Jeg er endda nået dertil, hvor jeg bliver smårastløs, hvis der går for længe mellem passene. Jeg har ikke mulighed for at træne mere end 2-3 gange om ugen, men det nyder jeg så, at jeg trods alt kan - og gider!

FitBrideToBE skrev:Jeg har haft mindst 12t. Hård træning denne uge.. Tung styrke, hiit og cardio - og det i morgen ikke talt med :banan:

Og så er jeg som pige ret stolt af nu at være i 300kg klubben på de tre store øvelser - squat(100kg) bænk(70kg) og dødløft(130kg) :banan: er faktisk bare SÅ glad for det og forventer nok desværre at styrken falder lidt over det næste års diæt :)

Edit: håber ikke det hører mere til i blær-tråden... :blush2: :genert:


Okay, jeg tror bare, jeg lader være med at nævne mine kyllingemuller så :lol: :lol: 100/130 kg - shit, det er meget! Men jeg laver så heller ikke de øvelser :engel:
2
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8872

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf D.itsen » 26. sep 2015, 16:57

Jeg har gennemført toughest købehavn i dag og er især stolt over at have taget den forhindring der omkring 6 sekunder og så den fuckerhøje rampe (Altså jeg fik en hånd til begge)

og så en omgang comando crawl på et reb hen over og gennem vand

Jeg var så beskidt og det bad jeg lige har taget slår næsten badet efter Roskilde Festival. Og jeg har umiddelbart kun lidt blå mærker på benene, så har passet godt på mig selv
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Neenah » 26. sep 2015, 19:27

FitBrideToBE skrev:Jeg har haft mindst 12t. Hård træning denne uge.. Tung styrke, hiit og cardio - og det i morgen ikke talt med :banan:

Og så er jeg som pige ret stolt af nu at være i 300kg klubben på de tre store øvelser - squat(100kg) bænk(70kg) og dødløft(130kg) :banan: er faktisk bare SÅ glad for det og forventer nok desværre at styrken falder lidt over det næste års diæt :)

Edit: håber ikke det hører mere til i blær-tråden... :blush2: :genert:


70 kg bænk?! :ad!: Det er satme imponerende!

Jeg synes altid jeg staller omkring de 35-37,5 :blush:
0
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 26. sep 2015, 20:48

Ballademager skrev:Jeg går og er lidt ked af, at min yndlingsimstruktør stopper. Hun er virkelig god og jeg er altid glad efter hendes timer, uanset hvordan min dag ellers har været. Og så kan jeg ikke en gang være med til hendes sidste time pga arbejdet. Øv :whine:

Lyder jeg mærkelig? :genert:


Slet ikke. Min ynglings pump-instruktør er lige skiftet til et andet center. Det har jeg ikke helt tilgivet hende endnu!
0
Jeg står i midten nu!

Tilbage til "Fit og/eller lækker"