Blær dig!

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Blær dig!

Indlægaf D.itsen » 24. aug 2019, 14:07

Gennemført Reborn ledreborg ocr, det er bare et helt fantastisk løb, med lækker Trail rute og fede forhindringer. Og i det her vejr er det jo ekstra fantastisk
4
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Blær dig!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. aug 2019, 19:45

Gennemført halvanden time med personlig træner i dag. 717 kalorier brændt!
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Blær dig!

Indlægaf Nicolait » 26. aug 2019, 13:26

Jeg har lige været nede og træne.

Jeg glemte dog at træne mave. :gisp:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Blær dig!

Indlægaf LaMariposa » 27. aug 2019, 08:50

Nicolait skrev:Jeg har lige været nede og træne.

Jeg glemte dog at træne mave. :gisp:


Det kan altid ordnes med en rask planke derhjemme :D
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Blær dig!

Indlægaf Tricolette » 27. aug 2019, 08:58

I går var jeg til første session af et 8 ugers bootcamp - det var godt og er spændt på resultaterne efter 8 uger.
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Blær dig!

Indlægaf Nicolait » 27. aug 2019, 15:20

LaMariposa skrev:
Nicolait skrev:Jeg har lige været nede og træne.

Jeg glemte dog at træne mave. :gisp:


Det kan altid ordnes med en rask planke derhjemme :D


:gisp:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Blær dig!

Indlægaf Nicolait » 28. aug 2019, 13:08

Jeg er lige kommet hjem fra træning. Jeg huskede alle øvelserne denne gang.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Blær dig!

Indlægaf Nicolait » 2. sep 2019, 12:53

Jeg er lige kommet hjem fra træning.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2313
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2270

Re: Blær dig!

Indlægaf Elverpigen » 3. sep 2019, 22:40

Jeg genoptog en stilart, som jeg ikke har trænet i ca 5 år, uh! Efter et kvarters tid virkede det som om, at kroppen huskede fint, og resten af lektionen var en fest :pompom: :dance:

Er dog lidt spændt på, hvordan det bliver at komme ud af sengen i morgen...... :P
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Blær dig!

Indlægaf Nicolait » 4. sep 2019, 13:10

Jeg er lige kommet tilbage fra træning.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Blær dig!

Indlægaf Velvet-Goldmine » 5. sep 2019, 04:27

Jeg har dyrket Crossfit som en gal de sidste uger (3-4 gange pr. uge) og jeg føler mig stærkere og mere veltilpas end jeg har gjort gennem det hele år med ren styrketræning med specielt program til mig, forudgående.
Nu vil jeg smutte til Florida i 3 uger og siden det ville være rigtigt dumt at holde så meget pause nu, har jeg undersøgt mulighederne for at træne i nærheden af hvor jeg skal bo, og der er masser af boxe jeg kan droppe ind i - nu skal jeg så dyrke afsindig hård motion i 30 graders varme og tropisk luftfugtighed , det skal nok blive fornøjeligt :nerve:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Blær dig!

Indlægaf Pandesteg » 5. sep 2019, 07:29

Velvet-Goldmine skrev:Jeg har dyrket Crossfit som en gal de sidste uger (3-4 gange pr. uge) og jeg føler mig stærkere og mere veltilpas end jeg har gjort gennem det hele år med ren styrketræning med specielt program til mig, forudgående.
Nu vil jeg smutte til Florida i 3 uger og siden det ville være rigtigt dumt at holde så meget pause nu, har jeg undersøgt mulighederne for at træne i nærheden af hvor jeg skal bo, og der er masser af boxe jeg kan droppe ind i - nu skal jeg så dyrke afsindig hård motion i 30 graders varme og tropisk luftfugtighed , det skal nok blive fornøjeligt :nerve:


Det lyder pissefedt, god fornøjelse! Glæder mig til at høre hvordan træning i en Box er i USA :D
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Blær dig!

Indlægaf Velvet-Goldmine » 5. sep 2019, 07:50

Pandesteg skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Jeg har dyrket Crossfit som en gal de sidste uger (3-4 gange pr. uge) og jeg føler mig stærkere og mere veltilpas end jeg har gjort gennem det hele år med ren styrketræning med specielt program til mig, forudgående.
Nu vil jeg smutte til Florida i 3 uger og siden det ville være rigtigt dumt at holde så meget pause nu, har jeg undersøgt mulighederne for at træne i nærheden af hvor jeg skal bo, og der er masser af boxe jeg kan droppe ind i - nu skal jeg så dyrke afsindig hård motion i 30 graders varme og tropisk luftfugtighed , det skal nok blive fornøjeligt :nerve:


Det lyder pissefedt, god fornøjelse! Glæder mig til at høre hvordan træning i en Box er i USA :D


Tak skal du have, jeg glæder mig faktisk også lidt til prøvelsen :-D
Det eneste jeg kan sætte en finger på er, at det er svinedyrt at dyrke Crossfit i USA! Deres månedspriser ligger omkring 800-900 kr. og en drop in time koster 130-150 kr. Det kan godt gå hen og blive lidt dyrt når jeg allerede har betalt for tiden i DK også. Nå skidt, sådan må det jo være, træneren i min egen box sagde at jeg skulle prøve at skrive til dem og fortælle at jeg kom fra en box i DK og om de kunne give mig en god pris på at træne i de her uger. Det havde han gjort engang i New York og han havde fået stor velkomst, god pris og en T-shirt..... ok, han er ejer af en box selv hvilket nok giver noget andet credit end en newbie, men det skal da prøves :lol:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Blær dig!

Indlægaf Mangoness » 7. sep 2019, 21:06

Jeg har klaret at komme til træning 3 gange om ugen den sidste måneds tid :-D
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Blær dig!

Indlægaf D.itsen » 7. sep 2019, 21:11

Velvet-Goldmine skrev:
Pandesteg skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Jeg har dyrket Crossfit som en gal de sidste uger (3-4 gange pr. uge) og jeg føler mig stærkere og mere veltilpas end jeg har gjort gennem det hele år med ren styrketræning med specielt program til mig, forudgående.
Nu vil jeg smutte til Florida i 3 uger og siden det ville være rigtigt dumt at holde så meget pause nu, har jeg undersøgt mulighederne for at træne i nærheden af hvor jeg skal bo, og der er masser af boxe jeg kan droppe ind i - nu skal jeg så dyrke afsindig hård motion i 30 graders varme og tropisk luftfugtighed , det skal nok blive fornøjeligt :nerve:


Det lyder pissefedt, god fornøjelse! Glæder mig til at høre hvordan træning i en Box er i USA :D


Tak skal du have, jeg glæder mig faktisk også lidt til prøvelsen :-D
Det eneste jeg kan sætte en finger på er, at det er svinedyrt at dyrke Crossfit i USA! Deres månedspriser ligger omkring 800-900 kr. og en drop in time koster 130-150 kr. Det kan godt gå hen og blive lidt dyrt når jeg allerede har betalt for tiden i DK også. Nå skidt, sådan må det jo være, træneren i min egen box sagde at jeg skulle prøve at skrive til dem og fortælle at jeg kom fra en box i DK og om de kunne give mig en god pris på at træne i de her uger. Det havde han gjort engang i New York og han havde fået stor velkomst, god pris og en T-shirt..... ok, han er ejer af en box selv hvilket nok giver noget andet credit end en newbie, men det skal da prøves :lol:

Træning er generelt dyrt i US - eller i virkeligheden er det vist mere fordi det faktisk er ret billigt i DK. Vi skal også lige vænne os fra at gå fra 80 kr om måneden i DK til mange 100 kroner i US
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"