Velsiddende tight - gerne helt sorte

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Mila_H
Indlæg: 417
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Mila_H » 16. feb 2024, 16:11

En kollega har lavet et træningshold på mit job, så nu kan jeg træne lige efter job et par gange om ugen. Har ikke trænet i flere år, så jeg ejer ikke noget tøj..

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode og flotte tights? Med helt lange ben. De må gerne være uden logoer osv, så jeg måske kan bruge dem som gode leggins ellers, men er de virkelig gode, er det ikke et krav.

Jeg har tabt mig over 30 kilo, så huden på lårene er noget løs :mellow: De skal altså sidde godt til og stadig være squatsikre.

Så ja, nogle gode bud?

Evt også på en god sportsBH? Mine bryster er ikke så store mere, men igen har jeg en del løs hud, så det må gerne være en bh, der dækker meget.

Det er nemmest for mig at købe online, så det er derfor, jeg spørger herinde.
På forhånd tak :)
0
Lys
Indlæg: 5950
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 504
Likede indlæg: 10736

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Lys » 16. feb 2024, 17:06

Jeg har et par fra Eyda, som er virkelig gode. De har flere forskellige modeller.
1
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6453
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 768
Likede indlæg: 15244

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Ata » 16. feb 2024, 17:42

Lys skrev:Jeg har et par fra Eyda, som er virkelig gode. De har flere forskellige modeller.

Dem har jeg også kigget på. Har du en model med elastik foroven eller bare med blød linning?
0
Lys
Indlæg: 5950
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 504
Likede indlæg: 10736

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Lys » 16. feb 2024, 18:14

Ata skrev:
Lys skrev:Jeg har et par fra Eyda, som er virkelig gode. De har flere forskellige modeller.

Dem har jeg også kigget på. Har du en model med elastik foroven eller bare med blød linning?


Der er en elastik i toppen, men også en bred linning. Og elastikken er der ligesom bare.

Tror mine hedder Trine Light.

Min oplevelse er i øvrigt at dem, der er markeret som højtaljede er virkelig højtaljede, men jeg har også en lidt kort overkrop.
2
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6453
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 768
Likede indlæg: 15244

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Ata » 16. feb 2024, 19:03

Lys skrev:
Ata skrev:
Lys skrev:Jeg har et par fra Eyda, som er virkelig gode. De har flere forskellige modeller.

Dem har jeg også kigget på. Har du en model med elastik foroven eller bare med blød linning?


Der er en elastik i toppen, men også en bred linning. Og elastikken er der ligesom bare.

Tror mine hedder Trine Light.

Min oplevelse er i øvrigt at dem, der er markeret som højtaljede er virkelig højtaljede, men jeg har også en lidt kort overkrop.

Måske disse?

https://eyda.dk/products/trine-ultralig ... yMQAvD_BwE

Jeg har lang overkrop, så det gør ikke så meget for mig, at de er højtaljede. :D
0
vestjyden
Indlæg: 132
Tilmeldt: 30. aug 2021, 14:39
Kort karma: 5
Likede indlæg: 123

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf vestjyden » 16. feb 2024, 19:16

Mila_H skrev:En kollega har lavet et træningshold på mit job, så nu kan jeg træne lige efter job et par gange om ugen. Har ikke trænet i flere år, så jeg ejer ikke noget tøj..

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode og flotte tights? Med helt lange ben. De må gerne være uden logoer osv, så jeg måske kan bruge dem som gode leggins ellers, men er de virkelig gode, er det ikke et krav.

Jeg har tabt mig over 30 kilo, så huden på lårene er noget løs :mellow: De skal altså sidde godt til og stadig være squatsikre.

Så ja, nogle gode bud?

Evt også på en god sportsBH? Mine bryster er ikke så store mere, men igen har jeg en del løs hud, så det må gerne være en bh, der dækker meget.

Det er nemmest for mig at købe online, så det er derfor, jeg spørger herinde.
På forhånd tak :)

Eyda´s "Vega Cover Max" er højtaljede med snoretræk og stoffet er lidt tykkere så det holder på formerne.

Ift. sports bh vil jeg anbefale Shock Absorber og Panache.
Begge engelske mærker så hvis du kender din UK størrelse er det nemt at købe hos lace.dk
Evt brug denne beregner
https://www.abrathatfits.org/calculator.php
3
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 520
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 825

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf SonataA » 16. feb 2024, 19:45

Jeg er ret vild med Fusions løbe-tights, eller Kari Traas tights.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17068
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21318

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Misantropen » 16. feb 2024, 21:40

Jeg er glad for de her tights fra Zebdia https://www.lagersport.dk/zebdia-lang-s ... -sort.html Da jeg købte dem (på en anden side) blev de solgt som tights med kompression, og var ligesom en dykkerdragt at få på i starten, men for satan de sad/sidder godt til :-D Jeg ved ikke om det var en fejl at de blev omtalt som kompressionstights for jeg har ikke set modellen omtalt som sådan siden.

De er dog uden bindebånd, hvilket jeg ikke kan undvære, men det det er bare at klippe to huller i stoffet og så føre et stykke bukseelastik igennem.

De er squatproof. Min erfaring er i øvrigt at "seamless tights" sjældent er squatproof.
0
Lys
Indlæg: 5950
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 504
Likede indlæg: 10736

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Lys » 16. feb 2024, 22:48

Ata skrev:
Lys skrev:
Ata skrev:
Lys skrev:Jeg har et par fra Eyda, som er virkelig gode. De har flere forskellige modeller.

Dem har jeg også kigget på. Har du en model med elastik foroven eller bare med blød linning?


Der er en elastik i toppen, men også en bred linning. Og elastikken er der ligesom bare.

Tror mine hedder Trine Light.

Min oplevelse er i øvrigt at dem, der er markeret som højtaljede er virkelig højtaljede, men jeg har også en lidt kort overkrop.

Måske disse?

https://eyda.dk/products/trine-ultralig ... yMQAvD_BwE

Jeg har lang overkrop, så det gør ikke så meget for mig, at de er højtaljede. :D


Ja, præcis. Vega Max har jeg også haft hjemme - de er ekstra højtaljede og nåede mig nærmest til barmen :D De var ellers også lækre.
0
Oak123
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4048

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Oak123 » 16. feb 2024, 23:42

Jeg vil anbefal disse. De er dejlige at have på, sidder godt på ben og mave, men strammer ikke. Uden logo.
https://mayafreya.dk/collections/ensfar ... k-leggings
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17450
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3603
Likede indlæg: 42635

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf LaMariposa » 17. feb 2024, 07:14

SonataA skrev:Jeg er ret vild med Fusions løbe-tights, eller Kari Traas tights.


Jeg er også glad for Kari Traa, men jeg synes ikke, at jeg har set dem helt sorte og uden logo.
0
:lun: Be brave
HappyHippo
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4403

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf HappyHippo » 17. feb 2024, 18:20

lululemon align
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 897
Likede indlæg: 7692

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Ally » 18. feb 2024, 12:09

Jeg vil anbefale Eydas tights, og på deres hjemmeside har de en Tight Guide, der foreslår tights til dig ud fra enkelte kriterier.

Ang. sportsbh'er vil jeg anbefale Change. Jeg har en stor barm, men deres sportsbh'er støtter og holder barmen på plads under cardio- og styrketræning.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1158
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 91
Likede indlæg: 957

Re: Velsiddende tight - gerne helt sorte

Indlægaf Jydepigen » 23. feb 2024, 11:06

Jeg kan også kun anbefale Eyda - bruger ikke andet i tights :) De har en guide derinde på webshoppen, så man får nogle der passer ens pasform.
Jeg er selv glad for Ellie og Trine tights.

De har også sportsBH´er med høj support. Ellers er Shock Absorber gode til at holde barmen helt på plads - den bruger jeg til løb (har stor barm).
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"