Skridt tæller app

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Skridt tæller app

Indlægaf Lover-Moses » 3. jan 2021, 22:02

Jeg er begyndt at gå og løbe, og jeg har indtil videre brugt Samsung health på min telefon. Den virker fint nok når jeg går, men den kan på ingen måde finde ud af at tælle skridt og afstand ordentligt når jeg begynder at løbe.

Jeg synes det er en jungle at finde rundt i de apps, så er der nogen der kan anbefale en? Er det alternativt bedre med et pulsur med skridt tæller? :gruble:
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9010
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Skridt tæller app

Indlægaf Purple Haze » 3. jan 2021, 22:06

Oh, eller måske en app der kan bruges til at måle km gået?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Skridt tæller app

Indlægaf RavenClaw » 3. jan 2021, 22:34

Jeg kender ikke nogen app, men jeg ville bare slå et slag for Garmin Forerunner 35. Meget simpelt ur, men fungerer med GPS, skridt og alt det der. Det koster 699 Kr. I Føtex denne uge.

Jeg tvivler på, at der findes enheder, der ikke kan manipulere skridt, hvis man ryster den.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Skridt tæller app

Indlægaf kidkomb » 3. jan 2021, 22:59

RavenClaw skrev:Jeg kender ikke nogen app, men jeg ville bare slå et slag for Garmin Forerunner 35. Meget simpelt ur, men fungerer med GPS, skridt og alt det der. Det koster 699 Kr. I Føtex denne uge.

Jeg tvivler på, at der findes enheder, der ikke kan manipulere skridt, hvis man ryster den.

Jeg betvivler ikke det du siger, jeg tror bare at jeg havde forestillet mig at der fandtes en app, der var koblet til GPS og derfor kunne korrigere for "falske" rystelser? Det virker logisk i mit hoved, men har aldrig ledt efter det dog.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Skridt tæller app

Indlægaf RavenClaw » 3. jan 2021, 23:27

kidkomb skrev:
RavenClaw skrev:Jeg kender ikke nogen app, men jeg ville bare slå et slag for Garmin Forerunner 35. Meget simpelt ur, men fungerer med GPS, skridt og alt det der. Det koster 699 Kr. I Føtex denne uge.

Jeg tvivler på, at der findes enheder, der ikke kan manipulere skridt, hvis man ryster den.

Jeg betvivler ikke det du siger, jeg tror bare at jeg havde forestillet mig at der fandtes en app, der var koblet til GPS og derfor kunne korrigere for "falske" rystelser? Det virker logisk i mit hoved, men har aldrig ledt efter det dog.

Jeg kan i hvert fald manipulere mit GPS ur ved at svinge armen, selv om jeg sidder ned. Så tæller den det bare som 'gå på stedet'.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Skridt tæller app

Indlægaf Lover-Moses » 4. jan 2021, 08:07

RavenClaw skrev:Jeg kender ikke nogen app, men jeg ville bare slå et slag for Garmin Forerunner 35. Meget simpelt ur, men fungerer med GPS, skridt og alt det der. Det koster 699 Kr. I Føtex denne uge.

Jeg tvivler på, at der findes enheder, der ikke kan manipulere skridt, hvis man ryster den.


Har lige bestilt det der Forerunner 35. Der er desværre ikke nogen Føtex i nærheden af mig, men så har GLS også noget at lave :-p Jeg tror egentlig også hellere at jeg ville have et ur, så jeg slipper for at have telefonen i hånden, og min Galaxy S20+ kan stort set ikke betjenes med handsker på :boo:
1
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Skridt tæller app

Indlægaf Lover-Moses » 19. jan 2021, 12:22

Nu har jeg brugt det her Garmin ur i en uges tid, og jeg er efterhånden ved at lære det at kende. Jeg bruger meget den funktion til løb hvor jeg kan sætte den til at løbe 5 min og så gå 3 min. Dog irriterer det mig at den ikke registrerer hvor mange km jeg går og løber separat. Min tur idag var på 12.9km, og den siger at jeg har optjent et 10k run badge ved at løbe 10km i samme aktivitet, men jeg kan ikke se nøjagtigt hvor langt jeg egentlig har gået og løbet.

Men ellers fint ur der virker efter hensigten :)
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"