Erfaringer med Fascial Flow?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2348
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2306

Erfaringer med Fascial Flow?

Indlægaf Elverpigen » 14. sep 2019, 11:21

Hvordan har Fascial Flow virket for dig?

Jeg træner i forvejen forskelligt andet, bl.a. pilates. Jeg var egentligt irriteret den dag til pilates, hvor jeg kom for at træne core, og instruktøren varierede med nogle nye øvelser, som skulle virke på bindevævet, der mere kan karakteriseres som en slags selv-massage :træt: men efter træning kunne jeg mærke en markant bedre bevægelighed :banan:

Derfor er jeg blevet mere nysgerrig på træning, der går mere efter bindevævet.

Det var noget provokerende og pisse irriterende for mig at være til en prøvetime i Facial Flow. Især irriterende, at det skulle være lang tid om at have effekt ;) Måske irriterende på den gode måde, hvis det kan have en positiv effekt på min bevægelighed og gamle skader, hvor jeg efterhånden også har en mistanke om, at det nogen steder måske er noget nervesystem, der arbejder på en lidt uhensigtsmæssig måde og dermed hæmmer eller blokerer for helt optimal bevægelse :gruble:

Alternativt til træningsformen Facial Flow kan jeg også se, at Gotvedskolen også har noget træning med fokus på bindevæv, så det hører jeg også gerne om erfaringer med :)
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"