Fit og/eller lækker

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Fit og/eller lækker

Indlægaf annellaII » 12. maj 2019, 07:37

Jeg synes kategoriens overskrift passer til dette billede af en bodybuildner, han deltager i en konkurrence i Sao Paulo/Brasilien.


Hvad mener du er han fit/og eller lækker? eller ingen af delene?


For mig ingen af delene, for mig er han ulækker at se på, jeg kan nu engang ikke begejstre mig for disse overdrevne trænede muskelmænd.



Billede Focus.de

Billede
0
Brugeravatar
Madam
Indlæg: 953
Tilmeldt: 7. jun 2018, 08:42
Kort karma: 21
Likede indlæg: 543

Re: Fit og/eller lækker

Indlægaf Madam » 12. maj 2019, 08:05

Helt enig, han er ulækker at se på, jeg fatter ikke, man gider at træne, for at komme til at se sådan ud.
0
Den, der går i andres fodspor, kommer aldrig foran ;)
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Fit og/eller lækker

Indlægaf RavenClaw » 12. maj 2019, 08:27

Nu er det jo langt fra, hvordan de ser ud normalt. De tømmer kroppen for væske i en uge, og resten af tiden er de normale (meget) veltrænede mennesker. Desuden pumper de musklerne op med elastikøvelser kort tid før, de går på scenen.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Fit og/eller lækker

Indlægaf LaMariposa » 12. maj 2019, 08:39

Jeg synes overhovedet ikke, at kategoriens overskrift passer til det her billede. Egentlig en lidt nedladende sammenligning.

Til spørgsmålet, så er han efter min mening hverken fit eller lækker. Der er nødt til at være bare lidt sundhed blandet op i det, og det er der jo slet ikke her.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Fit og/eller lækker

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2019, 08:51

Jeg synes ikke at det er pænt, sådan som bodybuildere står til konkurrencer. Til gengæld synes jeg at det er fascinerende.

Jeg er både fascineret af hvad kroppen er i stand til, hvor meget man kan presse den osv.
Men jeg er også fascineret af den diciplin, vedholdenhed og kontrol der skal til for at stå skarpt i sådanne konkurrencer, det er jo ikke noget man bare kommer sovende til.
2
...
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: Fit og/eller lækker

Indlægaf annellaII » 12. maj 2019, 14:44

LaMariposa skrev:Jeg synes overhovedet ikke, at kategoriens overskrift passer til det her billede. Egentlig en lidt nedladende sammenligning.

Til spørgsmålet, så er han efter min mening hverken fit eller lækker. Der er nødt til at være bare lidt sundhed blandet op i det, og det er der jo slet ikke her.


Jeg ser ikke det mindste nedladende i sammenligningen, bodybuilderen er ihvertfald sikkert fit, ellers ville det ikke være muligt for ham at vise de muskler, han viser, om han er lækker - det er der sikkert nogle, der synes andre gør ikke.

Men ellers kan du da gerne foreslå i hvilken kategori billedet bedre havde passet?
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Fit og/eller lækker

Indlægaf Mulan » 17. maj 2019, 13:55

Nu handler det typisk heller ikke for en bodybuilder om at være lækker i måske dine øjne :)
For mange er det en rejse med disciplin omkring at bygge sin krop (heraf navnet) Kategorien er jo også ift ift og/eller lækker, så hvorfor lægger du et billede op, hvor du bodyshamer ham? Det er som om, at fordi han er bodybuilder, så er det helt ok at skrive noget så grimt som “ulækker” om et andet menneske. Hvad nu hvis jeg havde lagt et billede op af en overvægtig mand og skrevet det samme? Det håber jeg dæleme at nogle havde called mig på. Jeg synes ikke, at det er ok at lægge et billede op af et menneske, med det eneste formål værende at kritisere hans krop ud fra egne seksuelle og æstetiske præferencer, heller ikke i dette forum.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Fit og/eller lækker

Indlægaf HappyHippo » 17. maj 2019, 15:14

De ser kun sådan ud den dag de står på scenen.
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"