Mobil og nøgler ved løb - løbebælte?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
LaScrooge
Kort karma: 1367
Likede indlæg: 17456

Re: Mobil og nøgler ved løb - løbebælte?

Indlægaf LaScrooge » 24. jun 2020, 07:11

Vil du give en update på pasformen på bæltet, når du har brugt det? På billederne ser det ud som om det skal sidde på hofterne, men jeg frygter at det glider op og begynder at hoppe rundt i taljen og det ville jeg slet ikke kunne tolerere.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 184
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 1814

Indlægaf Santopia » 24. jun 2020, 07:16

Jeg har fået bæltet nu, og synes det er virkeligt godt! Tingene bliver hvor de skal, og jeg bemærker det ikke det store ved løb. Jeg kan dog godt se, at det kan blive en lille smule varmt. Derudover er jeg sådan en, der ofte lige skal tage et billede på løbeturen eller skifte nummer, og der er det vildt irriterende at tage mobil op i tide og utide - men måske jeg også bare skal komme af med den dårlige vane :D
Tak for anbefalingerne herinde :kys:
3
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 24. jun 2020, 07:19

LaScrooge skrev:Vil du give en update på pasformen på bæltet, når du har brugt det? På billederne ser det ud som om det skal sidde på hofterne, men jeg frygter at det glider op og begynder at hoppe rundt i taljen og det ville jeg slet ikke kunne tolerere.

Se indlægget ovenfor :) Det var også min bekymring. Og det gør det overhovedet ikke. Det sidder virkelig hvor det skal :) Jeg er ret slank - og det er du vist også - og jeg var bekymret for om det blev for stort, men det passer perfekt. Det er i øvrigt på tilbud på løbeshop.dk i grønt, men jeg synes farven blev for heftig så bestilte det i sort. De har vildt meget billigt tøj i deres outlet, så jeg bestilte et par billige shorts så jeg slap for porti (hvis man logger ind er der gratis fragt til pakkeshop ved køb over 300)
1
Brugeravatar
LaScrooge
Kort karma: 1367
Likede indlæg: 17456

Indlægaf LaScrooge » 24. jun 2020, 07:33

Santopia skrev:
LaScrooge skrev:Vil du give en update på pasformen på bæltet, når du har brugt det? På billederne ser det ud som om det skal sidde på hofterne, men jeg frygter at det glider op og begynder at hoppe rundt i taljen og det ville jeg slet ikke kunne tolerere.

Se indlægget ovenfor :) Det var også min bekymring. Og det gør det overhovedet ikke. Det sidder virkelig hvor det skal :) Jeg er ret slank - og det er du vist også - og jeg var bekymret for om det blev for stort, men det passer perfekt. Det er i øvrigt på tilbud på løbeshop.dk i grønt, men jeg synes farven blev for heftig så bestilte det i sort. De har vildt meget billigt tøj i deres outlet, så jeg bestilte et par billige shorts så jeg slap for porti (hvis man logger ind er der gratis fragt til pakkeshop ved køb over 300)

Ja, okay, det er rimelig hidsigt i neon :-D Vil foretrække ikke at tiltrække mere opmærksomhed end jeg allerede føler, at jeg gør med mine cyklamenfarvede/neongule løbesko :lol:

Fedt at det bliver hvor det skal :gogo: Og tak for tip ifht outlet.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 974
Likede indlæg: 11815

Indlægaf Pandesteg » 24. jun 2020, 08:58

Jeg har det altid på indenunder mit tøj, så farven ville ikke gøre nogen forskel her.
2
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
ajnaM
Kort karma: 554
Likede indlæg: 12210

Indlægaf ajnaM » 28. jun 2020, 06:59

Jeg har sådan en løbe-mavetaske, men jeg har meget sjældent brug for den, efter jeg har købt et løbeur, der også fungerer som telefon (og har applepay i øvrigt). Og så med trådløse høretelefoner - så mangler jeg ikke noget.

Mine løbetights/shorts plejer at have en lille lomme til nøgler, men ellers putter jeg bare nøglen i bh’en. Er helt glad for at se, jeg ikke er den eneste, der gør det. :D
1
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 29. jun 2020, 13:15

ajnaM skrev:Jeg har sådan en løbe-mavetaske, men jeg har meget sjældent brug for den, efter jeg har købt et løbeur, der også fungerer som telefon (og har applepay i øvrigt). Og så med trådløse høretelefoner - så mangler jeg ikke noget.

Mine løbetights/shorts plejer at have en lille lomme til nøgler, men ellers putter jeg bare nøglen i bh’en. Er helt glad for at se, jeg ikke er den eneste, der gør det. :D

Jeg har to nøgler til min lejlighed som er lidt store, så jeg tror de vil kradse mine bryster :D

Jeg har også overvejet et apple watch, men jeg synes bare det er lidt pricy, når jeg faktisk mere holdtræner i fitness world end løber :genert: Gad ellers godt have et. De er ret smarte :D
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"