Hvor er det bedst at holde øje med udbud af andelsboliger?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Hvor er det bedst at holde øje med udbud af andelsboliger?

Indlægaf LaScrooge » 1. okt 2017, 06:35

.. der er jo 1 million mæglersider og det er lidt svært at finde rundt i. Jeg leder i København. Er der nogen, der har nogle gode tips?
0
And we both know: I will be delicious
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Hvor er det bedst at holde øje med udbud af andelsboliger?

Indlægaf Lys » 1. okt 2017, 06:50

Boliga (selvsalg) og Facebook ville være mit bud. I min forening ryger lejlighederne lynhurtigt, så jeg tror ikke folk generelt bruger penge på ejendomsmægler til andelslejligheder.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvor er det bedst at holde øje med udbud af andelsboliger?

Indlægaf Wizzze » 1. okt 2017, 07:25

Jeg tror de fleste andelsboliger sælges privat, altså uden om mægler. Enten via ventelister i foreningerne, eller via andelshaverne selv, som bruger private kontakter, opslag lokalt, den blå avis osv.

Jeg ville kontakte de foreninger, hvor jeg var interesseret i at få lejlighed, og høre om muligheden for at blive skrevet op, og så ville jeg lave opslag til opgangene i området, ala "overvejer du at sælge, så vil jeg gerne købe ..." Dem ser vi mange af i vores ejendom, og det er mit indtryk at dem der overvejer at sælge, gemmer kontaktinfo. Og ellers er det bare om at holde øje med opslagstavler i supermarkeder, biblioteker, medborgerhuse, cafe´er osv.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Hvor er det bedst at holde øje med udbud af andelsboliger?

Indlægaf Seraphina » 1. okt 2017, 08:10

Helt klart boliga.dk. Der er alle ejendomsmæglere samlet plus Boliga Selvsalg hvor mange sælger deres andel selv. Jeg fandt selv min på den måde.
Derudover så brug dit netværk. Lad folk vide at du søger en andel, skriv opslag på Facebook osv.
God jagt!
0
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvor er det bedst at holde øje med udbud af andelsboliger?

Indlægaf IrmaPigen » 1. okt 2017, 08:31

Andele i kbh bliver ikke længere solgt gennem ejendomsmæglere. De sælger sig selv. Undtagelsen er andelsboliger i foreninger der har økonomiske problemer som f.eks. høj gældsbyrde og høj boligafgift.
0

Tilbage til "Bolig"