Giv mig vægmaling :D

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Giv mig vægmaling :D

Indlægaf kidkomb » 28. sep 2017, 22:25

Jeg er åbenbart sådan en med "giv mig"-tråde og det har været overvejende succesfuldt, fordi I er så lækre og kloge herinde :banan:

Denne gang vil jeg rigtig gerne have vægmaling.
Godt pigmenteret og i høj kvalitet.
Det må super gerne dække første gang. -Det er desværre nok ikke praktisk muligt, for der er alt muligt gejl på væggene og polyfilla osv, men max 2 gange maling, tak :D
Nuance: Hvid i en eller anden blødere udgave end krid.

Jeg tror glans 10 vil være at foretrække, jeg kan godt lide at kunne vaske en væg bare lidt.
I stuen har vi endvidere brændeovn og der er åbent køkken.

Jeg har læst og læst og altså, ikke overraskende, er der meget delte meninger.

Har I gode erfaringer med noget bestemt mærke?
Er der nogen af jer der køber maling i Tyskland? -Det har jeg læst lidt om også.

Jeg er villig til at betale for kvalitet, men selvfølgelig vil jeg også gerne komme ud af det med skindet på næsen.
Jeg kender desværre ingen malere selv, men jeg har både Forbrugsforeningen og Logbuy, så jeg kan formentlig få god rabat.
Hvis nogen kender til en anden måde at få en fin pris på, så del den endelig :banan:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
charlottefrich
Indlæg: 60
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:05
Kort karma: 6
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 91
Kontakt:

Re: Giv mig vægmaling :D

Indlægaf charlottefrich » 29. sep 2017, 05:28

Jeg arbejder på en fabrik der laver maling og har webshop. Jeg er naturligvis også forudindtaget, da jeg mener vi laver virkelig god maling til prisen.
Jeg giver dig gerne en rabatkode og gerne pb - jeg må vist ikke skrive firmanavn eller linke her i tråden.
1
Online farvehandler hos maling.nu & promal.dk
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Giv mig vægmaling :D

Indlægaf Ficus » 29. sep 2017, 05:58

Vi har brugt Beckers de sidste mange gange vi har malet, inkl for nyligt i nyt hus.

Vi har købt hos Beckmann, der har vi fået den bedste rabat, fordi vi kendte en. De har vist også Logbuy.
Men jeg ved at der også er flere forhandlere hos Logbuy, inkl unomal.dk som vist nok også hedder/har heddwt noget med Hvidovre maler-something. De sender muligvis gratis og tror de kører med 50-60%. Før prisen er lidt højere end hos fx Beckmann, men rabatten er så det større. Jeg lavede en sammenligning mellem alle dem hos Logbuy der forhandlede Beckers her i august, der var de billigst i hvert fald.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Giv mig vægmaling :D

Indlægaf IrmaPigen » 29. sep 2017, 06:32

Flütex 10 er the shit!

Jeg bruger helt hvid men den kan sagtens fås brækket.
2
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Giv mig vægmaling :D

Indlægaf Money_man » 29. sep 2017, 21:36

Kan sælge dig billig glans 10. Valgfri farve. Afhentes i Randers
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Giv mig vægmaling :D

Indlægaf kidkomb » 2. okt 2017, 17:30

Ficus skrev:Vi har brugt Beckers de sidste mange gange vi har malet, inkl for nyligt i nyt hus.

Vi har købt hos Beckmann, der har vi fået den bedste rabat, fordi vi kendte en. De har vist også Logbuy.
Men jeg ved at der også er flere forhandlere hos Logbuy, inkl unomal.dk som vist nok også hedder/har heddwt noget med Hvidovre maler-something. De sender muligvis gratis og tror de kører med 50-60%. Før prisen er lidt højere end hos fx Beckmann, men rabatten er så det større. Jeg lavede en sammenligning mellem alle dem hos Logbuy der forhandlede Beckers her i august, der var de billigst i hvert fald.

Beckers Plast? Beckers Scotte?
Nordsjö?
:blush:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Giv mig vægmaling :D

Indlægaf Ficus » 5. okt 2017, 09:38

kidkomb skrev:
Ficus skrev:Vi har brugt Beckers de sidste mange gange vi har malet, inkl for nyligt i nyt hus.

Vi har købt hos Beckmann, der har vi fået den bedste rabat, fordi vi kendte en. De har vist også Logbuy.
Men jeg ved at der også er flere forhandlere hos Logbuy, inkl unomal.dk som vist nok også hedder/har heddwt noget med Hvidovre maler-something. De sender muligvis gratis og tror de kører med 50-60%. Før prisen er lidt højere end hos fx Beckmann, men rabatten er så det større. Jeg lavede en sammenligning mellem alle dem hos Logbuy der forhandlede Beckers her i august, der var de billigst i hvert fald.

Beckers Plast? Beckers Scotte?
Nordsjö?
:blush:


Ved ikke om jeg har overset notifikationen eller ikke fået den, sorry!

Vi har lige malet hele vores hus hvidt med Beckers elegance/elegant. Det er vist den dyreste af Beckers serier ifølge manden i butikken. Vi malede blandt andet et helt solgult rum over med 2 lag. De enkelte steder vi har malet med farve valgte vi en scotte.
Beckerplast er meget tyk, derfor dækker den også hurtigt. Tænker i hvert fald det er derfor. Havde en lysgrå i vores hamle soveværelse og der var der et par steder hvor mine flyvske arme og hænder om natten, havde fået skallet malingen af. Måske det ikke ses med hvid, men ville nok stadig som minimum vælge scotte. Scotte havde vi i vores entre, som tit blev tørret over, mudret til og tortureret med jakkernes lynlåse og det kunne ikke ses.

Nordsjö har jeg også engang brugt, købte det billigt på en malers regning :genert: Mit indtryk er at mange profesionelle bruger det, men ved ikke om det passer. Ingen af farverne var hvide, men husker dem som ret gode
1
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Giv mig vægmaling :D

Indlægaf Ficus » 5. okt 2017, 09:40

Og nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi har fået rigtig god hjælp og mange sindssygt gode råd (vi har også skulle lave småistandsættelser) hos Beckmann i Lyngby. Den på Amagerbrogade ville nærmest ikke lade mig kigge på farvekort og virkede lidt for meget som en glat sælger til min smag.
1

Tilbage til "Bolig"