Flash din sofa/stue

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Flash din sofa/stue

Indlægaf Neenah » 15. aug 2017, 16:15

Vi er på sofajagt, og ikke nemme at stille tilfredse.

Vis mig din sofa (og gerne mærke/pris/hvornår den er købt) og inspirer mig :pompom:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Flora » 15. aug 2017, 16:25

Jeg har denne i sort fra IKEA til 4000 kr. Jeg har haft den i ca. 5 år og er stadig glad for den :)

Billede

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S49161063/#/S49161063
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Spjaerten » 15. aug 2017, 16:25

Har denne Bolia Cooper fra feb 2016.

Den står med 2 små Hay Bella borde, forskudt og og forskellig størrelse.

Stoffet på sofaen hedder Nantes og den er blå.
Elsker den. Den er så komfortabel og stoffer har holdt sig virkelig pænt!!!!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6591

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Sophaya » 15. aug 2017, 20:19

Jeg har en kingston sofa fra ilva. Den koster vidst ca 13.000 fra ny. Man sidder åndssvagt godt i den! Jeg synes ikke den er det kønneste - heller ikke det grimmeste - men komforten er i top. Vi kan sidde to mennesker og to katte uden problemer :lol:

IMG_8489.JPG


(tag dig ikke af kattehåret på chaiselongen... det er en evig kamp :genert: )
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Craver » 15. aug 2017, 21:02

Jeg har en Fluente fra Ilva. Helt fin til prisen og i størrelsen til vores ministue :) Vi gav 7.500 for den i foråret under en af deres utallige sofakampagner. Normalpris er 9.995 kr.
Billede
Billede
4
... I would name her Rock'N'Roll
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Hewlett » 16. aug 2017, 06:41

:ninja: Kan ikke lige finde ud af, at lægge billeder ind fra mobilen, men jeg købte en sort 3-pers. lædersofa fra Bolia privat til 3000kr. Hende jeg købte den af kunne ikke svare på præcis hvor gammel den var, for hun havde selv købt den brugt. Men den er flot og velholdt og læderet er blevet virkelig blødt og lækkert af at blive brugt. Designet er HELT enkelt (ikke nogen læder"deller" her) og med skarpe linjer, blødt lidt op med dun i sidde- og ryghynder. Når jeg har givet hynderne en god "boksetur" ser sofaen ud som ny.

Den primære grund til, at jeg gik efter en lædersofa var, at den er nem at rengøre og at hundehår (fra 2 hunde) er lige til at støvsuge op af sofaen. Nu er jeg ikke sikker på, at jeg nogensinde køber en stofsofa igen :)

Men, jeg har generelt virkelig god erfaring med sofaer fra Bolia. Jeg har nu ejet to og har været så glad for dem begge. Den første sofa havde en chaiselong-hynde som "satte sig" så jeg kontaktede Bolia og et par dage efter leverede de en helt ny hynde. Så også god erfaring med deres kundeservice :)

Men aldrig køb en sofa i Bolia til fuld pris. De kører SÅ ofte kampagner på deres forskellige sofaserier med op til 50% i besparelse. De har i øvrigt også et outlet på deres hjemmeside hvor der også kan findes mange lækre sofaer som er sat ned :) Bare et tip hvis du/I alligevel skal kigge lidt rundt for lidt inspiration :)

Et andet tip: aldrig, aldrig, aldrig køb sofa i Jysk! De er noget makværk! Og det kommer fra én som har arbejdet der i maaange år.
1
Chichu
Indlæg: 339
Tilmeldt: 12. sep 2015, 20:24
Kort karma: 20
Likede indlæg: 834

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Chichu » 16. aug 2017, 07:13

Jeg har også en Bolia, modellen hedder vist North og til 3 prs. Min er efterhånden 3 år gammel og jeg er vildt glad for den. Den holder sig pæn, designet er fedt og vigtigst af alt; den er helt vildt behagelig. Faktisk så behagelig, at den sagtens kan bruges som ekstraseng. jeg sover i hvert fald virkelig godt på den.

Edit: og ja, aldrig køb Bolia til fuld pris. der kommer ALTID en kampagne. Jeg fik min til halv pris.
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Hewlett » 16. aug 2017, 08:24

Chichu skrev:Jeg har også en Bolia, modellen hedder vist North og til 3 prs. Min er efterhånden 3 år gammel og jeg er vildt glad for den. Den holder sig pæn, designet er fedt og vigtigst af alt; den er helt vildt behagelig. Faktisk så behagelig, at den sagtens kan bruges som ekstraseng. jeg sover i hvert fald virkelig godt på den.

Edit: og ja, aldrig køb Bolia til fuld pris. der kommer ALTID en kampagne. Jeg fik min til halv pris.


Min første sofa fra Bolia var også fra North-serien
Fantastisk sofa og "sleek" design :love2: Eneste grund til at jeg ikke har den mere, men købte den nye brugte (som minder meget om North) var at den var for stor til min nye stue :lol:

Og ja. Man sover rigtig godt i en North sofa! Mine gæster har heller aldrig klaget over en nat på min nuværende Bolia sofa :D
1
Brugeravatar
Ongo
Indlæg: 25
Tilmeldt: 29. dec 2015, 18:08
Kort karma: 0
Likede indlæg: 27

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Ongo » 16. aug 2017, 09:29

Vi har også sofaer fra Bolia - vi er meget begejstrede for kvaliteten! Vi har valgt deres uldstof og det er så lækkert! :)

Vi har to styk Hannah som står overfor hinanden i navy.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf JoyNips » 16. aug 2017, 15:20

Vi har denne med 2 tilhørende lænestole. Ikke verdens mest komfortable sofa, men jeg har eddermame sovet mange gode lure på den alligevel.

Billede
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Zombie » 17. aug 2017, 06:45

JoyNips skrev:Vi har denne med 2 tilhørende lænestole. Ikke verdens mest komfortable sofa, men jeg har eddermame sovet mange gode lure på den alligevel.

Billede


Jeg er så vild med deres lænestole i denne serie, at jeg overvejer at købe to som kommer til at stå usamlet nogle måneder indtil jeg flytter, i frygt for serien pludselig udgår :lol:
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Hunkat » 17. aug 2017, 07:07

Jeg har Karlstad fra IKEA inkl. puf. Jeg er midt i valg af sofabord men det ender nok med et af de her tre:

Billede

Billede

Billede

Billede
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. aug 2017, 15:47

I stuen har jeg en Bolia, som er ok, men lige det smalleste at putte på.

Jeg overvejer at skifte den ud med min daybed fra Sofakompagniet, som står i et andet rum.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Tibbler » 17. aug 2017, 16:16

Vi har en sofa fra Ilva modellen hedder Alabama.

Den er et ordentligt skrummel. Man sidder glimrende i den, og vores er i noget microfiber materiale. Betrækket fra puderne kan tages af og vaskes - Hvilket er ret smart, når man har børn.

Vi har også lænestolen der hører til - Den er nærmest en minisofa, for man kan sidde 2 ved siden af hinanden i den.

Billede
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Flash din sofa/stue

Indlægaf Neenah » 18. aug 2017, 16:05

Så fint med alle jeres flashes :love:

Vi har også selv en Karlstad fra IKEA, der er blevet flashet herinde af en af jer. Vores er bare med chaiselong. Jeg har haft den i fem år tror jeg, og den er bare ved at være rigtig træls at sidde i.

Jeg tror vi går på jagt efter en Bolia-sofa :gogo:
0

Tilbage til "Bolig"