Flash din bogreol (inspirationstråd)

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Flash din bogreol (inspirationstråd)

Indlægaf twinkle » 23. jul 2017, 19:26

Er bogreoler mon helt yt? :gruble:

Vi står og skal overtage hus den 1/11, og jeg er snart helt skeløjet af at kigge på opbevaringsløsninger til bøger. Vi har mange, og jeg nyder at have dem stående fremme. Lige nu er de opbevaret i to forskellige møbler, men jeg kunne godt tænke mig én samlet løsning.. jeg vil helst have noget der er løftet lidt op fra gulvet uden at det er decideret væghængt.

Er der nogen der har lyst til at flashe deres bogreol/opbevaringsløsning?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Flash din bogreol (inspirationstråd)

Indlægaf Daine » 23. jul 2017, 20:23

Jeg har bare den billige løsning, alm. Billy-reoler fra IKEA (og de 'træfarvede' er gamle og købt i Biva i sin tid). Uden låger i biblioteket og med låger i stuen ... og havde jeg råd, skiftede jeg reolerne i biblioteket ud med modellen med låger, den er fra IKEA :)
Men jeg har også så mange bøger, at andre muligheder end klassiske bogreoler ikke rigtig er en mulighed :D

IMG_3862.JPG
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Flash din bogreol (inspirationstråd)

Indlægaf Muspel » 23. jul 2017, 20:49

Jeg har fire reoler min far har bygget

Elsker elsker elsker den.

Du får den lige med rod og et billede på hovedet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5421
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13987

Re: Flash din bogreol (inspirationstråd)

Indlægaf RavenClaw » 24. jul 2017, 21:13

Jeg har ikke lige et billede ved hånden, men jeg bruger bare en helt normal rumdeler fra IKEA, som også afskærmer for min seng (bor i en 1-værelses). De bøger, der ikke er plads til i reolen, står i nogle gamle Carlsbergkasser på gulvet, som er lagt ned.

Når jeg en dag flytter i noget større, kunne jeg godt tænke mig at få enten hængt eller stillet en masse bogkasser eller ølkasser på væggen, lidt a la de vedhæftede billeder :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?

Tilbage til "Bolig"