Det pusler i væggen...husbukke? :O

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Det pusler i væggen...husbukke? :O

Indlægaf Yuna » 18. jul 2017, 14:38

Vi har opdaget en puslen/kradsen i væggen hos min kæreste. Det er lige ved sengen så er rimelig nemt at høre om aftenen/natten (det er ikke vildt højt, man skal lytte godt efter :D ) men jeg har også hørt det om morgenen. Der er for meget "udenoms-larm" resten af dagen, så ved ikke om det er konstant.

Der er ingen skrig, piben, summen eller pippen, og lyder ikke højt nok til at være rotter/mus. Det er en meget stille puslen, men jeg synes at man nogle gange kan høre en svag gnaven eller at noget anstrenger sig for at komme igennem noget.

Han har hund, og den siger ikke noget til det overhovedet, og er ellers meget opmærksom.

Lyden holder heller ikke op når man banker på væggen.

Vi kan jo ikke tjekke efterladenskaber, når det foregår inde i væggen.

Jeg har med gru læst mig frem til at man faktisk kan HØRE f.eks. husbukke, men væggen er ydervæg, og huset er af mursten. Og lyden kommer midt fra væggen så der er alligevel nogle meter indtil tagbrædderne, som jo er af træ

Hvad f..... kan det være? Der sidder ingen grene eller noget der kan skrabe mod væggen - det har jeg tjekket :lol:

Vi har virkelig prøvet at tænke det godt igennem, og kan virkelig ikke komme i tanke om en åbenlys årsag :lol:
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...

Tilbage til "Bolig"